Apple spustí 1. července reklamy iAd

Přední globální značky nasmlouvaly na druhé pololetí roku inzerci v hodnotě přesahující 60 miliónů dolarů, které jsou k dispozici vývojářům iPhone aplikací.

Společnost Apple ohlásila, že spustí svou mobilní reklamní síť iAd 1. července na zařízeních iPhone a iPod touch se softwarovou platformou iOS 4. Reklamy iAd spojují emoce televizní reklamy s interaktivitou internetové reklamy. Nabízejí tak inzerentům dynamický a účinný způsob, jak oslovit mobilní uživatele pohybem a emocemi. Reklamní síť iAd odstartuje s mobilními kampaněmi předních globálních značek jako AT&T, Best Buy, Campbell Soup Company, Chanel, Citi, DirecTV, GEICO, GE, JCPenney, Liberty Mutual Group, Nissan, Sears, State Farm, Target, Turner Broadcasting System, Unilever a The Walt Disney Studios. Apple má na zbytek roku 2010 nasmlouvanou inzerci v hodnotě přesahující 60 miliónů dolarů, což představuje téměř 50 procent celkových předpokládaných výdajů za mobilní reklamu v USA ve druhém pololetí roku 2010.

„Inzerentům nabízí platforma iAd emoce televize s interaktivitou webu a uživatelům nabízí nový způsob, jak prozkoumat reklamy, aniž by kvůli tomu museli opouštět své oblíbené aplikace,“ řekl Steve Jobs, generální ředitel společnosti Apple. „Reklamy iAd osloví milióny uživatelů přístrojů iPhone a iPod touch – vysoce žádoucí demografickou skupinu pro inzerenty – a poskytnou vývojářům nový zdroj příjmů, aby mohli nadále vyvíjet bezplatné a levné aplikace.“

„Platforma iAd umožní bance Citi oslovit milióny lidí prostřednictvím přístrojů iPhone a iPod touch,“ řekla Lisa Caputo, výkonná viceprezidentka a marketingová ředitelka společnosti Citigroup. „iAd nám nabízí mimořádnou úroveň kreativity pro tvorbu reklam, jejichž prostřednictvím můžeme se stávajícími i budoucími zákazníky komunikovat interaktivněji než kdy v minulosti.“

„Platforma iAd rozpoutá revoluci v mobilní reklamě,“ řekl Rob Master, severoamerický ředitel médií, Unilever. „Podařilo se nám na ní vytvořit jedny z dosud nejsilnějších a nejpřesvědčivějších reklam. iAd je dokonalý mobilní formát, jak oslovit zákazníky a navázat s nimi kontakt.“

Platforma iAd, která je zabudována do systému iOS 4, umožňuje uživatelům pracovat s reklamou přímo v aplikaci, zatímco sledují video, hrají hru nebo si prostřednictvím reklamy kupují aplikaci či jiný obsah z iTunes.

Vývojáři, kteří se připojí k síti iAd Network, mohou do svých aplikací snadno začlenit širokou řadu formátů inzerce. Reklamy bude prodávat a obsluhovat společnost Apple a vývojáři budou z výnosu reklam iAd dostávat v oboru obvyklých 60 procent. Jejich podíl bude vyplácen prostřednictvím služby iTunes Connect.

Reklamy iAd vyžadují iOS 4, který bude jako bezplatná aktualizace softwaru k dispozici zákazníkům přístrojů iPhone a iPod touch prostřednictvím aplikace iTunes 9.2 nebo novější. iOS 4 bude fungovat v přístrojích iPhone 3G, iPhone 3GS, iPhone 4 a v přístrojích iPod touch druhé a třetí generace (modely z konce roku 2009 s 32 GB nebo 64 GB).

Jeden myslel na “Apple spustí 1. července reklamy iAd

Komentáře nejsou povoleny.