Apple upravuje zúčtovací období předplatného. Službu můžete nadále používat i při neúspěšném pokusu o platbu

Apple otáčí kormidlo a bude se jinak chovat při neúspěšném pokusu o stržení platby za předplatné. Zákazníci tak budou mít k dispozici několikadenní dobu hájení a služba jim nebude okamžitě ukončena.

Nové podmínky pro poskytování služeb s předplatným se netýkají pouze služeb Applu, ale platí také pro vývojáře třetích stran. Cílem je zabránit nechtěnému ukončení služby při neúspěšném pokusu o stržení poplatku za předplatné.

Zúčtování tedy nyní poskytne šest dní hájení, kdy se Apple opakovaně pokusí strhnout poplatek za předplatné. To se týká služeb nabízených na týden. U měsíčních předplatných se tato doba prodlouží až na 16 dní.

App Store

V době hájení nejsou služby ukončeny

Po celou dobu hájení tak má zákazník k dispozici plnohodnotnou službu do doby, než se platbu podaří potvrdit. Pokud se nezadaří ani v poslední den hájení, bude služba teprve ukončena.

Pakliže platba úspěšně projde, služba bude bez viditelného přerušení dále k dispozici. Vývojář pak obdrží svůj obvyklý podíl z příjmu.

Aby nové zúčtovací období fungovalo i v aplikacích třetích stran, musí vývojáři své programy dodatečně upravit.

Zroj: MacRumors

avatar

Petr Škuta

Od roku 2009 působím jako redaktor a editor. Ve stejné době jsem rovněž začal používat svůj první MacBook a začal se specializovat na produkty Apple. V minulosti jsem se věnoval kariéře pedagoga, avšak můj zájem o IT vyrostl z koníčku v hlavní pracovní náplň. Nyní se kromě psaní věnuji také konzultacím, poradenství a hlavně školení nejen produktů značky Apple.

banner