Apple upravuje zúčtovací období předplatného. Službu můžete nadále používat i při neúspěšném pokusu o platbu
Apple otáčí kormidlo a bude se jinak chovat při neúspěšném pokusu o stržení platby za předplatné. Zákazníci tak budou mít k dispozici několikadenní dobu hájení a služba jim nebude okamžitě ukončena.
Nové podmínky pro poskytování služeb s předplatným se netýkají pouze služeb Applu, ale platí také pro vývojáře třetích stran. Cílem je zabránit nechtěnému ukončení služby při neúspěšném pokusu o stržení poplatku za předplatné.
Zúčtování tedy nyní poskytne šest dní hájení, kdy se Apple opakovaně pokusí strhnout poplatek za předplatné. To se týká služeb nabízených na týden. U měsíčních předplatných se tato doba prodlouží až na 16 dní.
V době hájení nejsou služby ukončeny
Po celou dobu hájení tak má zákazník k dispozici plnohodnotnou službu do doby, než se platbu podaří potvrdit. Pokud se nezadaří ani v poslední den hájení, bude služba teprve ukončena.
Pakliže platba úspěšně projde, služba bude bez viditelného přerušení dále k dispozici. Vývojář pak obdrží svůj obvyklý podíl z příjmu.
Aby nové zúčtovací období fungovalo i v aplikacích třetích stran, musí vývojáři své programy dodatečně upravit.
Zroj: MacRumors