iTunes 10: čím jsme si toto zasloužili?

Snad žádná z aplikací dodávaných Applem společně s každým počítačem s sebou nevláčí tak obrovskou přítěž minulosti, jako právě iTunes. Od desáté verze jsme si slibovali konečně moderní a rychlou aplikaci. Avšak nestalo se tak.

Aplikace iTunes je totiž zřejmě poslední náročnější aplikací Applu dodávanou s počítačem, která je naprogramována v zastaralé a samotným Applem odmítané knihovně Carbon. Aplikace vytvořené tímto způsobem mají mnohá omezení: nejsou tak rychlé, jak by mohly být, nedokáží využít potenciál moderních vícejádrových procesorů a nemohou využívat čtyřiašedesátibitových instrukcí. To vše má v konečném důsledku za následek to, že i na nejmodernějších současných Macích je iTunes stále těžkopádný a při každé příležitosti zobrazuje uživatelům tolik oblíbené duhové kolečko.

Právě od iTunes 10 coby přelomové verze se očekávalo její kompletní přepsání do moderního Cocoa hávu a šanci, že se změní v moderní a rychlý program. Nestalo se tak: namísto toho Apple soustředil svou pozornost na to, aby se uživatelské rozhraní vymykalo všemu, co na Macu známe a přidání sociální služby Ping.

Po instalace iTunes 10 do prostředí operačního systému Mac OS X člověk až žasne: zatímco v samotné aplikaci zmizely všechny barvy a všechny ikony a vše je šedostříbrné (a to prosím včetně ikon v dialogu Preferences), tak se vám v Docku usadí nová kulatá barevná ikonka. Ta je zkrátka nezvyklá a do okolního vzhledu se příliš nehodí, jak na Facebooku napsal jeden z vás: „iTunes mám vedle safari. Obávám se, že si je budu plést. Obě kulatý a modrý.“

Navíc se změnily i ostatní uživatelské prvky: tlačítka pro práci s oknem (takzvaný semafor) jsou nezvykle umístěna vertikálně namísto běžného umístění, posuvník pro změnu hlasitosti vypadá jako v dávných dobách v iTunes 1 ještě na stařičkém systému z rodiny Classic. Stejně tak checkboxy, tlačítka, posuvníky – vše je naprosto odlišné, než zbytek systému.

Pojďme tedy ale k novým funkcím. Pokud pomineme rozšířené možnosti řazení a zobrazí alb, narážíme především na sociální službu Ping. Ale nejásejte, ta je dostupná pouze v zemích s plně funkčním iTunes Store a tudíž si ji v Česku a s českým účtem neužijete. Je tak určena jen pro těch několik málo vyvolených, kteří používáte také americký účet.

V podstatě si lze tuto službu představit jako facebook na hudbou. Kapely a tvůrci zde mají své stránky, můžete se stávat jejich fanoušky, na jejich zdi můžete sledovat dění v kapele, komentovat jednotlivé jejich kroky, skladby a alba, můžete se také přátelit s dalšími uživateli a sdílet mezi sebou informace o vašich zájmech, skladbách a hudebním vkusu.

Ping prozatím příliš aktivně nevypadá, u několik sledovaných interpretů se uživatelé nijak předhánějí v komentování, přestože počet uživatelů je zde značný: například skupiny U2 zde má 112 445 fanoušků.

Ping je tedy službou, která nás v Česku může (tedy spíše musí) nechat chladnými, protože ji jednoduše využít nemůžete. Bude zajímavé sledovat, jak si povede v zámoří – její sílu vidím především v jejím propojení s iOS zařízeními i novou Apple TV, kde je při přehrávání hudby více po ruce, než třeba Twitter nebo Facebook.

Co říci závěrem? Nevím, jestli nejsem sám, kdo by raději přivítal konečně nové a přepsané iTunes, které by bylo radost používat a které by mezi ostatní aplikace graficky více zapadlo.

Aplikace iTunes 10 je k dispozici ke stažení prostřednictvím Aktualizací softwaru (Software Update) a vyžaduje Mac OS X ve verzi alespoň 10.5.

130 komentářů: „iTunes 10: čím jsme si toto zasloužili?

  • Pingback: Jablickari.cz

  • avatar
    03. 09. 2010 (08:30)
    Trvalý odkaz

    dufal som, ze iTunes X bude taky prelom ako kedysi Mac OS X …
    no nic, mozno ta jedenastka … :)

  • avatar
    03. 09. 2010 (10:30)
    Trvalý odkaz

    dufal som, ze iTunes X bude taky prelom ako kedysi Mac OS X …
    no nic, mozno ta jedenastka … :)

  • avatar
    03. 09. 2010 (08:34)
    Trvalý odkaz

    Ahoj,

    jedine co vnimam pozitivne je mensie zatazenie CPU pri prehravani hudby. Inak je to slabota. Tie sede ikony su otrasne, tazsko sa v tom orientuje.

  • avatar
    03. 09. 2010 (10:34)
    Trvalý odkaz

    Ahoj,

    jedine co vnimam pozitivne je mensie zatazenie CPU pri prehravani hudby. Inak je to slabota. Tie sede ikony su otrasne, tazsko sa v tom orientuje.

  • avatar
    03. 09. 2010 (08:38)
    Trvalý odkaz

    Vzhled mi ani tak nevadí až na semafor a ikonu, ale taky jsem čekal že už konečně budou iTunes v 64b. To fakt nechápu. Na druhou stranu mi nepřijde že by iTunes byla nějak pomalá aplikace. Ono stačí se podívat na to ce se stalo přepsáním Aperture 3 do 64b. Tam to bylo spíš naopak a kde Aperture 2 chodilo rychle, tak trojka radši nemluvit nebo se nase.u.

  • avatar
    03. 09. 2010 (10:38)
    Trvalý odkaz

    Vzhled mi ani tak nevadí až na semafor a ikonu, ale taky jsem čekal že už konečně budou iTunes v 64b. To fakt nechápu. Na druhou stranu mi nepřijde že by iTunes byla nějak pomalá aplikace. Ono stačí se podívat na to ce se stalo přepsáním Aperture 3 do 64b. Tam to bylo spíš naopak a kde Aperture 2 chodilo rychle, tak trojka radši nemluvit nebo se nase.u.

  • avatar
    03. 09. 2010 (08:40)
    Trvalý odkaz

    tak pod tohle se podepisu, taky me obcas stve jak je itunes pomale…uz by to chtelo komplet prepsat…

  • avatar
    03. 09. 2010 (10:40)
    Trvalý odkaz

    tak pod tohle se podepisu, taky me obcas stve jak je itunes pomale…uz by to chtelo komplet prepsat…

  • avatar
    03. 09. 2010 (08:52)
    Trvalý odkaz

    Obávám se, že iTunes 10 ukazují, jak bude vypadat další verze OS X, ať to bude 10.7 nebo snad už 11…

  • avatar
    03. 09. 2010 (10:52)
    Trvalý odkaz

    Obávám se, že iTunes 10 ukazují, jak bude vypadat další verze OS X, ať to bude 10.7 nebo snad už 11…

  • Pingback: Tweets that mention » iTunes 10: čím jsme si toto zasloužili? -- Topsy.com

  • avatar
    03. 09. 2010 (08:59)
    Trvalý odkaz

    Podľa mňa je nový iTunes podarenejší, než všetky predošlé. Takže za grafiku UI plných 10+ Dokonca, ono tie ikony sa dajú skryť a checboxy tiež. Vertikálny „semafor“ mi príde dosť cool. Hádam to bude i v 10.7. Čo sa týka Pingu, tak ten mohol mať hneď od štartu viacero prvkov komunitnej hudobnej siete, ako napr. také Genius Mixes, ktoré by sa mohli zobrazovať na tom profile atď. Alebo klasický stream toho, čo počúvame v reálnom čase, minimálne pri každom update Genius štatistík to mohlo na profil vyhodiť nejaké hudobné info o človeku. Hádam tam niečo podobné zapracujú časom a toto je len také „demo“ kde sa Apple učí.

    Čo ma však sklamalo, je to, že je iTunes stále v carbone. Nemá podporu Grand Central, asi ani nie OpenCL, a hlavne, neni v 64bit cocoa. Na prelomovú verziu 10 to už byť mohlo a bude fakt hamba, ak na WWDC 11 predstavia 10.7 s iTunes v stále rovnakom stave, ale hlavne, že v systéme máme pokrokové technológie ako spomínaný Grand Central, OpenCL a Leoparda od 10.5 s plnou podporou 64bit…

  • avatar
    03. 09. 2010 (10:59)
    Trvalý odkaz

    Podľa mňa je nový iTunes podarenejší, než všetky predošlé. Takže za grafiku UI plných 10+ Dokonca, ono tie ikony sa dajú skryť a checboxy tiež. Vertikálny „semafor“ mi príde dosť cool. Hádam to bude i v 10.7. Čo sa týka Pingu, tak ten mohol mať hneď od štartu viacero prvkov komunitnej hudobnej siete, ako napr. také Genius Mixes, ktoré by sa mohli zobrazovať na tom profile atď. Alebo klasický stream toho, čo počúvame v reálnom čase, minimálne pri každom update Genius štatistík to mohlo na profil vyhodiť nejaké hudobné info o človeku. Hádam tam niečo podobné zapracujú časom a toto je len také „demo“ kde sa Apple učí.

    Čo ma však sklamalo, je to, že je iTunes stále v carbone. Nemá podporu Grand Central, asi ani nie OpenCL, a hlavne, neni v 64bit cocoa. Na prelomovú verziu 10 to už byť mohlo a bude fakt hamba, ak na WWDC 11 predstavia 10.7 s iTunes v stále rovnakom stave, ale hlavne, že v systéme máme pokrokové technológie ako spomínaný Grand Central, OpenCL a Leoparda od 10.5 s plnou podporou 64bit…

  • avatar
    03. 09. 2010 (09:00)
    Trvalý odkaz

    Alespon vidime, jak bude vypadat nastupce snezny kocky :)

  • avatar
    03. 09. 2010 (11:00)
    Trvalý odkaz

    Alespon vidime, jak bude vypadat nastupce snezny kocky :)

  • avatar
    03. 09. 2010 (09:04)
    Trvalý odkaz

    Tak uplakaný článek jako je tento nechápu. iTunes je velice odvážné nazývat přítěží Mac OS X. iTunes a teď i verzi 10 používám denně pro správu hudby, synchronizaci s iPodem a jako přehrávač. A existuje pouze jeden okamžik kdy se zdají iTunes pomalejší a to pouze při rychlém listováním stovkami alb ve zobrazení s přebalem v mřížce, ale při takovém úkonu je to scela pochopitelné. Vždyť i samotný operační systém ve zobrazení coverflow načítá náhledy delší dobu než je ochota čekání uživatele.

    Nový design jde s dobou, podívejte se na všechny ty poslední produkty Apple, které jsou vyrobeny z matného stříbrného hliníku. A iTunes není vyjímkou, šedo/stříbrné ikony jsou decentní a svým novým vzhledem udržují pozornost uživatele v podstatné oblasti iTunes s hudbou a dalším obsahem.

    Semafor je takto umístěn pravděpodobně kvůli úspoře místa. Určitě jste si všimli, že přibylo další talčítko zobrazení seznamu skladeb a navíc díky tomuto umístění je záhlaví aplikace nižší.

    Nad kritikou nové ikony, která se autorovi plete s ikonou safari se musím jen pousmát :) není co dodat, každému co jeho jest…

  • avatar
    03. 09. 2010 (11:04)
    Trvalý odkaz

    Tak uplakaný článek jako je tento nechápu. iTunes je velice odvážné nazývat přítěží Mac OS X. iTunes a teď i verzi 10 používám denně pro správu hudby, synchronizaci s iPodem a jako přehrávač. A existuje pouze jeden okamžik kdy se zdají iTunes pomalejší a to pouze při rychlém listováním stovkami alb ve zobrazení s přebalem v mřížce, ale při takovém úkonu je to scela pochopitelné. Vždyť i samotný operační systém ve zobrazení coverflow načítá náhledy delší dobu než je ochota čekání uživatele.

    Nový design jde s dobou, podívejte se na všechny ty poslední produkty Apple, které jsou vyrobeny z matného stříbrného hliníku. A iTunes není vyjímkou, šedo/stříbrné ikony jsou decentní a svým novým vzhledem udržují pozornost uživatele v podstatné oblasti iTunes s hudbou a dalším obsahem.

    Semafor je takto umístěn pravděpodobně kvůli úspoře místa. Určitě jste si všimli, že přibylo další talčítko zobrazení seznamu skladeb a navíc díky tomuto umístění je záhlaví aplikace nižší.

    Nad kritikou nové ikony, která se autorovi plete s ikonou safari se musím jen pousmát :) není co dodat, každému co jeho jest…

  • avatar
    03. 09. 2010 (09:12)
    Trvalý odkaz

    @Kenny: jen bych si dovolil upřesnit, že se neplete autorovi, ale jde o citaci jednoho z čtenářů, jak je ostatně v článku napsáno :)

  • avatar
    03. 09. 2010 (11:12)
    Trvalý odkaz

    @Kenny: jen bych si dovolil upřesnit, že se neplete autorovi, ale jde o citaci jednoho z čtenářů, jak je ostatně v článku napsáno :)

  • avatar
    03. 09. 2010 (09:18)
    Trvalý odkaz

    O Apple je přece známo, že nic není náhodou a každý jeho krok směřuje někam, kam my ještě neumíme dohlédnout. Tak beru i design iTunes 10. Je možné, že drobné úpravy GUI nás mají připravit na nové GUI, které se asi určitě někde potají chystá, aby to pro nás nebyl šok. Může se to týkat třeba jen jiné modré, semaforu. Na 10 může být jen jedna věc, která nám připadá divně, ale až se nám do rukou dostane nový Mac OS X, tak už na to budeme zvyklí….
    A tak je to i správné……. A možná, že přepsat iTunes je mnohem těžší než Calendar či něco jiného. Databáze můsí být stejná, synchronizace s iPhone, iPad, iPod se nesmí narušit.. asi to není taková prdel a spíš očekávám nové iTunes s novou verzí Mac OS X….

  • avatar
    03. 09. 2010 (11:18)
    Trvalý odkaz

    O Apple je přece známo, že nic není náhodou a každý jeho krok směřuje někam, kam my ještě neumíme dohlédnout. Tak beru i design iTunes 10. Je možné, že drobné úpravy GUI nás mají připravit na nové GUI, které se asi určitě někde potají chystá, aby to pro nás nebyl šok. Může se to týkat třeba jen jiné modré, semaforu. Na 10 může být jen jedna věc, která nám připadá divně, ale až se nám do rukou dostane nový Mac OS X, tak už na to budeme zvyklí….
    A tak je to i správné……. A možná, že přepsat iTunes je mnohem těžší než Calendar či něco jiného. Databáze můsí být stejná, synchronizace s iPhone, iPad, iPod se nesmí narušit.. asi to není taková prdel a spíš očekávám nové iTunes s novou verzí Mac OS X….

  • avatar
    03. 09. 2010 (09:21)
    Trvalý odkaz

    Naprosto souhlasím. iTunes je aplikace pomalá, nesystémová, ošklivá a obsahuje nemálo user experience chyb. iTunes je aplikace, za kterou by se Apple měl stydět.

  • avatar
    03. 09. 2010 (11:21)
    Trvalý odkaz

    Naprosto souhlasím. iTunes je aplikace pomalá, nesystémová, ošklivá a obsahuje nemálo user experience chyb. iTunes je aplikace, za kterou by se Apple měl stydět.

  • avatar
    03. 09. 2010 (09:32)
    Trvalý odkaz

    Já s novým iTunes taky nemám problém, to je takový český zvyk, že se nám pořád něco nelíbí a neustále remcáme, jak nebe bývalo modřejší a slunce sluncovatější

  • avatar
    03. 09. 2010 (11:32)
    Trvalý odkaz

    Já s novým iTunes taky nemám problém, to je takový český zvyk, že se nám pořád něco nelíbí a neustále remcáme, jak nebe bývalo modřejší a slunce sluncovatější

  • avatar
    03. 09. 2010 (11:48)
    Trvalý odkaz

    Co mě hodně nemile překvapilo, je synchronizace fotek s Iphonem. Zmizela možnost synchronizovat fotky v malém rozlišeni pro Iphone. Nevím, zda to dělá automaticky, ale vejde se mi jich tam míň.

  • avatar
    03. 09. 2010 (09:52)
    Trvalý odkaz

    Vzhled UI je super, ale ikona je hrozna, cekal sem spis neco ve stylu noveho QT a ne tenhle skleneny button v kovovem ramecku.

    K rychlosti se vyjadrovat nebudu, jenom poustim pisnicky z knihovny a u toho se mi duhove kolecko neobjevuje.

  • avatar
    03. 09. 2010 (11:52)
    Trvalý odkaz

    Vzhled UI je super, ale ikona je hrozna, cekal sem spis neco ve stylu noveho QT a ne tenhle skleneny button v kovovem ramecku.

    K rychlosti se vyjadrovat nebudu, jenom poustim pisnicky z knihovny a u toho se mi duhove kolecko neobjevuje.

  • avatar
    03. 09. 2010 (09:59)
    Trvalý odkaz

    Uffff… Tak nevím… Jako by těch sociálních sítí nebylo už dost… K čemu Ping? … Z celého uvádění nových produktů mám smíšené pocity… Ani slovo o nových iWorks, atd… „Inovovaný“ iPod Nano – 40% původní užitné hodnoty… Hlavně že má „touch“ display, to je při ovládání „poslepu“ fakt užitečný… :( … Chtěl jsem Nano jako dárek, tak to sebou budu muset hodit, aby mi nedoprodali předchozí generaci, protože to nový fakt nechci!

  • avatar
    03. 09. 2010 (09:59)
    Trvalý odkaz

    Taky si myslím, že vzhled odpovídá tomu, jak bude vypadat Mac OS 10.7. Jinak šedé ikonky v levém panelu odpovídají trendu applovských aplikací posledních let, tj. méně nápadný vzhled aplikace (resp. systému) a větší důraz na obsah. Viz např. QuickTime 10, kde aplikace při přehrávání filmu v podstatě zmizí úplně. Je to zajímavý kontrast proti Windows, která se svým designem čím dál tím víc „předvádí“ a v barevných okýnkách s obrovskými ovládacími prvky už samotný obsah víceméně zaniká.

  • avatar
    03. 09. 2010 (11:59)
    Trvalý odkaz

    Uffff… Tak nevím… Jako by těch sociálních sítí nebylo už dost… K čemu Ping? … Z celého uvádění nových produktů mám smíšené pocity… Ani slovo o nových iWorks, atd… „Inovovaný“ iPod Nano – 40% původní užitné hodnoty… Hlavně že má „touch“ display, to je při ovládání „poslepu“ fakt užitečný… :( … Chtěl jsem Nano jako dárek, tak to sebou budu muset hodit, aby mi nedoprodali předchozí generaci, protože to nový fakt nechci!

  • avatar
    03. 09. 2010 (11:59)
    Trvalý odkaz

    Taky si myslím, že vzhled odpovídá tomu, jak bude vypadat Mac OS 10.7. Jinak šedé ikonky v levém panelu odpovídají trendu applovských aplikací posledních let, tj. méně nápadný vzhled aplikace (resp. systému) a větší důraz na obsah. Viz např. QuickTime 10, kde aplikace při přehrávání filmu v podstatě zmizí úplně. Je to zajímavý kontrast proti Windows, která se svým designem čím dál tím víc „předvádí“ a v barevných okýnkách s obrovskými ovládacími prvky už samotný obsah víceméně zaniká.

  • avatar
    03. 09. 2010 (10:15)
    Trvalý odkaz

    Nechapem preco placete uz ste velmi rozmaznany od applu :) a vsetko by ste chceli mat hned …
    iTunes prepisany urcite bude je to len otazka casu … a celkom by ma zaujimalo preco nepouzivate na spravu muziky nieco ine odpoved … ked mate 80 Gb muziky ako ja nic lepsie jednoducho nie je … opravte ma ked sa mylim …

  • avatar
    03. 09. 2010 (12:15)
    Trvalý odkaz

    Nechapem preco placete uz ste velmi rozmaznany od applu :) a vsetko by ste chceli mat hned …
    iTunes prepisany urcite bude je to len otazka casu … a celkom by ma zaujimalo preco nepouzivate na spravu muziky nieco ine odpoved … ked mate 80 Gb muziky ako ja nic lepsie jednoducho nie je … opravte ma ked sa mylim …

  • avatar
    03. 09. 2010 (10:23)
    Trvalý odkaz

    Mám dotaz, když si Itunes zaregistruju na Uk účet a adresu lze to později změnit na český Itunes účet kdyby se u nás časem objevil?

  • avatar
    03. 09. 2010 (12:23)
    Trvalý odkaz

    Mám dotaz, když si Itunes zaregistruju na Uk účet a adresu lze to později změnit na český Itunes účet kdyby se u nás časem objevil?

  • avatar
    03. 09. 2010 (10:36)
    Trvalý odkaz

    Co se týče vzhledu iTunes, problém s ním nemám. Naopak, jsem rád za změnu a přijde mi to teď vše takové čisté. Upřímně si nemyslím, že podobný vzhled se na nás nechystá v 10.7. iTunes se posledních pár verzí měnilo tolikrát…a málo z toho se objevilo v OS X.

    Ohledně Pingu – Samozřejmě časem se to prováže se Storem a bude to třeba i docela zajímavé. Ale dokud to nebude v ČR, pro mě jako čecha s převážně českými přáteli (kteří ještě k tomu nepoužívají iTunes natož pak maca), je to naprosto k ničemu. Co mě vyloženě vadí: proč nejde při vytváření profilu na Pingu zvolit víc než tři žánry hudby. To nemůžu mít rád víc žánrů hudby nebo co…

    Nicméně, mohl by mi někdo vysvětlit k čemu všichni potřebují 64bit u iTunes? Já chápu Cocoa, chápu grandcentral, chápu OpenCL, chápu obecný nezastavitelný vývoj a všechny moderní vychytávky OS X.
    Ale v momentě kdy se mi iTunes blížily 1 GB v RAMce jsem je nemilosrdně ukončil, protože >1GB není normální na přehrávač hudby.
    Jestli to přinese zrychlení databáze iTunes, tak proč ne…
    Ale jinak nevím proč je samotné 64bit tak smrtelně důležité u iTunes (rád změním názor :-) ).

    Díky Honza

  • avatar
    03. 09. 2010 (12:36)
    Trvalý odkaz

    Co se týče vzhledu iTunes, problém s ním nemám. Naopak, jsem rád za změnu a přijde mi to teď vše takové čisté. Upřímně si nemyslím, že podobný vzhled se na nás nechystá v 10.7. iTunes se posledních pár verzí měnilo tolikrát…a málo z toho se objevilo v OS X.

    Ohledně Pingu – Samozřejmě časem se to prováže se Storem a bude to třeba i docela zajímavé. Ale dokud to nebude v ČR, pro mě jako čecha s převážně českými přáteli (kteří ještě k tomu nepoužívají iTunes natož pak maca), je to naprosto k ničemu. Co mě vyloženě vadí: proč nejde při vytváření profilu na Pingu zvolit víc než tři žánry hudby. To nemůžu mít rád víc žánrů hudby nebo co…

    Nicméně, mohl by mi někdo vysvětlit k čemu všichni potřebují 64bit u iTunes? Já chápu Cocoa, chápu grandcentral, chápu OpenCL, chápu obecný nezastavitelný vývoj a všechny moderní vychytávky OS X.
    Ale v momentě kdy se mi iTunes blížily 1 GB v RAMce jsem je nemilosrdně ukončil, protože >1GB není normální na přehrávač hudby.
    Jestli to přinese zrychlení databáze iTunes, tak proč ne…
    Ale jinak nevím proč je samotné 64bit tak smrtelně důležité u iTunes (rád změním názor :-) ).

    Díky Honza

  • avatar
    03. 09. 2010 (10:38)
    Trvalý odkaz

    Oprava pardon:

    „Upřímně si myslím, že podobný vzhled se na nás nechystá v 10.7. iTunes se posledních pár verzí měnilo tolikrát…a málo z toho se objevilo v OS X.“

  • avatar
    03. 09. 2010 (12:38)
    Trvalý odkaz

    Oprava pardon:

    „Upřímně si myslím, že podobný vzhled se na nás nechystá v 10.7. iTunes se posledních pár verzí měnilo tolikrát…a málo z toho se objevilo v OS X.“

  • avatar
    03. 09. 2010 (10:39)
    Trvalý odkaz

    Tak jsem taky nadrženě aktualizoval na 10-ku, a jsem potěšen i zklamán současně. Zaměřím se na drobné subjektivní zápory. Nelíbí se mi moc zobrazení okolo album artwork-to že se mi nedaří dostat název alba a rating pod obal, to minulé mi velmi sedělo. Dále v seznamu Podcastů nápis „Explicit“ se strká s „Get“ a duhové kolečko se z vesela točí dál. Dále se mi stalo že iTunes zničeho nic po chvilce pohlížení jeho funkcí a možností vytížilo CPU na 99%, myslel jsem si že to je nějaká chvilková činnost, po dobu oběda jsem je nechal být a hle procenta nespadla, po znovuspuštění vše ok, hold tohle mi asi těžko někdo vysvětlí a ostatní mě budou mít za blba, ale ono se to fakt stalo. No skoro si říkám jestli jsem s novou verzí neměl počkat.

  • avatar
    03. 09. 2010 (12:39)
    Trvalý odkaz

    Tak jsem taky nadrženě aktualizoval na 10-ku, a jsem potěšen i zklamán současně. Zaměřím se na drobné subjektivní zápory. Nelíbí se mi moc zobrazení okolo album artwork-to že se mi nedaří dostat název alba a rating pod obal, to minulé mi velmi sedělo. Dále v seznamu Podcastů nápis „Explicit“ se strká s „Get“ a duhové kolečko se z vesela točí dál. Dále se mi stalo že iTunes zničeho nic po chvilce pohlížení jeho funkcí a možností vytížilo CPU na 99%, myslel jsem si že to je nějaká chvilková činnost, po dobu oběda jsem je nechal být a hle procenta nespadla, po znovuspuštění vše ok, hold tohle mi asi těžko někdo vysvětlí a ostatní mě budou mít za blba, ale ono se to fakt stalo. No skoro si říkám jestli jsem s novou verzí neměl počkat.

  • avatar
    03. 09. 2010 (10:49)
    Trvalý odkaz

    Jako vubec nechapu proc by mel bejt Ping jen pro pár vyvolenejch. Pouzivat ho muze kdokoliv znás. Zalozit si US ucet je otazka peti minut. Ja sem z US presel na CZ protoze uz to bralo moji kartu. Ale potom co vysel Ping sem si zalozil novej US ucet a pres Gift karty budu nakupovat. Vyhoda je ze muzete mit applikace klidne od milionu Accountů staci kdyz si budete pamatovat hesla a budete mit autorizovany ty spravny PC. Ping sem zkousel prekvapilo me ze v iTunes store je i vypsaná fiXa takze Fav muzete dat spouste songům i CDckum. Kapel a Interpretů moc jeste Ping nemá.Takze zabava je prozatim velice nudna :D Jedinej problem vidim v hledani protoze tam clovek nema jednoslovnou prezdivku ale pise tam „jmeno“ a „prijmeni“ XD Mě tam najdete jako Archie Atlanteon. Jinak musim tam dat hezci fotku :)

  • avatar
    03. 09. 2010 (12:49)
    Trvalý odkaz

    Jako vubec nechapu proc by mel bejt Ping jen pro pár vyvolenejch. Pouzivat ho muze kdokoliv znás. Zalozit si US ucet je otazka peti minut. Ja sem z US presel na CZ protoze uz to bralo moji kartu. Ale potom co vysel Ping sem si zalozil novej US ucet a pres Gift karty budu nakupovat. Vyhoda je ze muzete mit applikace klidne od milionu Accountů staci kdyz si budete pamatovat hesla a budete mit autorizovany ty spravny PC. Ping sem zkousel prekvapilo me ze v iTunes store je i vypsaná fiXa takze Fav muzete dat spouste songům i CDckum. Kapel a Interpretů moc jeste Ping nemá.Takze zabava je prozatim velice nudna :D Jedinej problem vidim v hledani protoze tam clovek nema jednoslovnou prezdivku ale pise tam „jmeno“ a „prijmeni“ XD Mě tam najdete jako Archie Atlanteon. Jinak musim tam dat hezci fotku :)

  • avatar
    03. 09. 2010 (11:03)
    Trvalý odkaz

    btw funkce přehrávání videjí ve fullscreen se mi přestává líbit, klávesa esc totiž nezastaví přehrávání a nenavrátí se do itunes ale jen přepne video do okna – shit! (používal jsem to pro nahlížení na video podcasty a teď aby čovek honil myš nebo další klávesové zkratky)

Komentáře nejsou povoleny.