Uživatelé Symbianu klikají na mobilní reklamu 2,7x častěji, než majitelé iPhonu

Tuto zprávu jsem původně plánoval zařadit do příštích video Apple novinek, ale přišla mi zajímavější k zamyšlení a prodiskutování, než její krátké zmínění v pořadu.

Informace uvedené v nadpisu tohoto příspěvku vychází ze zprávy společnosti Smaato, provozovatele mobilní reklamy. Podle této zprávy klikají (respektive klepají, když jde o dotykové displeje) na mobilní reklamu uživatelé telefonů s platformou Symbian 2,7krát častěji, než uživatelé iPhonů a ještě o něco více ve srovnání s ostatními platformami. Tento nepoměr nejlépe vynikne z následujícího grafu:

Monitoring zahrnuje pouze uživatele ze Spojených států a vychází z analýzy vzorku šesti miliard mobilních reklam od čtyřiceti společností zobrazených na mobilních telefonech v průběhu dubna letošního roku. Čím je však tento rozdíl podle vás způsoben? Je to jinými typy uživatelů obou platforem? Nebo můžeme dát za pravdu Kevinu Tofelovi ze společnosti GigaOm, který tento rozdíl přičítá skutečnosti, že telefony se Symbianem jsou na trhu delší dobu a proto se zadavatelé reklamy a vývojáři již naučili nabízenou reklamu pro tuto platformu optimalizovat?

5 komentářů: „Uživatelé Symbianu klikají na mobilní reklamu 2,7x častěji, než majitelé iPhonu

  • Pingback: Jablickari.cz

  • avatar
    18. 05. 2010 (11:42)
    Trvalý odkaz

    Já osobně bych řekl, že odpověď bude ještě prostější… na starém symbianovském modelu jsem taky často omylem reklamu spustil (mezi odkazama jsem často přecházel pomocí kláves). Přijde mi, že spousta těch reklam na to docela i hraje.

    Na iPhone se mi to už nestává…

    … myslim, že internet na mobilu je vždycky jen nouzovka (včetně iPhone) a člověk nemá 2x zájem se tam ovlivňovat reklamou a chodit někam, kam původně nechtěl.

  • avatar
    18. 05. 2010 (12:42)
    Trvalý odkaz

    Já osobně bych řekl, že odpověď bude ještě prostější… na starém symbianovském modelu jsem taky často omylem reklamu spustil (mezi odkazama jsem často přecházel pomocí kláves). Přijde mi, že spousta těch reklam na to docela i hraje.

    Na iPhone se mi to už nestává…

    … myslim, že internet na mobilu je vždycky jen nouzovka (včetně iPhone) a člověk nemá 2x zájem se tam ovlivňovat reklamou a chodit někam, kam původně nechtěl.

  • avatar
    18. 05. 2010 (18:02)
    Trvalý odkaz

    Taky si myslím – na iPhone se vše DOBŘE ovládá. Zatímco na Symbiabu i na tom příšerném Windows Mobile spustím reklamu, i když to ABSOLUTNĚ nechci….

  • avatar
    18. 05. 2010 (19:02)
    Trvalý odkaz

    Taky si myslím – na iPhone se vše DOBŘE ovládá. Zatímco na Symbiabu i na tom příšerném Windows Mobile spustím reklamu, i když to ABSOLUTNĚ nechci….

Komentáře nejsou povoleny.