Krach Maximacu probírán v České Televizi

Počátkem září rozvířila vody českých Apple prodejců velmi překvapivá zpráva o krachu společnosti Maximac Group. Ze dne na den zavřel svoji provozovnu a mnohé zákazníky nechal doslova na ulici.

Jeden z postižených zákazníků dovedl celou věc až před kamery České televize, přesněji řečeno spotřebitelského pořadu Černé Ovce. Díl o reklamaci poruchového MacBooku Pro byl odvysílán dnes ve večerních hodinách na ČT1 pod názvem Notebook.


Celou reportáž si můžete prohlédnout v on-line archivu České Televize.

Pokud si na ukončení činnosti Maximacu nepamatujete, osvěžmě si paměť citací z blogu Apple}graf, který tehdy informoval o této skutečnosti jako první:

Nekrachují jen letecké společnosti a sklárny, ale i Apple prodejci. Během léta ukončil svoji činnost pražský Maximac, známý prodejce, servis i bazar. A udělal to hodně divně: ještě před krachem vesele prodával a bral zálohy. Pak na měsíc zavřel (a na dveřích hlásil dovolenou). Mezitím zmizel web a nakonec se na vystěhovaném sídle objevila cedule s nabídkou pronájmu prostor. K tématu se živě diskutuje tady – dozvíte se mj., kde servisovat počítače v Maximacu zakoupené. Od majitelů je zejména sprosté to, že se neobtěžovali jakkoli informovat své zákazníky. Do pekla s nimi!

A co vy? Patříte také k těm, které krach Maximacu zarazil nebo připravil o peníze? Nebo někoho znáte? Podělte se o svůj příběh.

24 komentářů: „Krach Maximacu probírán v České Televizi

  • Pingback: Jablickari.cz

  • Pingback: 1. zprávy » Krach Maximacu byl probírán v České Televizi

  • avatar
    02. 02. 2010 (23:41)
    Trvalý odkaz

    Co na to říct.
    Krach maximac group se nekonal a nekoná. Společnost získala nového majitele a jednatele viz justice.cz a doposud na ní nebyl uvalen konkurz. Kdo může vyhlásit „krach“ nebo likvidaci je jasné. To ale nestalo. Tak proč se píše stále o krachu této firmy?
    Pro neznalé: definice krachu je uvedena třeba na wikipedii a jak se oznamuje je v zákonech ČR.
    Otázka: Opravdu jsou redaktoři tohoto serveru takový ucha či co, že trousí věci, které jsou v rozporu s fakty, realitou?
    Závěr: Lživý titulek tohoto článku a klamavý obsah článku.
    Pozn.: Opravdu „výborný“ článek. člověk si myslí, že „zaručených“ zpráv, které chrlí „investigativní či fundovaní“ novináři ala bulvár i „seriózní či nezávislé“ média (rozhlas, noviny, televize atd.), aby se uživili (na základě „sledovanosti koláčů/přístupů“ a tím z toho plynouce více reklam a peněz,) udivovali a odpoutávali pozornost od skutečných problémů, se zase šíří neověřené kraviny.
    Super zpráva 1: Apple zase po 35ti letech krachuje! :-D
    Super zpráva 2: Klaus má prasečí chřipku a díky horečce, které toto onemocnění doprovází stouplo oteplení ovzduší o 5 řádů (brambor). Následky oteplení dosáhlo takového stupně, že je v Čechách zase v lednu a v únoru sníh a mráz tzn. světe div se, normálně sníh padá z nebe a lidi se musí teple obléci a občas mají chřipku a rýmu. Tento, na toto roční období zvláštní úkaz, byl naposledy zaznamenán obrázkově našim korespondentem Josefem Ladou. Proto, kdo zaznamená nějakou sněhovou závěj či rampouch nechť okamžitě volá televizi či svého psychoanalytika. Budeme informovat národ!
    Správu zveřejnil: Franta Ostrý Brk (kandidát na cenu Telete) :-D
    TAK HODNĚ ÚSPĚCHŮ VLÁĎO, JANE apod.
    Pod čarou: omlouvám se za svou češtinu a překlepy – nejsem novinář. :-))

  • avatar
    03. 02. 2010 (00:41)
    Trvalý odkaz

    Co na to říct.
    Krach maximac group se nekonal a nekoná. Společnost získala nového majitele a jednatele viz justice.cz a doposud na ní nebyl uvalen konkurz. Kdo může vyhlásit „krach“ nebo likvidaci je jasné. To ale nestalo. Tak proč se píše stále o krachu této firmy?
    Pro neznalé: definice krachu je uvedena třeba na wikipedii a jak se oznamuje je v zákonech ČR.
    Otázka: Opravdu jsou redaktoři tohoto serveru takový ucha či co, že trousí věci, které jsou v rozporu s fakty, realitou?
    Závěr: Lživý titulek tohoto článku a klamavý obsah článku.
    Pozn.: Opravdu „výborný“ článek. člověk si myslí, že „zaručených“ zpráv, které chrlí „investigativní či fundovaní“ novináři ala bulvár i „seriózní či nezávislé“ média (rozhlas, noviny, televize atd.), aby se uživili (na základě „sledovanosti koláčů/přístupů“ a tím z toho plynouce více reklam a peněz,) udivovali a odpoutávali pozornost od skutečných problémů, se zase šíří neověřené kraviny.
    Super zpráva 1: Apple zase po 35ti letech krachuje! :-D
    Super zpráva 2: Klaus má prasečí chřipku a díky horečce, které toto onemocnění doprovází stouplo oteplení ovzduší o 5 řádů (brambor). Následky oteplení dosáhlo takového stupně, že je v Čechách zase v lednu a v únoru sníh a mráz tzn. světe div se, normálně sníh padá z nebe a lidi se musí teple obléci a občas mají chřipku a rýmu. Tento, na toto roční období zvláštní úkaz, byl naposledy zaznamenán obrázkově našim korespondentem Josefem Ladou. Proto, kdo zaznamená nějakou sněhovou závěj či rampouch nechť okamžitě volá televizi či svého psychoanalytika. Budeme informovat národ!
    Správu zveřejnil: Franta Ostrý Brk (kandidát na cenu Telete) :-D
    TAK HODNĚ ÚSPĚCHŮ VLÁĎO, JANE apod.
    Pod čarou: omlouvám se za svou češtinu a překlepy – nejsem novinář. :-))

  • avatar
    03. 02. 2010 (00:42)
    Trvalý odkaz

    Ze se radsi dlouze zabirate definici slova krach, nez tim, ze Maximac nechal sve zakazniky na holickach? Cela situace se odehravala presne, jak bylo popsano, s rozbitym MacBookem jsem tam jako pitomec jezdila mesic, nikde ani pismenko o tom, ze by zavirali – jen dovolena a pak hned pronajem prostor. Neucta, disrespekt a ocividne lzi vuci klientum v dobe, kdy uz velmi dobre museli vedet, jak to s nimi je. Dost sokujici konec jinak tolik oblibene firmy.

  • avatar
    03. 02. 2010 (01:42)
    Trvalý odkaz

    Ze se radsi dlouze zabirate definici slova krach, nez tim, ze Maximac nechal sve zakazniky na holickach? Cela situace se odehravala presne, jak bylo popsano, s rozbitym MacBookem jsem tam jako pitomec jezdila mesic, nikde ani pismenko o tom, ze by zavirali – jen dovolena a pak hned pronajem prostor. Neucta, disrespekt a ocividne lzi vuci klientum v dobe, kdy uz velmi dobre museli vedet, jak to s nimi je. Dost sokujici konec jinak tolik oblibene firmy.

  • avatar
    03. 02. 2010 (01:17)
    Trvalý odkaz

    „Pozorný čtenář“ zcela nepozorně přehlédl obsah sdělení celé zprávy a „náhodou“ se zasekl na jediném slově, jehož údajně chybné umístění v tomto článku využil k publikování vlastního příspěvku, delšího než článek samotný. Sám tedy použil opovrhovanou techniku zmíněného bulváru. Pane „Pozorný čtenáři“ nejste-li novinářem, jistě byste mohl býti – v bulváru zcela určitě :-)

  • avatar
    03. 02. 2010 (02:17)
    Trvalý odkaz

    „Pozorný čtenář“ zcela nepozorně přehlédl obsah sdělení celé zprávy a „náhodou“ se zasekl na jediném slově, jehož údajně chybné umístění v tomto článku využil k publikování vlastního příspěvku, delšího než článek samotný. Sám tedy použil opovrhovanou techniku zmíněného bulváru. Pane „Pozorný čtenáři“ nejste-li novinářem, jistě byste mohl býti – v bulváru zcela určitě :-)

  • avatar
    03. 02. 2010 (09:35)
    Trvalý odkaz

    Reportáž jsem včera viděl a ač tu společnost neznám, přijde mi jejich jednání naprosto otřesné. Nevím, jak na tom byla společnost předtím, když normálně působila na trhu. Přeci jenom v komunitě se dá dočíst spoustu informací a doporučení o jednotlivých prodejcích a spousta lidí ví, kam jít a ví, že problémy nebudou. Pokud k těmto společnostem patřil i zmíněný maximac, pak je to škoda.

    Je vidět, že i mezi apple prodejci (stejně jako ve všech ostatních oborech) se najdou nečestní podnikatelé, kterým, je tak nějak jedno co si myslí zákazníci.

    Postiženému samozřejmě přeju, aby se mu peníze vrátily a příště více štěstí, když bude volit prodejce, kde si koupí počítač :-)

  • avatar
    03. 02. 2010 (10:35)
    Trvalý odkaz

    Reportáž jsem včera viděl a ač tu společnost neznám, přijde mi jejich jednání naprosto otřesné. Nevím, jak na tom byla společnost předtím, když normálně působila na trhu. Přeci jenom v komunitě se dá dočíst spoustu informací a doporučení o jednotlivých prodejcích a spousta lidí ví, kam jít a ví, že problémy nebudou. Pokud k těmto společnostem patřil i zmíněný maximac, pak je to škoda.

    Je vidět, že i mezi apple prodejci (stejně jako ve všech ostatních oborech) se najdou nečestní podnikatelé, kterým, je tak nějak jedno co si myslí zákazníci.

    Postiženému samozřejmě přeju, aby se mu peníze vrátily a příště více štěstí, když bude volit prodejce, kde si koupí počítač :-)

  • avatar
    03. 02. 2010 (16:43)
    Trvalý odkaz

    Ano máte pravdu a to v několika bodech:
    1.) napsal jsem to příliš dlouhý (je to podstatné? :-D – Někdo může napsat, že to bylo krátké :-D )
    2.) reklamace není ukončena – chybí vrátit zákazníkovi peníze. :-(
    Potud je to tedy O.K.
    ALE… pokud není můj názor trestný, tak si novinářskou práci, nejen „Černých ovcí“, představuji trochu jinak.
    1.) Měli by se nazývat věci pravý jménem – to je základ.
    – krachoval maximac? Ne. Tak to neřešme. Lež se prostě napsala. Omluvil se někdo majitelům maximacu za nepravdivé titulky o krachu? Ne. Samozřejmě. Novináři/autoři se neomlouvají. (Má tedy Miloš Zeman pravdu, když nazývá novináře póvlem? To je tedy k zamyšlení.)
    2.) Má se řešit podstatné.
    – podstatné je pomoci člověku a ne z něj dělat mediálního vola. Měli jít rovnou za právníkem a zeptat se, co mají dělat. A právník by řekl na základě předložených dokumentů: musíte udělat toto a toto, jinak je to o ničem. Myslím, že člověku pomůže, když se mu řekne, jak se má zachovat, jak postupovat.
    Otázka: v čem Chvalovskému pomohla TV? :-O
    Místo aby mu skutečně pomohli, udělali z něj, bohužel, nesvéprávnou a nesamostatnou bytost, která brečí (byť oprávněně): „jé, oni mě nevrátili peníze!“ Je to sice blbý a tragédie, ale nepomůže to ani jemu ani divákům, kteří pořad sledovali. Vy víte z toho pořadu, jak dále postupovat, abych získal své peníze? Já ne. Takže o ničem – jen rozdmýchávání negativních emocí.
    3.) Musí se vycházet z faktů a ne domněnek
    Fakt je ten, že maximac nezkrachoval a že pan Chvalkovský musí jednat s firmou/lidmi, kteří ji vlastní. Řekl jim to i ten právník v televizi, ale neřekl, co mají dělat. A to je to PODSTATNÉ.
    4.) Měl by být nějaký závěr
    Závěr měl být: Dostanete-li se do takové to situace postupujte takto, jinak je to na pytel. A stát se to může komukoliv (nepište vy, prosím vás, v duchu, že německé či americké firmy jsou zárukou čehokoliv. Ani omylem nejsou žádnou zárukou kvality atd. viz Lehmann Brothers a miliarda dalších) takže proto píšu, že se to může stát komukoliv a s kýmkoliv. České firmy jsou dobré a maximac byl, pokud je my známo také dobrý (určitě byli nespokojení zákazníci, ale která firma je nemá? Řekl bych, že měla nepoměrně víc spokojených zákazníků a pokud některé neuspokojila – alespoň si myslím, že se o to snažila) – ale zase to je na jiný příběh.
    Jo, že jsou takový blbý zákony? Přemýšlejte, který poslanec je navrhoval, schvaloval a kdo z vás tyto poslance svým hlasem/nehlasem dosadil – ale to je zase jiný příběh.
    Takový článek, taková publicistika má pak pro mě smysl a ne to, co předvedla ČT (vyplnění prostoru mezi reklamami) a upoutávka na ní z web serverů. To je tedy můj názor.
    Proto jsem napsal ve svém předchozím příspěvku Super zprávu 1 a 2. Podívejte se pozorně na televizní zprávy, publicistické pořady apod. – chrlí jednu kravinu za druhou a o ničem. Nic není vyřešeno, nic není dotaženo do konce. Jen se mlží, zaplňuje prostor mezi reklamami, vyvolávají ve většině případů negativní emoce. :-( Buďme optimisty, kteří se dokáží sami zorientovat a jednat a nebýt nas….mi a zoufalými lidmi. To nám nepomůže.
    Už končím, doufám, že jste pochopili můj názor, pokud ne, omlouvám se. Vlastně neomlouvám, nemám za co, jako evidentně někteří. No počkám si, zda-li se autoři „krachu“ omluví. Pokud ne – mám názor a ten není trestný. :-D

  • avatar
    03. 02. 2010 (17:43)
    Trvalý odkaz

    Ano máte pravdu a to v několika bodech:
    1.) napsal jsem to příliš dlouhý (je to podstatné? :-D – Někdo může napsat, že to bylo krátké :-D )
    2.) reklamace není ukončena – chybí vrátit zákazníkovi peníze. :-(
    Potud je to tedy O.K.
    ALE… pokud není můj názor trestný, tak si novinářskou práci, nejen „Černých ovcí“, představuji trochu jinak.
    1.) Měli by se nazývat věci pravý jménem – to je základ.
    – krachoval maximac? Ne. Tak to neřešme. Lež se prostě napsala. Omluvil se někdo majitelům maximacu za nepravdivé titulky o krachu? Ne. Samozřejmě. Novináři/autoři se neomlouvají. (Má tedy Miloš Zeman pravdu, když nazývá novináře póvlem? To je tedy k zamyšlení.)
    2.) Má se řešit podstatné.
    – podstatné je pomoci člověku a ne z něj dělat mediálního vola. Měli jít rovnou za právníkem a zeptat se, co mají dělat. A právník by řekl na základě předložených dokumentů: musíte udělat toto a toto, jinak je to o ničem. Myslím, že člověku pomůže, když se mu řekne, jak se má zachovat, jak postupovat.
    Otázka: v čem Chvalovskému pomohla TV? :-O
    Místo aby mu skutečně pomohli, udělali z něj, bohužel, nesvéprávnou a nesamostatnou bytost, která brečí (byť oprávněně): „jé, oni mě nevrátili peníze!“ Je to sice blbý a tragédie, ale nepomůže to ani jemu ani divákům, kteří pořad sledovali. Vy víte z toho pořadu, jak dále postupovat, abych získal své peníze? Já ne. Takže o ničem – jen rozdmýchávání negativních emocí.
    3.) Musí se vycházet z faktů a ne domněnek
    Fakt je ten, že maximac nezkrachoval a že pan Chvalkovský musí jednat s firmou/lidmi, kteří ji vlastní. Řekl jim to i ten právník v televizi, ale neřekl, co mají dělat. A to je to PODSTATNÉ.
    4.) Měl by být nějaký závěr
    Závěr měl být: Dostanete-li se do takové to situace postupujte takto, jinak je to na pytel. A stát se to může komukoliv (nepište vy, prosím vás, v duchu, že německé či americké firmy jsou zárukou čehokoliv. Ani omylem nejsou žádnou zárukou kvality atd. viz Lehmann Brothers a miliarda dalších) takže proto píšu, že se to může stát komukoliv a s kýmkoliv. České firmy jsou dobré a maximac byl, pokud je my známo také dobrý (určitě byli nespokojení zákazníci, ale která firma je nemá? Řekl bych, že měla nepoměrně víc spokojených zákazníků a pokud některé neuspokojila – alespoň si myslím, že se o to snažila) – ale zase to je na jiný příběh.
    Jo, že jsou takový blbý zákony? Přemýšlejte, který poslanec je navrhoval, schvaloval a kdo z vás tyto poslance svým hlasem/nehlasem dosadil – ale to je zase jiný příběh.
    Takový článek, taková publicistika má pak pro mě smysl a ne to, co předvedla ČT (vyplnění prostoru mezi reklamami) a upoutávka na ní z web serverů. To je tedy můj názor.
    Proto jsem napsal ve svém předchozím příspěvku Super zprávu 1 a 2. Podívejte se pozorně na televizní zprávy, publicistické pořady apod. – chrlí jednu kravinu za druhou a o ničem. Nic není vyřešeno, nic není dotaženo do konce. Jen se mlží, zaplňuje prostor mezi reklamami, vyvolávají ve většině případů negativní emoce. :-( Buďme optimisty, kteří se dokáží sami zorientovat a jednat a nebýt nas….mi a zoufalými lidmi. To nám nepomůže.
    Už končím, doufám, že jste pochopili můj názor, pokud ne, omlouvám se. Vlastně neomlouvám, nemám za co, jako evidentně někteří. No počkám si, zda-li se autoři „krachu“ omluví. Pokud ne – mám názor a ten není trestný. :-D

  • avatar
    03. 02. 2010 (17:45)
    Trvalý odkaz

    Pozorný čtenář: No nazdar. Jestli obhajujete Maximac, tak jste asi slušně řečeno, velmi naivní. On sice ještě nezkrachoval, ale bílý koník už řechtá z Litoměřic.

  • avatar
    03. 02. 2010 (18:45)
    Trvalý odkaz

    Pozorný čtenář: No nazdar. Jestli obhajujete Maximac, tak jste asi slušně řečeno, velmi naivní. On sice ještě nezkrachoval, ale bílý koník už řechtá z Litoměřic.

  • avatar
    03. 02. 2010 (19:56)
    Trvalý odkaz

    Pozorný čtenář: To je trochu víc informací než bych potřeboval….

    Váš názor Vám neberu ale můj osobní dojem je ten, že obecně řečno se tu bavíme o jablkách a Vy o hruškách. A byť mě mohou hrušky sebevíc zajímat, nepůjdu se o nich bavit na stránky o jabkách pln očekávání že to bude někoho zajímat :-)

  • avatar
    03. 02. 2010 (20:56)
    Trvalý odkaz

    Pozorný čtenář: To je trochu víc informací než bych potřeboval….

    Váš názor Vám neberu ale můj osobní dojem je ten, že obecně řečno se tu bavíme o jablkách a Vy o hruškách. A byť mě mohou hrušky sebevíc zajímat, nepůjdu se o nich bavit na stránky o jabkách pln očekávání že to bude někoho zajímat :-)

  • avatar
    03. 02. 2010 (20:00)
    Trvalý odkaz

    Jarko: Já že obhajuji maximac? Co je to za dezinformaci? :-O Nenech se vysmát! :-D
    Je mi zcela jedno, zdali se ta firma jmenuje maximac či supermac a zda je česká či americká! :-D
    Já jen jasně říkám: „Nazývejme věci pravým jménem“ a proto znovu a naposled opakuji, nejen pro tebe Jarko:
    1.) maximac nekrachl, jak uváděl autor a proto jsem žádal autora titulku o opravu, aby nejen mně nepletl hlavu, aby opravil jím zveřejněnou lež do očí bijící, která je snadno doložitelná viz justice.cz. Autor článku, mohl například napsat titulek ve znění: „Nový majitelé maximacu neplní své závazky!“
    A je to jasný.
    2.) maximac nezaplatil za vrácené zboží. To je hodně blbý. A to je prozatím fakt, alespoň co bylo uvedeno. – Dále nová zpráva k případu viz poznámka pod čarou ve stylu ala „krach maximacu“. :-)
    3.) černé ovce nic nevyřešili ani nikomu nepomohli jen vytvořili „blbou“ náladu, což není umění, ale zločin! Umění je pomoci.
    Dále. Nejen Pozorný čtenář si zase přečetl novou chyméru od Jarky typu Super zpráva 1. Konkrétně: „…bílý koník už řehtá z Litoměřic….“. Doměnka, doměnka, doměnka. Chcete takto žít celý život? Jen v nepodložených doměnkách?

    Poznámka pod čarou: Jak náš reportér Franta Ostrý Brk později zjistil, ZASLECHL totiž od důvěryhodného zdroje, který nemůže být zveřejněn, že pan Chalkovský, již dostal zaplaceno, ale ne na bankovní účet, jak bylo původně domluveno. Peníze mu byly vyplaceny v hotovosti! Protože však už byla reportáž natočena a zahrnuta do vysílacího plánu, tato zpráva F.O.B, se už do vysílání bohužel nedostala. Ani po vysílání, protože reklamy mají zaplacený čas. Nový majitel to může doložit dokladem. Nový majitel však zase není k nalezení v pracovní době reportéra Černých ovcí a proto není k nalezení vůbec = zmizel z povrchu zemského. Asi nakonec dostane nový majitel místo doživotí za nenalezení oprátku, protože nebere i telefony!!!!
    Zeptejme ústavního soudu jak se řeší případy, kdy celebrity, Klaus, Babiš, Paroubek, když neberou všechny telefony! Neberou? ihned je nahlásit jako bílé koně! :-D A já se ptám sám sebe po přečtení zprávy věrohodného zpravodaje a novináře Franty Ostrého Brka, má ZASE pravdu nebo je to ZASE jinak? Chápete už?!!!
    Pokud ne, nemá cenu vést diskusi. Jak říká jedno přísloví: neznalému napověz, hlupáka …. ;-)
    „Ať žijí fakta!!!“ řekla Barbora Tachecí a zbláznila se. :-D
    Super zpráva 2: Apple bude mít koncem roku novou revoluční novinku – iPrd. Tomu musíte věřit, protože ji přinesl vám nelhající server superapple.cz resp. jeho ostřílený autor Vláďa.
    K smíchu a k pláči zároveň.

  • avatar
    03. 02. 2010 (21:00)
    Trvalý odkaz

    Jarko: Já že obhajuji maximac? Co je to za dezinformaci? :-O Nenech se vysmát! :-D
    Je mi zcela jedno, zdali se ta firma jmenuje maximac či supermac a zda je česká či americká! :-D
    Já jen jasně říkám: „Nazývejme věci pravým jménem“ a proto znovu a naposled opakuji, nejen pro tebe Jarko:
    1.) maximac nekrachl, jak uváděl autor a proto jsem žádal autora titulku o opravu, aby nejen mně nepletl hlavu, aby opravil jím zveřejněnou lež do očí bijící, která je snadno doložitelná viz justice.cz. Autor článku, mohl například napsat titulek ve znění: „Nový majitelé maximacu neplní své závazky!“
    A je to jasný.
    2.) maximac nezaplatil za vrácené zboží. To je hodně blbý. A to je prozatím fakt, alespoň co bylo uvedeno. – Dále nová zpráva k případu viz poznámka pod čarou ve stylu ala „krach maximacu“. :-)
    3.) černé ovce nic nevyřešili ani nikomu nepomohli jen vytvořili „blbou“ náladu, což není umění, ale zločin! Umění je pomoci.
    Dále. Nejen Pozorný čtenář si zase přečetl novou chyméru od Jarky typu Super zpráva 1. Konkrétně: „…bílý koník už řehtá z Litoměřic….“. Doměnka, doměnka, doměnka. Chcete takto žít celý život? Jen v nepodložených doměnkách?

    Poznámka pod čarou: Jak náš reportér Franta Ostrý Brk později zjistil, ZASLECHL totiž od důvěryhodného zdroje, který nemůže být zveřejněn, že pan Chalkovský, již dostal zaplaceno, ale ne na bankovní účet, jak bylo původně domluveno. Peníze mu byly vyplaceny v hotovosti! Protože však už byla reportáž natočena a zahrnuta do vysílacího plánu, tato zpráva F.O.B, se už do vysílání bohužel nedostala. Ani po vysílání, protože reklamy mají zaplacený čas. Nový majitel to může doložit dokladem. Nový majitel však zase není k nalezení v pracovní době reportéra Černých ovcí a proto není k nalezení vůbec = zmizel z povrchu zemského. Asi nakonec dostane nový majitel místo doživotí za nenalezení oprátku, protože nebere i telefony!!!!
    Zeptejme ústavního soudu jak se řeší případy, kdy celebrity, Klaus, Babiš, Paroubek, když neberou všechny telefony! Neberou? ihned je nahlásit jako bílé koně! :-D A já se ptám sám sebe po přečtení zprávy věrohodného zpravodaje a novináře Franty Ostrého Brka, má ZASE pravdu nebo je to ZASE jinak? Chápete už?!!!
    Pokud ne, nemá cenu vést diskusi. Jak říká jedno přísloví: neznalému napověz, hlupáka …. ;-)
    „Ať žijí fakta!!!“ řekla Barbora Tachecí a zbláznila se. :-D
    Super zpráva 2: Apple bude mít koncem roku novou revoluční novinku – iPrd. Tomu musíte věřit, protože ji přinesl vám nelhající server superapple.cz resp. jeho ostřílený autor Vláďa.
    K smíchu a k pláči zároveň.

  • avatar
    04. 02. 2010 (08:09)
    Trvalý odkaz

    Zaujimava diskusia pani :) az na to ze nikoho kto tam nieco kupil nezaujima ci krachol alebo nie skvor ich zaujima ci im niekto vrati peniaze ked v zaruke nieco prestane fungovat alebo im to niekto opravy to si mylim ze ich zaujima . Cize to je ta spravna otazka podla mna :) Takze k tomu by sa niekto mohol vyadrit :) a nie sa hadat na pravnych hrackach a bohuzial spravy nahanaju sledovanost :)

  • avatar
    04. 02. 2010 (09:09)
    Trvalý odkaz

    Zaujimava diskusia pani :) az na to ze nikoho kto tam nieco kupil nezaujima ci krachol alebo nie skvor ich zaujima ci im niekto vrati peniaze ked v zaruke nieco prestane fungovat alebo im to niekto opravy to si mylim ze ich zaujima . Cize to je ta spravna otazka podla mna :) Takze k tomu by sa niekto mohol vyadrit :) a nie sa hadat na pravnych hrackach a bohuzial spravy nahanaju sledovanost :)

  • avatar
    05. 02. 2010 (14:20)
    Trvalý odkaz

    K té relevantnosti zpráv na ČT:
    31.1. bylo v pořadu 168hodin na ČT1 reprtáž o S. Jobsovi. A ten, jen vyřčený, podtitulek redaktorky: „Vizionář nebo mistrný manipulátor“ mě fakt nasr….
    Navíc v reprtáži opět lidi nějak nepochopili iPad a jeho cílovou skupinu..
    A to bychom mohli pokračovat..

  • avatar
    05. 02. 2010 (15:20)
    Trvalý odkaz

    K té relevantnosti zpráv na ČT:
    31.1. bylo v pořadu 168hodin na ČT1 reprtáž o S. Jobsovi. A ten, jen vyřčený, podtitulek redaktorky: „Vizionář nebo mistrný manipulátor“ mě fakt nasr….
    Navíc v reprtáži opět lidi nějak nepochopili iPad a jeho cílovou skupinu..
    A to bychom mohli pokračovat..

  • avatar
    09. 02. 2010 (21:39)
    Trvalý odkaz

    Po pozorné rekognoskaci jsem dospěl k jedinému závěru: Pozorný čtenář je vůl.

  • avatar
    09. 02. 2010 (22:39)
    Trvalý odkaz

    Po pozorné rekognoskaci jsem dospěl k jedinému závěru: Pozorný čtenář je vůl.

Komentáře nejsou povoleny.