Příjmy iOS verze hry Fortnite na 100 milionech dolarů za 90 dní
Fortnite opět dokazuje, jak úspěšné mohou hry být a zejména jaká je síla mikroplateb. Na iOS platformě totiž titul pokořil další milník, když dosáhl hranice 100 milionů USD za devadesát dní od dostupnosti. Podařilo se jí tak předběhnout i některé jiné hry.
Magazín Sensor Tower přineslo srovnání nejúspěšnějších her pro iOS. Není divu, že se v žebříčku těch nejúspěšnějších objevil také Fortnite: Battle Royale. Během prvních devadesáti dnů dostupnosti totiž dokázal vydělat více než 100 milionů USD a v Epic Games si tak mohou mnout ruce.
Je to doslova „jízda“, neboť se Fortnite stal druhou hrou v historii iOS, která dosáhla hranice 100 milionů do devadesáti dnů. Před tím se to už povedlo jen Clash Royale.
Fortnite pokořil také další velmi úspěšné tituly Knives Out a Honor of Kings, kterým dosáhnout stejné částky trvalo celých 173, respektive 179 dnů.
Je však důležité dodat, že Fortnite byl část doby dostupný pouze na pozvánky. Můžeme tedy jen spekulovat, jak by se čísla změnila, kdyby si jej mohli stáhnout a hrát všichni hned první den uvedení.
Pravděpodobně největším rivalem ze stejné kategorie je určitě PUGB – PlayerUnknown’s Battlegrounds, která byla vydána záhy po Fortnite. PUGB je monetizována zatím pouze 60 dní a moc se jí v porovnání se sokem nedaří.
Zisky této hry se pohybují okolo 5,2 milionů USD a vývojáři stále hledají ten nejefektivnější model mikroplateb.
Fortnite by se měl během léta dostat také na Android. Epic s uvedením opět očekává nárůst zisků ze své mobilní divize. Uvidíme, zdali pak budeme moci soupeřit v rámci mobilních platforem s příznivci zeleného robůtka.
Zdroj 9to5Mac