Fotogalerie: nový Mac mini

Mac mini je neprávem opomíjený počítač, který mnozí uživatelem zcela neprávem považují spíše za nechtěné dítě než za něco, nač by měli být pyšní. A maličký hliníkový miník si toto zaškatulkování opravdu nezaslouží.

66 komentářů: „Fotogalerie: nový Mac mini

  • avatar
    06. 05. 2009 (13:31)
    Trvalý odkaz

    Mam miniho 1.83 Ghz asi 1.5 roka, najlepsia kupa v mojom zivote.
    Je to tiche, male a rozkosne.Splna vsetky poziadavky na beznu pracu /grafika GMA950/, mal som ho pripojeny aj k TV cez DV-HDMI kabel, 720p v pohode, 1080p uz trhal /zalezalo od datoveho toku/.

  • avatar
    06. 05. 2009 (14:31)
    Trvalý odkaz

    Mam miniho 1.83 Ghz asi 1.5 roka, najlepsia kupa v mojom zivote.
    Je to tiche, male a rozkosne.Splna vsetky poziadavky na beznu pracu /grafika GMA950/, mal som ho pripojeny aj k TV cez DV-HDMI kabel, 720p v pohode, 1080p uz trhal /zalezalo od datoveho toku/.

  • avatar
    06. 05. 2009 (13:43)
    Trvalý odkaz

    Mám miniho spolu s Elgato EyTV jako domácí TV a multimediální centrum. Bezproblémové – sám si nahrává pořady, ukládá je, přechroustává pro použití s iPhonem… Ani není potřeba klávesnice, stačí ovládání z iPhone (AirMouse) nebo pomocí sdílené plochy. Každý den jsem paf z toho, jak hezky to funguje. :)

  • avatar
    06. 05. 2009 (14:43)
    Trvalý odkaz

    Mám miniho spolu s Elgato EyTV jako domácí TV a multimediální centrum. Bezproblémové – sám si nahrává pořady, ukládá je, přechroustává pro použití s iPhonem… Ani není potřeba klávesnice, stačí ovládání z iPhone (AirMouse) nebo pomocí sdílené plochy. Každý den jsem paf z toho, jak hezky to funguje. :)

  • avatar
    06. 05. 2009 (15:15)
    Trvalý odkaz

    Já si chci koupit MacMini, dát tam 4 GB RAM a SSD disk (Intel X25-M nebo G-Monster-V3) + FW800 externí disk na data a provozovat na něm profesionálně DTP (Adobe CS3 + Lightroom) s monitorem EIZO CG 241W. Měl by sloužit jako náhrada už staré G5/1,8 single. DOUFÁM, ŽE MĚ SVÝM VÝKONEM NEZKLAME.

    • avatar
      06. 05. 2009 (15:38)
      Trvalý odkaz

      Martin: pokud nahrazuje takovouhle vykopávku (nekamenovat, ale je to tak:) ), tak to se není čeho bát. Když to vezmu kolem a kolem: třikrát výkonnější procesor, násobně propustnější paměti, pro DTP slušná grafická karta, nesrovnatelně rychlejší disk. Je z čeho mít strach?

  • avatar
    06. 05. 2009 (16:15)
    Trvalý odkaz

    Já si chci koupit MacMini, dát tam 4 GB RAM a SSD disk (Intel X25-M nebo G-Monster-V3) + FW800 externí disk na data a provozovat na něm profesionálně DTP (Adobe CS3 + Lightroom) s monitorem EIZO CG 241W. Měl by sloužit jako náhrada už staré G5/1,8 single. DOUFÁM, ŽE MĚ SVÝM VÝKONEM NEZKLAME.

    • avatar
      06. 05. 2009 (16:38)
      Trvalý odkaz

      Martin: pokud nahrazuje takovouhle vykopávku (nekamenovat, ale je to tak:) ), tak to se není čeho bát. Když to vezmu kolem a kolem: třikrát výkonnější procesor, násobně propustnější paměti, pro DTP slušná grafická karta, nesrovnatelně rychlejší disk. Je z čeho mít strach?

  • avatar
    06. 05. 2009 (15:49)
    Trvalý odkaz

    Mám jen otázku: když dám Mini do režimu Sleep, kolik odebírá energie. Jde mě o to jestli to má cenu vypnout a nebo jen uspat na večer.

  • avatar
    06. 05. 2009 (16:49)
    Trvalý odkaz

    Mám jen otázku: když dám Mini do režimu Sleep, kolik odebírá energie. Jde mě o to jestli to má cenu vypnout a nebo jen uspat na večer.

  • avatar
    06. 05. 2009 (15:57)
    Trvalý odkaz

    joelupac: nemá, skoro ho nemá cenu ani uspávat: v nečinnosti žere cca 16 W, při normální práci okolo 20 W, při sleepu cca 4 W. Takže třeba v mém případě spotřebuje celý počítač méně, než aktivní reprosoustava k němu připojená :)

  • avatar
    06. 05. 2009 (16:57)
    Trvalý odkaz

    joelupac: nemá, skoro ho nemá cenu ani uspávat: v nečinnosti žere cca 16 W, při normální práci okolo 20 W, při sleepu cca 4 W. Takže třeba v mém případě spotřebuje celý počítač méně, než aktivní reprosoustava k němu připojená :)

  • avatar
    06. 05. 2009 (18:30)
    Trvalý odkaz

    Mini si opomíjení rozhodně nezaslouží. Je to nádherný kus hardwaru. Hezčí a líbivější PC jsem neviděl. Nechápu, proč mám mít pod stolem půlmetrovou krabici, když mi může na stole ležet tenhle malý a hlavně tichý skvost.

    Vlastnil jsem MacMini důchodce (ještě PPC 1,4GHz procesor, bez FrontRow, 2x USB, 512 RAM), díky němu jsem se dostal k MacBooku. Teď jej má brácha, je naprosto spokojený! nezabírá místo, šetří energie. Zkrátka nádhera.

  • avatar
    06. 05. 2009 (19:30)
    Trvalý odkaz

    Mini si opomíjení rozhodně nezaslouží. Je to nádherný kus hardwaru. Hezčí a líbivější PC jsem neviděl. Nechápu, proč mám mít pod stolem půlmetrovou krabici, když mi může na stole ležet tenhle malý a hlavně tichý skvost.

    Vlastnil jsem MacMini důchodce (ještě PPC 1,4GHz procesor, bez FrontRow, 2x USB, 512 RAM), díky němu jsem se dostal k MacBooku. Teď jej má brácha, je naprosto spokojený! nezabírá místo, šetří energie. Zkrátka nádhera.

  • avatar
    06. 05. 2009 (18:37)
    Trvalý odkaz

    Děkuji, potěšil jste mě :-). G5/1,8 už opravdu asi není nejrychlejší stroj v dnešní době. Vzhledem k tomu, že jsem zvyklý na 2 monitory, tak ještě zkusím rozmyslet, o kolik dráž by vyšel iMac. Ale možná MacMini s SSD bude mít lepší odezvu, než 20″ iMac se standardním diskem, co myslíte?

    • avatar
      06. 05. 2009 (18:40)
      Trvalý odkaz

      Martin: ano, to bude a o poznání. Z pohledu procesoru mezi nimi není velký rozdíl a rychlejší disk se projeví výrazně.

      A k novému minimu dva monitory bez problémů připojíte…

  • avatar
    06. 05. 2009 (19:37)
    Trvalý odkaz

    Děkuji, potěšil jste mě :-). G5/1,8 už opravdu asi není nejrychlejší stroj v dnešní době. Vzhledem k tomu, že jsem zvyklý na 2 monitory, tak ještě zkusím rozmyslet, o kolik dráž by vyšel iMac. Ale možná MacMini s SSD bude mít lepší odezvu, než 20″ iMac se standardním diskem, co myslíte?

    • avatar
      06. 05. 2009 (19:40)
      Trvalý odkaz

      Martin: ano, to bude a o poznání. Z pohledu procesoru mezi nimi není velký rozdíl a rychlejší disk se projeví výrazně.

      A k novému minimu dva monitory bez problémů připojíte…

  • avatar
    06. 05. 2009 (19:40)
    Trvalý odkaz

    Jen ten napájecí zdroj mohl být menší. Docela mám problém ho někam za televizi schovat. Notebokové zdroje jsou krásně malé ale tohle je pořádná obluda :)

    • avatar
      06. 05. 2009 (19:55)
      Trvalý odkaz

      pantata: male? Notebookove zdroje se stejnym vykonem jsou jeste vetsi u vsech znacek, mnoho (HP, Toshiba) je ma jeste vetsi. A to se pocita, ze je budete prenaset…

      U stolniho pocitace neni velikost zdroje pri navrhu dulezita, onotech 110W vykonu o moc mensich udelat nejde…

  • avatar
    06. 05. 2009 (20:40)
    Trvalý odkaz

    Jen ten napájecí zdroj mohl být menší. Docela mám problém ho někam za televizi schovat. Notebokové zdroje jsou krásně malé ale tohle je pořádná obluda :)

    • avatar
      06. 05. 2009 (20:55)
      Trvalý odkaz

      pantata: male? Notebookove zdroje se stejnym vykonem jsou jeste vetsi u vsech znacek, mnoho (HP, Toshiba) je ma jeste vetsi. A to se pocita, ze je budete prenaset…

      U stolniho pocitace neni velikost zdroje pri navrhu dulezita, onotech 110W vykonu o moc mensich udelat nejde…

  • avatar
    06. 05. 2009 (20:21)
    Trvalý odkaz

    Netusim, kolik dává zdroj od Macbooku, ale proti tomuhle je přímo miniaturní. A např. od mého Thinkpadu je 90W zdroj taky skoro o polovinu menší. O víkendu je vyfotím vedle sebe.

    Naštěstí to má hodně dlouhý a měkký kabel.

    • avatar
      07. 05. 2009 (04:33)
      Trvalý odkaz

      pantata: MacBook má adaptér polovičního výkonu, tedy 60 W. Ono je výhodnější, pokud to není nutné, nezmenšovat adaptér za každou cenu: takový zdroj se více přehřívá a má horší účinnost (tedy že plýtvá elektřinou a tak i vašimi penězi. Pro zajímavost další srovnání: Thinkpad 90W, Mac mini 110 W, Macbook 60 W, MacBook Pro 17″ 85 W

  • avatar
    06. 05. 2009 (21:21)
    Trvalý odkaz

    Netusim, kolik dává zdroj od Macbooku, ale proti tomuhle je přímo miniaturní. A např. od mého Thinkpadu je 90W zdroj taky skoro o polovinu menší. O víkendu je vyfotím vedle sebe.

    Naštěstí to má hodně dlouhý a měkký kabel.

    • avatar
      07. 05. 2009 (05:33)
      Trvalý odkaz

      pantata: MacBook má adaptér polovičního výkonu, tedy 60 W. Ono je výhodnější, pokud to není nutné, nezmenšovat adaptér za každou cenu: takový zdroj se více přehřívá a má horší účinnost (tedy že plýtvá elektřinou a tak i vašimi penězi. Pro zajímavost další srovnání: Thinkpad 90W, Mac mini 110 W, Macbook 60 W, MacBook Pro 17″ 85 W

  • avatar
    07. 05. 2009 (06:59)
    Trvalý odkaz

    Vláďa: je pravda, že nejpomalejší je skutečně disk. Kdykoliv, když na G5 čekám, tak pracuje disk. Někdy 2007 jsem přemýšlel o výměně G5/1,8 za nové MacPro. Měl jsem na testování tu nižší verzi 2,0 GHz – myslím že to bylo 2×2 Xeon jádra. No a že by to bylo nějak o poznání rychlejší, to vůbec ne. Spíš mi to přišlo skoro stejné. Výrazný rozdíl jsem nepozoroval. Současné MacPro asi už budou rychlejší, ale je to moc peněz a obávám se, že Adobe CS3 nějakých 8 Xeon jader ani nevyužije, možná až přijde Snow Leopard a CS5 nebo CS6. A že mi snad dobře poslouží Mini s SSD za třetinovou cenu.

  • avatar
    07. 05. 2009 (07:59)
    Trvalý odkaz

    Vláďa: je pravda, že nejpomalejší je skutečně disk. Kdykoliv, když na G5 čekám, tak pracuje disk. Někdy 2007 jsem přemýšlel o výměně G5/1,8 za nové MacPro. Měl jsem na testování tu nižší verzi 2,0 GHz – myslím že to bylo 2×2 Xeon jádra. No a že by to bylo nějak o poznání rychlejší, to vůbec ne. Spíš mi to přišlo skoro stejné. Výrazný rozdíl jsem nepozoroval. Současné MacPro asi už budou rychlejší, ale je to moc peněz a obávám se, že Adobe CS3 nějakých 8 Xeon jader ani nevyužije, možná až přijde Snow Leopard a CS5 nebo CS6. A že mi snad dobře poslouží Mini s SSD za třetinovou cenu.

  • avatar
    07. 05. 2009 (07:24)
    Trvalý odkaz

    Martin: předpokládám, že jsi to zkoušel s Tigerem. Ten nebyl pro Intel optimalizován, zatímco pro G5 byl optimalizován primárně. Leopard je už na tom daleko lépea ten rozdíl bude znatelný….

    Ale čistě technicky: v hrubé početní síle bylo každé jádro toho Xeonu bylo výkonnější než G5 každopádně, navíc tam byly dvě.

  • avatar
    07. 05. 2009 (08:24)
    Trvalý odkaz

    Martin: předpokládám, že jsi to zkoušel s Tigerem. Ten nebyl pro Intel optimalizován, zatímco pro G5 byl optimalizován primárně. Leopard je už na tom daleko lépea ten rozdíl bude znatelný….

    Ale čistě technicky: v hrubé početní síle bylo každé jádro toho Xeonu bylo výkonnější než G5 každopádně, navíc tam byly dvě.

  • avatar
    07. 05. 2009 (14:14)
    Trvalý odkaz

    Ano, určitě to byl systém 10.4. Tiger. Teďka nevím, jestli to nebyla ještě CS2, což myslím ještě jelo v emulaci a nebylo to pro Intel. Už si to nepamatuji. Pouze vím, že to byla v té době poslední CZ verze. Možná už to bylo 2006, nevím. Ale rozdíl oproti G5/1,8 skutečně tehdy nebyl. Teďka by už asi byl značný.

  • avatar
    07. 05. 2009 (15:14)
    Trvalý odkaz

    Ano, určitě to byl systém 10.4. Tiger. Teďka nevím, jestli to nebyla ještě CS2, což myslím ještě jelo v emulaci a nebylo to pro Intel. Už si to nepamatuji. Pouze vím, že to byla v té době poslední CZ verze. Možná už to bylo 2006, nevím. Ale rozdíl oproti G5/1,8 skutečně tehdy nebyl. Teďka by už asi byl značný.

  • avatar
    10. 05. 2009 (11:11)
    Trvalý odkaz

    Jen bych se chtěl zeptat zda aktuální Mac mini zvládá přehrát video HD 1080p zda jste to někdo zkoušel.

  • avatar
    10. 05. 2009 (12:11)
    Trvalý odkaz

    Jen bych se chtěl zeptat zda aktuální Mac mini zvládá přehrát video HD 1080p zda jste to někdo zkoušel.

  • avatar
    10. 05. 2009 (11:47)
    Trvalý odkaz

    1080p lze přehrávat na výrazně starších strojích, jako třeba na MacBook 3,1. Mini má i výrazně silnější grafiku, která akceleruje H.264. Při přehrávání se ani slyšitelně nezvednou otáčky větráku (narozdíl od notebooku, kde je chlazení výrazně větším problémem).

  • avatar
    10. 05. 2009 (12:47)
    Trvalý odkaz

    1080p lze přehrávat na výrazně starších strojích, jako třeba na MacBook 3,1. Mini má i výrazně silnější grafiku, která akceleruje H.264. Při přehrávání se ani slyšitelně nezvednou otáčky větráku (narozdíl od notebooku, kde je chlazení výrazně větším problémem).

  • avatar
    11. 05. 2009 (08:16)
    Trvalý odkaz

    Za zeptání nic nedám:

    Je nějaká možnost pohnat do MacMini signál ze settopboxu dodávaného Telefonicou pro příjem O2TV? Myslím tím propojení tohoto druhu:
    Settopbox O2TV->(nějaký převodník)->MacMini–>televize

    Uvažuju o nějakém MM centru s možností nahrávání a tohle by se mi líbilo.

    Díky za jakýkoli postřeh.

  • avatar
    11. 05. 2009 (09:16)
    Trvalý odkaz

    Za zeptání nic nedám:

    Je nějaká možnost pohnat do MacMini signál ze settopboxu dodávaného Telefonicou pro příjem O2TV? Myslím tím propojení tohoto druhu:
    Settopbox O2TV->(nějaký převodník)->MacMini–>televize

    Uvažuju o nějakém MM centru s možností nahrávání a tohle by se mi líbilo.

    Díky za jakýkoli postřeh.

  • avatar
    11. 05. 2009 (18:05)
    Trvalý odkaz

    No toto ti resi v podstate jakakoliv televizni karta, staci jen aby krome anteny mela vstup i na audio/video (cinch, s-video)

  • avatar
    11. 05. 2009 (19:05)
    Trvalý odkaz

    No toto ti resi v podstate jakakoliv televizni karta, staci jen aby krome anteny mela vstup i na audio/video (cinch, s-video)

  • avatar
    19. 05. 2009 (21:40)
    Trvalý odkaz

    cau vlado,super stranky,nasiel som tu vela uzitocneho,nakolko sa s osx len spoznavam:)
    mam macbook alu,ale rad by som si chcel doma urobit nejake MM centrum a nakolko som uplne prepadol apple (ako droga) tak mam v plane to postavit na minim
    chcel by som to pripojit k plazme (hd,full hd filmy) pozerat TV (hd) nahravat programy atd,atd…
    bol by som rad,keby mi niekto napisal,poradil ako to najlepsie sprevodovat,aby to ficalo,aka konfiguracia miniho by bola dobra (aj iny HW),pripadne ake aplikacie pouzit
    alebo ci neplanujes uverejnit nejaky viacdielny navod na superapple? (to by bolo super)
    dikes:)

  • avatar
    19. 05. 2009 (22:40)
    Trvalý odkaz

    cau vlado,super stranky,nasiel som tu vela uzitocneho,nakolko sa s osx len spoznavam:)
    mam macbook alu,ale rad by som si chcel doma urobit nejake MM centrum a nakolko som uplne prepadol apple (ako droga) tak mam v plane to postavit na minim
    chcel by som to pripojit k plazme (hd,full hd filmy) pozerat TV (hd) nahravat programy atd,atd…
    bol by som rad,keby mi niekto napisal,poradil ako to najlepsie sprevodovat,aby to ficalo,aka konfiguracia miniho by bola dobra (aj iny HW),pripadne ake aplikacie pouzit
    alebo ci neplanujes uverejnit nejaky viacdielny navod na superapple? (to by bolo super)
    dikes:)

  • avatar
    20. 05. 2009 (07:00)
    Trvalý odkaz

    ap: V zasade staci novejsi intelovsky MM, 1-2 GB RAM, ElGato EyeTV digitelevize, nějaká 5+1 USB zvukovka a DVI/HDMI redukce/kabel.

    • avatar
      20. 05. 2009 (09:09)
      Trvalý odkaz

      JR & ap: souhlasím, jen s jedním rozdílem: místo ElGato EyeTV je pro sledování televize alá HTPC vhodnější zakoupit aplikaci MediaCentral (je dokonce levnější než samostatné EyeTV) a k tomu některý z podporovaných TV tunerů – například takový Hauppauge HVR-900h stojí tisícovku, je duální a ve srovnáni s ElGatem má nesrovnatelně citlivější tuner. Celé takovéto řešení vás vyjde na cca 1 800 – 2 000, srovnejte to s cenou ElGata EyeTV Hybrid cca 3 700. Za polovinu máte citlivnější tuner a nesrovnatelně „televiznější“ aplikaci pro tyto účely (která navíc nabízí integraci Skype, live streamování libovolného TV pořadu do iPhonu, ovládání nahrávání přes web a spustu podobných vychytávek)…

  • avatar
    20. 05. 2009 (08:00)
    Trvalý odkaz

    ap: V zasade staci novejsi intelovsky MM, 1-2 GB RAM, ElGato EyeTV digitelevize, nějaká 5+1 USB zvukovka a DVI/HDMI redukce/kabel.

    • avatar
      20. 05. 2009 (10:09)
      Trvalý odkaz

      JR & ap: souhlasím, jen s jedním rozdílem: místo ElGato EyeTV je pro sledování televize alá HTPC vhodnější zakoupit aplikaci MediaCentral (je dokonce levnější než samostatné EyeTV) a k tomu některý z podporovaných TV tunerů – například takový Hauppauge HVR-900h stojí tisícovku, je duální a ve srovnáni s ElGatem má nesrovnatelně citlivější tuner. Celé takovéto řešení vás vyjde na cca 1 800 – 2 000, srovnejte to s cenou ElGata EyeTV Hybrid cca 3 700. Za polovinu máte citlivnější tuner a nesrovnatelně „televiznější“ aplikaci pro tyto účely (která navíc nabízí integraci Skype, live streamování libovolného TV pořadu do iPhonu, ovládání nahrávání přes web a spustu podobných vychytávek)…

  • avatar
    20. 05. 2009 (21:14)
    Trvalý odkaz

    dakujem za rady:)
    rad by som sa este spytal,ako najlepsie naformatovat ext HD,ak by som ho chcel (musim) pouzivat aj na win aj osx?
    aku znacku HD by ste mi doporucili?

  • avatar
    20. 05. 2009 (22:14)
    Trvalý odkaz

    dakujem za rady:)
    rad by som sa este spytal,ako najlepsie naformatovat ext HD,ak by som ho chcel (musim) pouzivat aj na win aj osx?
    aku znacku HD by ste mi doporucili?

  • avatar
    21. 05. 2009 (21:10)
    Trvalý odkaz

    Zdravim autora a pripojuju se ze vetsina clanku je fakt dobra.
    Chtel jsem se zeptat, jak jste to myslel s tema 2ma monitory?
    Pokud z fotek dobre vidim tak to jedno je klasicky miniDVI a to druhy vedle je taky konektor na monitor? pokud jo tak jakej?? (apple mne zase nechce pustit na stranky: )
    Jo a jeste: v pripade ze na to pripojite dva (dejmetomu) 23″ monitory, seka se to? konkretne treba Exposé. (ja mam nejstarsiho MacBooka+23″ monitor a grafika uz to ma jen tak tak..)

    diky za odpoved!

  • avatar
    21. 05. 2009 (22:10)
    Trvalý odkaz

    Zdravim autora a pripojuju se ze vetsina clanku je fakt dobra.
    Chtel jsem se zeptat, jak jste to myslel s tema 2ma monitory?
    Pokud z fotek dobre vidim tak to jedno je klasicky miniDVI a to druhy vedle je taky konektor na monitor? pokud jo tak jakej?? (apple mne zase nechce pustit na stranky: )
    Jo a jeste: v pripade ze na to pripojite dva (dejmetomu) 23″ monitory, seka se to? konkretne treba Exposé. (ja mam nejstarsiho MacBooka+23″ monitor a grafika uz to ma jen tak tak..)

    diky za odpoved!

  • avatar
    24. 05. 2009 (18:48)
    Trvalý odkaz

    Krasne fotky, taktiez si planujem zakupit novy mac mini, ale mam jednu nejasnost co sa RAM tyka, snad mi vy budete vediet odpovedat. Ak si chcem urobit upgrade na 4GB, cize tu povodnu 1GB ram vyhodim a kupim 2x2GB musim kupit DDR3 RAM, ktore su na strankach predajcov MAC, alebo mi tam bude pasovat kazda jedna DDR3 ram…napr. Kingstone a pod.,ktore kupim ovela lacnejsie v kazdom obchode. A este by som sa chcel opytat aka frekvencia je doporucana…odhadujem to na 1066Mhz…vdaka za odpovede…ovi77@centrum.sk

  • avatar
    24. 05. 2009 (19:48)
    Trvalý odkaz

    Krasne fotky, taktiez si planujem zakupit novy mac mini, ale mam jednu nejasnost co sa RAM tyka, snad mi vy budete vediet odpovedat. Ak si chcem urobit upgrade na 4GB, cize tu povodnu 1GB ram vyhodim a kupim 2x2GB musim kupit DDR3 RAM, ktore su na strankach predajcov MAC, alebo mi tam bude pasovat kazda jedna DDR3 ram…napr. Kingstone a pod.,ktore kupim ovela lacnejsie v kazdom obchode. A este by som sa chcel opytat aka frekvencia je doporucana…odhadujem to na 1066Mhz…vdaka za odpovede…ovi77@centrum.sk

  • avatar
    25. 05. 2009 (07:58)
    Trvalý odkaz

    Ahoj, mam tam normalni DDR3 PC 8500 (1066) 2x2GB z czechcomputeru (znacka tusim ocz). funguje bezproblemu.

  • avatar
    25. 05. 2009 (08:58)
    Trvalý odkaz

    Ahoj, mam tam normalni DDR3 PC 8500 (1066) 2x2GB z czechcomputeru (znacka tusim ocz). funguje bezproblemu.

  • avatar
    26. 05. 2009 (13:34)
    Trvalý odkaz

    JaRda: Mini-DVI port + Mini DisplayPort output. Třetí a další monitor připojíte přes USB.

  • avatar
    26. 05. 2009 (14:34)
    Trvalý odkaz

    JaRda: Mini-DVI port + Mini DisplayPort output. Třetí a další monitor připojíte přes USB.

  • avatar
    11. 06. 2009 (19:50)
    Trvalý odkaz

    Dokaze tento mac mini posilat video a audio do TV po JEDINEM kabelu ?

  • avatar
    11. 06. 2009 (20:50)
    Trvalý odkaz

    Dokaze tento mac mini posilat video a audio do TV po JEDINEM kabelu ?

Komentáře nejsou povoleny.