Siri používá většina majitelů nového iPhonu 4S tam, kde jim rozumí
Apple po uvedení Siri, hlasové asistenky ve svém iPhone 4S, započal s propagační reklamní kampaní. A má pro to velmi dobrý důvod – je to jedna z nejoblíbenějších funkcí majitelů modelu iPhone 4S.
87% vlastníků iPhone 4S používá Siri alespoň jednou měsíčně, dle této nové studie zaměřené na podporované jazyky (tedy bez češtiny). Ale jak víme, Siri se nachází stále v betaverzi a tudíž zákazníci nevyužívají chystaný plný potenciál.
Telefonování a posílání SMS zpráv jsou jedny z nejčastějších činností, jenž jsou vykonávány pomocí Siri. Minimálně třetina uživatelů iPhone 4S využívá Siri každodenně k hovorům, psaní zpráv a vyhledávání jednoduchých informací.
Každopádně se začíná pomalu zvedat i oblíbenost dalších schopností Siri jako přehrávání hudby a práce s kalendářem. Mezi 32 až 35% uživatelů však stále převládá neznalost těchto možností, ačkoli jiné dříve jmenované (hovory a SMS) využívají denně.
Průzkum vedený Parks Associates také zjistil, že 55% majitelů iPhone 4S bylo se službami asistentky Siri spokojeno a pouhých 9% je nespokojeno. Zbylá část uživatelů se nachází v nerozhodném postavení.
Každopádně však Apple chystá rozšíření funkcí Siri o práci s více službami a lepší integrací s Wolfram Alfa a Yelp. Jako další služba se nabízí ESPN poskytující sportovní přehled.
Využíváte i vy Siri? Máte problémy s rozpoznáním vaší angličtiny? Sdělte nám svůj názor v diskuzi.
Nemám potřebu s počítačem mluvit anglicky ;)
Siri používám na schůzky do kalendáře, na budík, a jednoguché dotazy. Bohuže se často stává, že řekne že „Teď nemohu nic vuřizovat, zkus to později“ :)