Připravované Office 2011 pro Mac na nových screenshotech

Mnoho screenshotů připravovaného kancelářského balíkuOffice for Mac 2011 od Microsoftu prozatím k vidění nebylo – redakce magazínu BGR získala několik velmi zajímavých screenshotů.

Nová verze je (bude) přepsána do Cocoa, díky tomu půjde o zcela nativní aplikace. Obrázky vypadají opravdu úchvatně, především na Outlook se osobně velmi těším. A vy?

Více se o nových Microsoft Office 2011 dozvíte v článku Office for Mac 2011 potvrzen: přinese pásy karet a Outlook.

Prohlížet celou galerii.

75 komentářů: „Připravované Office 2011 pro Mac na nových screenshotech

  • avatar
    29. 03. 2010 (20:49)
    Trvalý odkaz

    Toto už vypadá dobře. Hlavně aby to bylo svižné. Platforma Mac OS X to zoufale potřebuje. Teď jsem nucen používat zejména Google Docs, což není úplně konfortní.

    Hlavně Excel, zdá se, bude vypadat stejně jako na Windows. To co jsem z dálky zahlédl v současné verzi jsem skutečně nepobral.

  • avatar
    29. 03. 2010 (21:49)
    Trvalý odkaz

    Toto už vypadá dobře. Hlavně aby to bylo svižné. Platforma Mac OS X to zoufale potřebuje. Teď jsem nucen používat zejména Google Docs, což není úplně konfortní.

    Hlavně Excel, zdá se, bude vypadat stejně jako na Windows. To co jsem z dálky zahlédl v současné verzi jsem skutečně nepobral.

  • avatar
    29. 03. 2010 (20:56)
    Trvalý odkaz

    já jsem teda s Office spokojen už teď, ale jsem pro každou změnu kupředu :) Osobně třeba Outlook mi přijde jako naprostá zbytečnost. Mail.app, iCal a Address Book jsou výborné aplikace ;)

    Co by mi přišlo fakt dobré by byla kontrola češtiny :)

  • avatar
    29. 03. 2010 (21:56)
    Trvalý odkaz

    já jsem teda s Office spokojen už teď, ale jsem pro každou změnu kupředu :) Osobně třeba Outlook mi přijde jako naprostá zbytečnost. Mail.app, iCal a Address Book jsou výborné aplikace ;)

    Co by mi přišlo fakt dobré by byla kontrola češtiny :)

  • Pingback: 1. zprávy » Připravované Office 2011 pro Mac na nových screenshotech

  • Pingback: Tweets that mention » Připravované Office 2011 pro Mac na nových screenshotech -- Topsy.com

  • avatar
    29. 03. 2010 (21:41)
    Trvalý odkaz

    Jakudo: Mně jde zejména o tabulkový procesor, protože pracuji s většími tabulkami se složitějšími vzorci a to prostě například OpenOffice vůbec nepřechroustá, iWork nemá některé funkce a současný Excel moc nechápu. :-/

    Jinak souhlasím Mail.app a spol. bych asi nenahradil. :-)

    • avatar
      30. 03. 2010 (04:33)
      Trvalý odkaz

      Lukáš & Jakudo: no vidíte, já třeba zase Mail.app nikdy nezkousnul – nenabízí nic z toho, co pro poštu vyžaduji…

  • avatar
    29. 03. 2010 (22:41)
    Trvalý odkaz

    Jakudo: Mně jde zejména o tabulkový procesor, protože pracuji s většími tabulkami se složitějšími vzorci a to prostě například OpenOffice vůbec nepřechroustá, iWork nemá některé funkce a současný Excel moc nechápu. :-/

    Jinak souhlasím Mail.app a spol. bych asi nenahradil. :-)

    • avatar
      30. 03. 2010 (05:33)
      Trvalý odkaz

      Lukáš & Jakudo: no vidíte, já třeba zase Mail.app nikdy nezkousnul – nenabízí nic z toho, co pro poštu vyžaduji…

  • avatar
    29. 03. 2010 (21:47)
    Trvalý odkaz

    Velmi se těším! Po nedávném zděšení kolik toho iWork neumí, se nemůžu dočkat. Zatím bootcamp (nejen kvůli office). Také se mi líbí ribbon, na windows si jej nemohu vynachválit.

  • avatar
    29. 03. 2010 (21:47)
    Trvalý odkaz

    Screeny se líbí. Jen doufám, že již budou dokumenty vytvořené ve Windows vypadat stejně i na Macu a opačně. A to aspoň ty vytvořené v této nové verzi. U starších si nedělám iluze, jelikož word má problémy být kompatibilní sám se sebou i teď.

    Pokud to Microsoft „nezabije“ přemrštěnou cenou, tak to bude hodně zajímavý. Pokud zůstanou u současné ceny, tak už mě to zajímá méně :-)

  • avatar
    29. 03. 2010 (22:47)
    Trvalý odkaz

    Velmi se těším! Po nedávném zděšení kolik toho iWork neumí, se nemůžu dočkat. Zatím bootcamp (nejen kvůli office). Také se mi líbí ribbon, na windows si jej nemohu vynachválit.

  • avatar
    29. 03. 2010 (22:47)
    Trvalý odkaz

    Screeny se líbí. Jen doufám, že již budou dokumenty vytvořené ve Windows vypadat stejně i na Macu a opačně. A to aspoň ty vytvořené v této nové verzi. U starších si nedělám iluze, jelikož word má problémy být kompatibilní sám se sebou i teď.

    Pokud to Microsoft „nezabije“ přemrštěnou cenou, tak to bude hodně zajímavý. Pokud zůstanou u současné ceny, tak už mě to zajímá méně :-)

  • avatar
    29. 03. 2010 (22:27)
    Trvalý odkaz

    2 Petr Škuta: Co přesně je na balíku iWork tak děsivého?

    – ptám se, protože zatím nevím a rád bych věděl, kde všude narazím :)

    Díky!

  • avatar
    29. 03. 2010 (23:27)
    Trvalý odkaz

    2 Petr Škuta: Co přesně je na balíku iWork tak děsivého?

    – ptám se, protože zatím nevím a rád bych věděl, kde všude narazím :)

    Díky!

  • avatar
    29. 03. 2010 (22:42)
    Trvalý odkaz

    Záleží co na iWorku Vás nejvíc zajímá.

    U Pages – chybí snad jen porovnání dokumentů. Jinak je pro mě výrazně lepší než neohrabaný Word. Kombinace ribbonu a samostatného okna s ovládací paletou mi přijde jako velký nesmysl. Pages jsou oproti wordu výrazně flexibilnější, co se možnosti nastavení zobrazení týká – bez tlačítek/s tlačítky, 1 stránka, 2 stránky na obrazovce.. Mohou vám chybět také bibliografické fce a zadávání mat. vzorců, které Pages řeší spoluprací ext. programy (MathType, EndNote), zatímco Office se snaží integrovat.

    U Numbers toho může chybět více.

    Keynote bych se opět přiklonil k nim než k PPT.

    Ke článku: Ukázky mě příliš neuchvátily. Rozhraní není stále „Apple“, ale spíš win omalované na Mac=prasopes mezi win verzí a mac lookem (v Aero na Win to dle mého vypadá podstatně lépe).

  • avatar
    29. 03. 2010 (23:42)
    Trvalý odkaz

    Záleží co na iWorku Vás nejvíc zajímá.

    U Pages – chybí snad jen porovnání dokumentů. Jinak je pro mě výrazně lepší než neohrabaný Word. Kombinace ribbonu a samostatného okna s ovládací paletou mi přijde jako velký nesmysl. Pages jsou oproti wordu výrazně flexibilnější, co se možnosti nastavení zobrazení týká – bez tlačítek/s tlačítky, 1 stránka, 2 stránky na obrazovce.. Mohou vám chybět také bibliografické fce a zadávání mat. vzorců, které Pages řeší spoluprací ext. programy (MathType, EndNote), zatímco Office se snaží integrovat.

    U Numbers toho může chybět více.

    Keynote bych se opět přiklonil k nim než k PPT.

    Ke článku: Ukázky mě příliš neuchvátily. Rozhraní není stále „Apple“, ale spíš win omalované na Mac=prasopes mezi win verzí a mac lookem (v Aero na Win to dle mého vypadá podstatně lépe).

  • avatar
    29. 03. 2010 (23:03)
    Trvalý odkaz

    Děkuji za odpověď Aquosi!

    Nejvíce mě zajímá Pages, Numbers aaa Keynote :)
    Jsem zatím ve fázi zjišťování, takže se ptám jen tak pro orientaci.

    Jak je to / jak to bude s Makrem? – je plně kompatibilní / bude?

    Trochu mě totiž zarazilo i to, že se někdo těší na Outlook. Vím, že ten je dobrej, ale znamená to, že je opravdu o tolik (nebo i o trochu) lepší než Mail od Apple?

    Začnu si to všechno osahávat za 3 dny :) a zajímají mě názory těch, kteří již mají všechna zákoutí osahaná :)

  • avatar
    30. 03. 2010 (00:03)
    Trvalý odkaz

    Děkuji za odpověď Aquosi!

    Nejvíce mě zajímá Pages, Numbers aaa Keynote :)
    Jsem zatím ve fázi zjišťování, takže se ptám jen tak pro orientaci.

    Jak je to / jak to bude s Makrem? – je plně kompatibilní / bude?

    Trochu mě totiž zarazilo i to, že se někdo těší na Outlook. Vím, že ten je dobrej, ale znamená to, že je opravdu o tolik (nebo i o trochu) lepší než Mail od Apple?

    Začnu si to všechno osahávat za 3 dny :) a zajímají mě názory těch, kteří již mají všechna zákoutí osahaná :)

  • Pingback: Jablickari.cz

  • avatar
    30. 03. 2010 (05:27)
    Trvalý odkaz

    Vláďa Janeček: Mohl byste být prosím konkrétní?
    Děkuji…

    • avatar
      30. 03. 2010 (06:25)
      Trvalý odkaz

      PPcko: ohledne ceho, Mail.app? Schazi mi tam toho hodne, abych to mohl pouzivat opravdu primarne: nepodpora archivu zprav na Google Apps uctech, razeni konverzaci dle tematu bez ohledu na slozku ala Postbox, nemoznost automaticky archivovat zpravu pri odeslani odpovefi puvodnimu autorovi. Z desktopovych mi nejvice vyhovuje Dropbox, pokud to beru z hlediska produktivity…

  • avatar
    30. 03. 2010 (06:27)
    Trvalý odkaz

    Vláďa Janeček: Mohl byste být prosím konkrétní?
    Děkuji…

    • avatar
      30. 03. 2010 (07:25)
      Trvalý odkaz

      PPcko: ohledne ceho, Mail.app? Schazi mi tam toho hodne, abych to mohl pouzivat opravdu primarne: nepodpora archivu zprav na Google Apps uctech, razeni konverzaci dle tematu bez ohledu na slozku ala Postbox, nemoznost automaticky archivovat zpravu pri odeslani odpovefi puvodnimu autorovi. Z desktopovych mi nejvice vyhovuje Dropbox, pokud to beru z hlediska produktivity…

  • avatar
    30. 03. 2010 (06:09)
    Trvalý odkaz

    Myslím, že současný Mail.app společně s doplňky Letterbox (tři svislé sloupce) a WideMail (Informace o doručeném mailu je ve více řádcích) je téměř dokonalá aplikace.
    Navíc si myslím, že Office bude používat jen svůj interní Adresář pro kontakty a to je pro mě nepřekonatelný problém.

  • avatar
    30. 03. 2010 (07:09)
    Trvalý odkaz

    Myslím, že současný Mail.app společně s doplňky Letterbox (tři svislé sloupce) a WideMail (Informace o doručeném mailu je ve více řádcích) je téměř dokonalá aplikace.
    Navíc si myslím, že Office bude používat jen svůj interní Adresář pro kontakty a to je pro mě nepřekonatelný problém.

  • avatar
    30. 03. 2010 (06:48)
    Trvalý odkaz

    Konecne MS Office pre Mac vyzera ako MS Office. To co bolo pred nim bola fakt hruza. A ja konecne budem moct nativne robit dokumenty (dufam ze VB pojde v pohode) bez toho aby som bezal na MSOffice cez virtualku, neskor wine. Inak dufam ze instalacia bude volitelna, lebo ak sa mi tam natlaci Outlook a ja ho nebudem pouzivat, tak to je disk space killer ….

  • avatar
    30. 03. 2010 (07:48)
    Trvalý odkaz

    Konecne MS Office pre Mac vyzera ako MS Office. To co bolo pred nim bola fakt hruza. A ja konecne budem moct nativne robit dokumenty (dufam ze VB pojde v pohode) bez toho aby som bezal na MSOffice cez virtualku, neskor wine. Inak dufam ze instalacia bude volitelna, lebo ak sa mi tam natlaci Outlook a ja ho nebudem pouzivat, tak to je disk space killer ….

  • avatar
    30. 03. 2010 (06:59)
    Trvalý odkaz

    Zkoušel jsem MS Office 2010 beta a ani po 2 hodinách jsem nezprovoznil v Outlooku IMAP4 … Neříkám, že to nejde, ale problémy s IMAP jsou u OUtlooku reportovány dlouhodobě. Pro někoho to může být významné.

    Nemožnost editovat text v dvoustránkovém rozložení (pouze jej tak prohlížet) u Wordu 2010 považuji také za slušnou demenci. U XLS nejsem náročný uživatel, takže to nebudu soudit.
    Nezbývá než si přát, aby verze pro mac byla autonomní a těmito neduhy netrpěla.

    • avatar
      30. 03. 2010 (07:17)
      Trvalý odkaz

      Aquos: k archivaci, k čemu jinému. Podrobněji:
      rozlišuji dva základní druhy emailů: důležité a nedůležité. Nedůležité putují po přečtení do koše, důležité pak putují do archivu (jsou důležité a tudíž mohou být ještě k potřebě – třeba za týden, třeba za tři roky). No a důležité emaily se ještě dělí na dvě skupiny: ty, které nevyžadují reakci a ty, které ano. Obě zprávy putují do archivu – první z nich okamžitě po přečtení, druhá při odpovědi (tak, jak to umí rozhraní v Google Apps, kde je nejužitečnější tlačítko ever nazvané „Odeslat a archivovat“ – jedním kliknutím tak odešlu odpověd a současně již vyřešený email odsunu z inboxu pryč). Denně dostávám průměrně 300+ emailů a bez tohoto systému nejsem schopen efektivně fungovat….

  • avatar
    30. 03. 2010 (07:59)
    Trvalý odkaz

    Zkoušel jsem MS Office 2010 beta a ani po 2 hodinách jsem nezprovoznil v Outlooku IMAP4 … Neříkám, že to nejde, ale problémy s IMAP jsou u OUtlooku reportovány dlouhodobě. Pro někoho to může být významné.

    Nemožnost editovat text v dvoustránkovém rozložení (pouze jej tak prohlížet) u Wordu 2010 považuji také za slušnou demenci. U XLS nejsem náročný uživatel, takže to nebudu soudit.
    Nezbývá než si přát, aby verze pro mac byla autonomní a těmito neduhy netrpěla.

    • avatar
      30. 03. 2010 (08:17)
      Trvalý odkaz

      Aquos: k archivaci, k čemu jinému. Podrobněji:
      rozlišuji dva základní druhy emailů: důležité a nedůležité. Nedůležité putují po přečtení do koše, důležité pak putují do archivu (jsou důležité a tudíž mohou být ještě k potřebě – třeba za týden, třeba za tři roky). No a důležité emaily se ještě dělí na dvě skupiny: ty, které nevyžadují reakci a ty, které ano. Obě zprávy putují do archivu – první z nich okamžitě po přečtení, druhá při odpovědi (tak, jak to umí rozhraní v Google Apps, kde je nejužitečnější tlačítko ever nazvané „Odeslat a archivovat“ – jedním kliknutím tak odešlu odpověd a současně již vyřešený email odsunu z inboxu pryč). Denně dostávám průměrně 300+ emailů a bez tohoto systému nejsem schopen efektivně fungovat….

  • avatar
    30. 03. 2010 (07:04)
    Trvalý odkaz

    VJ: k čemu je dobrá archivace mailů?

  • avatar
    30. 03. 2010 (08:04)
    Trvalý odkaz

    VJ: k čemu je dobrá archivace mailů?

  • avatar
    30. 03. 2010 (07:26)
    Trvalý odkaz

    @Lukáš Obdržálek – já teda používám Excel taky hodně, včetně složitých vzorců (v současné době tam pracuji na diplomové práci a dělám nějaké výzkum) a zatím jsem našel jen jediný problém (který není probém překousnout). Excel mi přijde v podstatě téměř stejný jako na win. Co za vzorce (nebo cokoliv) Ti chybí v MAC verzi? Já fakt nic moc nenašel…
    Každopádně na novou verzi se taky těším;)

    @Vláďa Janeček – teda taky jsem nepochopil přesně v čem vidíš problém s Mail.app. Já jsem dřív využíval hodně Outlook a když pominu to, že v Applu to není vše integrované do jednoho programu (Outlook VS mail.app, iCal, Address Book), tak mi to přijde v podstatě stejné.
    Taky nechápu co myslíš tou archivací na Google Apps (já používám taky GMail a archiv tam funguje), řazení konverzací mi nezvládal teda ani Outlook (nebo o tom nevim), to jde podle mě jen ve webovém rozhraní, ale mail.app Ti zobrazuje konverzace zvýrazněním (pokud myslíme to samé). Rodiče mají doma Outlook a s IMAPem mají obrovské problémy, na což já si nemůžu s mail.app vůbec stěžovat.

    • avatar
      30. 03. 2010 (07:33)
      Trvalý odkaz

      jakudo: na srazu klidně předvedu. Gmail rozhraní neznám, ale podle mě to bude podobné – a právě z tohoto důvodu používám pro správu pošty webové rozhraní Google Apps for Domain, na které z pohledu efektivity nedám dopustit. Jak jsem psal výše – jediná desktopová aplikace, které dělá věci tak, jak bych si myslel, je Postbox…
      Ad zvýrazňování: to sice dělá, ale 1) je nesdruží do jednoho výpisu a navíc (co je pro mě nejdůležitější), za 2) nedokáže k sobě spárovat všechnu irelevantní konverzaci bez ohledu na to, v jakých složkách se nachází (GA/Gmail/Postbox ano). Mail.app je imho praktická aplikace pro home použití, pro powermailing spíše zdržuje – to si teď vyslechnu protiargumentů :)
      Pokud se bavime o Outlooku, je třeba se bavit o spojení Outlook-Exchange – kdo používá Outlook na něco jiného (IMAP nebo nedejbůh POP3), nic jiného než obrovské problémy si nezaslouží, ten soft na to není optimalizovaný. Rodiče měli na IMAP dostat třeba Outlook Express nebo Live Mail nebo Thunderbird :)
      Ad přesunutí do archivu: to je přesně to, co zdržuje – při mém množství emailů potřebuji na nástrojové liště tlačítko „Trash“ a „Archive“, žádné přetáhnování myší a trefování se na nějakou ikonku ve stromovém pohledu. To neuvěřitelně zdržuje :) A to samé při odesílání, takhle to vypadá v praxi:

  • avatar
    30. 03. 2010 (08:26)
    Trvalý odkaz

    @Lukáš Obdržálek – já teda používám Excel taky hodně, včetně složitých vzorců (v současné době tam pracuji na diplomové práci a dělám nějaké výzkum) a zatím jsem našel jen jediný problém (který není probém překousnout). Excel mi přijde v podstatě téměř stejný jako na win. Co za vzorce (nebo cokoliv) Ti chybí v MAC verzi? Já fakt nic moc nenašel…
    Každopádně na novou verzi se taky těším;)

    @Vláďa Janeček – teda taky jsem nepochopil přesně v čem vidíš problém s Mail.app. Já jsem dřív využíval hodně Outlook a když pominu to, že v Applu to není vše integrované do jednoho programu (Outlook VS mail.app, iCal, Address Book), tak mi to přijde v podstatě stejné.
    Taky nechápu co myslíš tou archivací na Google Apps (já používám taky GMail a archiv tam funguje), řazení konverzací mi nezvládal teda ani Outlook (nebo o tom nevim), to jde podle mě jen ve webovém rozhraní, ale mail.app Ti zobrazuje konverzace zvýrazněním (pokud myslíme to samé). Rodiče mají doma Outlook a s IMAPem mají obrovské problémy, na což já si nemůžu s mail.app vůbec stěžovat.

    • avatar
      30. 03. 2010 (08:33)
      Trvalý odkaz

      jakudo: na srazu klidně předvedu. Gmail rozhraní neznám, ale podle mě to bude podobné – a právě z tohoto důvodu používám pro správu pošty webové rozhraní Google Apps for Domain, na které z pohledu efektivity nedám dopustit. Jak jsem psal výše – jediná desktopová aplikace, které dělá věci tak, jak bych si myslel, je Postbox…
      Ad zvýrazňování: to sice dělá, ale 1) je nesdruží do jednoho výpisu a navíc (co je pro mě nejdůležitější), za 2) nedokáže k sobě spárovat všechnu irelevantní konverzaci bez ohledu na to, v jakých složkách se nachází (GA/Gmail/Postbox ano). Mail.app je imho praktická aplikace pro home použití, pro powermailing spíše zdržuje – to si teď vyslechnu protiargumentů :)
      Pokud se bavime o Outlooku, je třeba se bavit o spojení Outlook-Exchange – kdo používá Outlook na něco jiného (IMAP nebo nedejbůh POP3), nic jiného než obrovské problémy si nezaslouží, ten soft na to není optimalizovaný. Rodiče měli na IMAP dostat třeba Outlook Express nebo Live Mail nebo Thunderbird :)
      Ad přesunutí do archivu: to je přesně to, co zdržuje – při mém množství emailů potřebuji na nástrojové liště tlačítko „Trash“ a „Archive“, žádné přetáhnování myší a trefování se na nějakou ikonku ve stromovém pohledu. To neuvěřitelně zdržuje :) A to samé při odesílání, takhle to vypadá v praxi:
      archivace

  • avatar
    30. 03. 2010 (07:30)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček – sorry odpovídal jsem než jsi napsal svou odpověď. Nějak ale stejně nechápu to tlačítko Odeslat & archivovat. To teda nevím jak je v OUtlooku. Ale nešlo by to nastavit nějak i v mail.app pomocí nějakého filtrování nebo scriptu?
    Já teda Archovaci řeším tak, že zprávy přesunu do složky „Archive“ a pak ji v Inboxu nevidím. A je to to samé jako Archiv na Gmailu…

  • avatar
    30. 03. 2010 (08:30)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček – sorry odpovídal jsem než jsi napsal svou odpověď. Nějak ale stejně nechápu to tlačítko Odeslat & archivovat. To teda nevím jak je v OUtlooku. Ale nešlo by to nastavit nějak i v mail.app pomocí nějakého filtrování nebo scriptu?
    Já teda Archovaci řeším tak, že zprávy přesunu do složky „Archive“ a pak ji v Inboxu nevidím. A je to to samé jako Archiv na Gmailu…

  • avatar
    30. 03. 2010 (07:37)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček – jasný, tak někde na srazu mi to ukážeš;)
    Jak je to s Google Apps for Domain skutečně nevím, takže nebudu soudit. Takže Ti budu věřit, že je mail.app lepší pro home používání.
    Rodiče už používají webové rozhraní GMail, což jim stačí a jak najdu nějakou dobrou instalaci MAC OS X na Athlon (iAtkos pravděpodobně) a budu doma, tak jim ty Win přeinstaluji a budou používat mail.app ;)

  • avatar
    30. 03. 2010 (08:37)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček – jasný, tak někde na srazu mi to ukážeš;)
    Jak je to s Google Apps for Domain skutečně nevím, takže nebudu soudit. Takže Ti budu věřit, že je mail.app lepší pro home používání.
    Rodiče už používají webové rozhraní GMail, což jim stačí a jak najdu nějakou dobrou instalaci MAC OS X na Athlon (iAtkos pravděpodobně) a budu doma, tak jim ty Win přeinstaluji a budou používat mail.app ;)

  • avatar
    30. 03. 2010 (07:48)
    Trvalý odkaz

    VJ: už rozumím. POužívám však systém projektových složek (IMAP). Příchozí do Inboxu, co nevyžadují reakci – mažu nebo přetahuju do složky, nebo je přetáhnu do složky po reakci. Takže vlastně inbox a několik dílčích archívů.

  • avatar
    30. 03. 2010 (08:48)
    Trvalý odkaz

    VJ: už rozumím. POužívám však systém projektových složek (IMAP). Příchozí do Inboxu, co nevyžadují reakci – mažu nebo přetahuju do složky, nebo je přetáhnu do složky po reakci. Takže vlastně inbox a několik dílčích archívů.

  • avatar
    30. 03. 2010 (07:52)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček – a zkoušel jsi Mailplane. Rozhraní stejné jako webové, ale je to samostatná aplikace s hodně vylepšením jako drag and drop přílohy apod.

    Používám a naprostá spokojenost dokonce umožnuje více účtů.

  • avatar
    30. 03. 2010 (08:52)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček – a zkoušel jsi Mailplane. Rozhraní stejné jako webové, ale je to samostatná aplikace s hodně vylepšením jako drag and drop přílohy apod.

    Používám a naprostá spokojenost dokonce umožnuje více účtů.

  • avatar
    30. 03. 2010 (08:26)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček – tak si teď hraji s mail.app a třeba ta vlákna tam jsou, jenom nejsou defaultně spuštěna a když je spustíš, myslím, že fungují výborně;)
    a na to „Send & Archive“ můžeš pužít skvělý plug-in MailActOn
    Určitě na to koukni, myslím, že by to pro Tvou organizaci mohlo být docela přínosné http://www.indev.ca/MailActOn.html

    • avatar
      30. 03. 2010 (08:30)
      Trvalý odkaz

      jakudo: i napříč složkami? Zobrazuje všechny konverzace pod sebou v náhledovém okně tak, abych je viděl jen po kliknutí na záhlaví konverzace bez toho, abych je musel proklikávat všechny jednu po druhé? Kde? Kde?! :)

  • avatar
    30. 03. 2010 (09:26)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček – tak si teď hraji s mail.app a třeba ta vlákna tam jsou, jenom nejsou defaultně spuštěna a když je spustíš, myslím, že fungují výborně;)
    a na to „Send & Archive“ můžeš pužít skvělý plug-in MailActOn
    Určitě na to koukni, myslím, že by to pro Tvou organizaci mohlo být docela přínosné http://www.indev.ca/MailActOn.html

    • avatar
      30. 03. 2010 (09:30)
      Trvalý odkaz

      jakudo: i napříč složkami? Zobrazuje všechny konverzace pod sebou v náhledovém okně tak, abych je viděl jen po kliknutí na záhlaví konverzace bez toho, abych je musel proklikávat všechny jednu po druhé? Kde? Kde?! :)

  • avatar
    30. 03. 2010 (08:34)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček – jj, všechny konverzace pod sebou – klikni v mail.app v záhlaví praým tlačítkem a dej Customize toolbar (nebo upravit něco- nemám češtinu) a tam si přetáhni ikonku „Threads“ do horní lišty. Ta Ti pak buďto zapne nebo vypne ta vlákna. Nevím přesně co je myšleno tím napříč složkami, takže to si budeš muset vyzkoušet sám…
    Kdyžtak pak napiš, jestli je to to, co jsi myslel.

  • avatar
    30. 03. 2010 (09:34)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček – jj, všechny konverzace pod sebou – klikni v mail.app v záhlaví praým tlačítkem a dej Customize toolbar (nebo upravit něco- nemám češtinu) a tam si přetáhni ikonku „Threads“ do horní lišty. Ta Ti pak buďto zapne nebo vypne ta vlákna. Nevím přesně co je myšleno tím napříč složkami, takže to si budeš muset vyzkoušet sám…
    Kdyžtak pak napiš, jestli je to to, co jsi myslel.

  • avatar
    30. 03. 2010 (09:02)
    Trvalý odkaz

    @PPcko

    Pages, Number i Keynote – chybí mi zde autosave (pokud zde je, prosím upozorněte mne).

    Celý balík iWork má problémy s velkými a rozsáhlými tabulkami a v kladáním dynamických grafů, které se na jejich základě mění. V numbers je mnoho omezení co se výběru grafů týče, namátkou chybí radiální paprskový graf. Dále nemožnost vykreslovat tak banální věc jako je regresivní přímka.

    V pages jsem nenašel vkládání vzorců (opět, pokud je to někde schováno, řekněte), kdo poznal luxusní vkládání vzorců v MSO 2007 pochopí.

    iWork se bohužel narozdíl od MSO nekamarádí s OpenOffice dokumenty a ani import/export do MSO formátu není tak dokonalý, jak nám Apple tvrdí.

    Našlo by se toho více. Ve zkratce, iWork je pro nenáročné domácí uživatele (s Pages dokážete na druhou stranu dělat i DTP), kdežto MSO je pro profesionální využití.

    (Upozorňuji, jedná se o můj subjektivní dojem založený na půlroční zkušenosti.)

  • avatar
    30. 03. 2010 (10:02)
    Trvalý odkaz

    @PPcko

    Pages, Number i Keynote – chybí mi zde autosave (pokud zde je, prosím upozorněte mne).

    Celý balík iWork má problémy s velkými a rozsáhlými tabulkami a v kladáním dynamických grafů, které se na jejich základě mění. V numbers je mnoho omezení co se výběru grafů týče, namátkou chybí radiální paprskový graf. Dále nemožnost vykreslovat tak banální věc jako je regresivní přímka.

    V pages jsem nenašel vkládání vzorců (opět, pokud je to někde schováno, řekněte), kdo poznal luxusní vkládání vzorců v MSO 2007 pochopí.

    iWork se bohužel narozdíl od MSO nekamarádí s OpenOffice dokumenty a ani import/export do MSO formátu není tak dokonalý, jak nám Apple tvrdí.

    Našlo by se toho více. Ve zkratce, iWork je pro nenáročné domácí uživatele (s Pages dokážete na druhou stranu dělat i DTP), kdežto MSO je pro profesionální využití.

    (Upozorňuji, jedná se o můj subjektivní dojem založený na půlroční zkušenosti.)

  • avatar
    30. 03. 2010 (11:36)
    Trvalý odkaz

    Vláďo, obávám se, že celé MS office do Cocoa přepsány nejsou. MS to oznámil pouze u Outlooku, u zbytku aplikací uvádí pouze kakový Ribbon (nejsem ale vývojář, takže nevím, zda jde kombinovat Carbon a Cocoa API v jednom okně?).
    Podle náznaků na internetu MS vrhnul veškeré síly na vrácení VisualBasicu, Messenger a nový Outlook, takže na takhle masivní změny, jako je přepsání všech aplikací, zřejmě neměli kapacitu.
    Dovolím si ještě poznámku k obrázku Wordu – MS explicitně uvedl, že se toho plovoucího toolboxu (který zřejmě všichni heavy users ze srdce nenávidí) zbavil ve prospěch Ribbonu. Buďto tedy jde o ranou vývojovou verzi nebo o podvrh.

  • avatar
    30. 03. 2010 (12:36)
    Trvalý odkaz

    Vláďo, obávám se, že celé MS office do Cocoa přepsány nejsou. MS to oznámil pouze u Outlooku, u zbytku aplikací uvádí pouze kakový Ribbon (nejsem ale vývojář, takže nevím, zda jde kombinovat Carbon a Cocoa API v jednom okně?).
    Podle náznaků na internetu MS vrhnul veškeré síly na vrácení VisualBasicu, Messenger a nový Outlook, takže na takhle masivní změny, jako je přepsání všech aplikací, zřejmě neměli kapacitu.
    Dovolím si ještě poznámku k obrázku Wordu – MS explicitně uvedl, že se toho plovoucího toolboxu (který zřejmě všichni heavy users ze srdce nenávidí) zbavil ve prospěch Ribbonu. Buďto tedy jde o ranou vývojovou verzi nebo o podvrh.

  • avatar
    30. 03. 2010 (11:46)
    Trvalý odkaz

    @Pavel Vaněk – jenom připomínka k tomu plovoucímu boxu. V čem je ten problém? On se přeci dá ten plovoucí toolbar vypnout a zapnout klasické lišty. Já třeba preferuji ten plovoucí toolbar:)
    Teď doufám, že nejsem úplně mimo mísu nereagji na něco jiného;)

  • avatar
    30. 03. 2010 (12:46)
    Trvalý odkaz

    @Pavel Vaněk – jenom připomínka k tomu plovoucímu boxu. V čem je ten problém? On se přeci dá ten plovoucí toolbar vypnout a zapnout klasické lišty. Já třeba preferuji ten plovoucí toolbar:)
    Teď doufám, že nejsem úplně mimo mísu nereagji na něco jiného;)

  • avatar
    30. 03. 2010 (15:00)
    Trvalý odkaz

    @Jakudo: Já jsem Office:Mac viděl jenom krátce, takže nemůžu dobře posoudit co je a není možné přenastavit. Ale když jsem otevřel Excel, tak na mě vykoukla nějaký divná stránka. Nebyla to nekonečná tabulka, jak jsme zvyklí. Vypadalo to jako pokus udělat Excel víc Mac-friendly a vůbec se to nepovedlo. Ale možná to jde vypnout, to už jsem nezkoumal. :-)

    Ta narážka na problémy s většími a složitějšími dokumenty byla na OpenOffice.org a jeho mutace, které považuju za zcela nepoužitelné…

Komentáře nejsou povoleny.