Anketa: jste spokojeni s Apple servisem?
Je to již dva roky, kdy kompletní servis všech Apple produktů pod sebe převedl přímo Apple Czech. Jaké máte zkušenosti?
Ano, opravdu jsou tomu v podstatě již dva roky, kdy Apple Czech nejen zrušil záruku typu NBD (Next Business Day, tedy opravu do druhého dne) a odebral servisní oprávnění dosavadním partnerům (včetně větších prodejců, kteří nyní nemají možnost jakkoli do Apple stroje zasahovat) a převedl je na vlastní poskytovatele servisních služeb.
Proto bychom rádi slyšeli váš názor: jak jste spokojeni se současným stavem Apple servisu v Česku? Jaké jsou vaše osobní zkušenosti? Vadí vám, že i pro menší zásahy musíte počítač odesílat do servisu místo toho, aby vám úkon provedl servisní pracovník prodejce, jako tomu bylo dřív? Nebo jinak – hodnotíte současný stav lépe, než tomu bylo dříve?
Diskuse pod článkem je vaše, děkujeme.
s Českým servisem naprostá 100% spokojenost. Služby nad rámec povinností.
Na SK nic moc. Pred tyzdnom crash NV 8600 v MBPro. Book zaneseny do opravy v Piestanoch. Baterka nenabita a vrchny case nebol vobec pritlaceny, odstaval, book nevycisteny. Vlastne katastrofa. Tak si to vobec nepredstavujem.
Měl jsem počítač v servisu iOpravna a nebyl žádný problém. Oprava proběhla velice rychle a druhý den, jsem si nesl počítač opravený (výměna základní desky). V servise byli velice ochotní a nemůžu si stěžovat. S jiným servisem nemám zkušenosti.
Slyšel jste o tom, že samochvála smrdí? Nebo mám předpokládat, že jde o náhodnou shodu jmen se Service managerem iOpravny, pane Veselý ? :)
A ruku na srdce, Vy že nemáte zkušenosti s jiným servisem?
No každopádně jsem se dobře pobavil, přeju hezký den!
http://www.iopravna.cz/index.php/en/contacts
Já teda spokojenej zrovna moc nejsem. V záruce mi vyměnili po půl roce harddisk v iMacku C2D. S tim problém nebyl. Horčí bylo že ten nocej odešel v době když už celej počítač v záruce nebyl ale na disk záruka bejt musí. je to nevej díl takže zase 2 roky ! počotal sem že zaplatim práci ale z českého servisu se mi dostalo odpovědi že na nový disk je záruka 3 měsíce, případně že by to šlo dělat na záruku celýho počítče která už ale skončila.
Podle vyjádření ČOI je tenhle postup nelegální a i na vyměněný komponenty MUSÍ být záruka zase 2 roky. Ovšem jediná moje šance je soud, což kvůli tisícovce absolvovat nebudu. Asi na to ti zloději spoléhaji. I když ona je spíš chyba v samotnym návrhu toho placatýho přímotopu
Na servisní díl je záruka vždy 3 měsíce. To co říkáš platí pouze u iPod, iPad a iPhone, kdy je potřeba vyměnit celé zařízení za nové. Samozřejmě to platí i u všeho příslušenství. Ač se to může zdát počítačů znalým divné, HDD v tomto případě 100% je servisní díl.
Nemate pravdu. Vid §627 odst. 2 OZ. Zaručna doba začne bežať znova aj pri vymene sučiastky. Zrejme pracujete v servise že? taketo praktiky su veľmi časte, zakaznikovi je povedane za na to sa zaruka nevztahuje aj ked je to porusovanie akona, a kedze to zakaznik nevie tak odide alebo si to da opravit za peniaze.
Na opravu je záruka 3 měsíce. Tedy na servisní díl použitý v opravě je záruka 3 měsíce jako na celou opravu. Myslím si, že Apple to má právně podchycené a má „pravdu“. Zákazník se nesoudí potom se servisem, ale s Apple. Servis jen dělá to, co mu výrobce povolí. A proč se domáháte českého práva?
nesouhlasím. nejsem právník, ale toto je podle mě opět nějaká klička servisního pracoviště. něco, co si oni napíšou do podmínek a přitom to klidně odporuje zákonu. prostě klasika. a tobě pak akorát tak zbývá ten soud, což jak tady už někdo zmiňuje, je kvůli tisícovce trochu bokem. takový servis je mi opravdu k ničemu. jak to pak mám řešit, pokud nechci přijít o záruku a vyměnit si to radši sám (mimochodem zcela triviální záležitost)? to mám přijít do servisu, koupit si sám nějaký HDD a říct jim, že to chci akorát vyměnit? protože pak jsem v klidu – nebyl to jejich obligátní „servisní“ díl, ale normálně zakoupený HDD, takže dva roky záruka bez diskuze. a budu v tomto případě teda platit za práci? nebo jak to je? he? pánové servisáci, udělejte si v tom pořádek, chápu, že taky musíte vydělávat, ale místy to už hraničí skoro s okrádáním. osobně mám nejlepší zkušenosti se zahraničními servisy, v česku jsem se skoro pokaždé spálil :( ADAM P
Triviální byla výměna HD snad ještě u býlých iMacků kde stačilo sundat zadní kryt. Pak ho Apple otočil naruby a do hliníkovýho paskvilu se leze skrz display :-(
A ano,njá to tak řešim – koupil sem nový HD a jinde si ho tam necham za tisícovku dát. Akorát pokud HD odejde, nevim jak poženu do servisu aby mi ho za peníze vyndali a zase pak namontovli jinej až uplatnim připadnou reklamaci :-( To už je prostě pořád o tom že to je stavěný jako co nehůř opravitelný zařízení.
Opravdu si myslite, ze si vsechny servisni strediska vymysleji na sve zakazniky nejake klicky? Zarucni oprava je servisu placena vyrobcem, tak proc by si zrovna u HDD ( ktery si muze kazdy koupit a v dosti zarizenich i sam vymenit ) vymyslel, ze mate zaruku 3 mesice?
Toto je STANOVENO VYROBCEM. Ten posle servisu HDD. A drzi na nej 3 mesice zaruku. Servis ( i kdyz to podle nekoho odporuje Ceskym zakonum ) prostenebude na sve triko drzet nekomu dalsich 21 mesicu zaruku, navic na spotrebni zbozi…
A proč by mělo zákazníka zajímat, jaký je vztah mezi servisem a prodejcem. On servis nenutí k uzavření takové smlouvy, tak proč to má za servis platit?. Pro něj je směrodatné, jestli servis dodržuje české zákony.
Záruka opravy je zde myšlena jako záruka za případnou chybu ze strany technika (například při montáži). Na měněný díl je ze zákona záruční doba 2 roky. Výjímka může být například baterie, kde je to 6 měsíců. A proč že se domáháme českého práva? Skutečně vtipná otázka. Přece proto, že jsme v České Republice :)
Ješt bych to dokázal pochopit pokud by Apppe vůbec něco z toho vyráběl ! Většina toho co se pod logem jaba ukrývá je jenom pár dílů smontovaných od různých dodavatelů, většinou úplně standardních jako v PC světě. Disk je obyčejný WDčko, Apple ani nikdy disky nedělal.
Záruka 3 měsíce je na práci ale ne na komplet novej nakoupenej díl.
obcas pouzivam macservis.cz a tam spokojenost
Český Servis (přinejmenším ten v Brně) je bezkonkurenční. Jsou ve většině případů opravdu rychlí (v řádu jednotek dnů) a už jsem viděl uznat takové reklamace, které by mě ve snu nenapadlo že mohou být uznané.
Bohužel, pokud by přišla řeč na servis pro iPhone (Britex), je to přesně opačný příběh. Arogantní, nereagují a občas je třeba iPhone poslat zedvakrát-zetřikrát spolu s doprovodným nelichhotivým mailem, než se jim rozsvítí.
Naprosto souhlasím! :) Český Servis v Brně je na 1 s *. Reagují okamžitě a i složitější věci řeší řádově do několika dnů. Klobouk dolů. O Britexu se raději nebudu ani vyjadřovat. :)
já sem řešil v Brně (duhový servis) výměnu HDD (nebyla to reklamace) a rozšíření pamětí a to napočkání. Z mé strany naprostá spokojenost, velmi příjemná obsluha a celé to trvalo snad ani ne 30 minut, které sem si odseděl v příjemném prostředí. Nechával jsem tam ještě čistit a přeinstalovat iMac G4 (lampička) a bylo to do druhého dne.
Apple v Česku koupit není problém, vše ochotně všude předvedou, naslibují hory doly, ale jak je problém, tak argumentem je „my jen prodáváme, to si musíte vyřešit se servisem“.
S Českým servisem jen to špatné, naprostá neochota a nepružnost ČS v Brně, „pane na ty plasty se záruka nevztahuje… pane ten adaptér jste si zničil sám používáním…“veškeré problémy jsem musel řešit přes Apple linku, kde byla domluva ve stylu – já X Apple, Apple X ČS, Apple X já a následně vše opravili v rámci záruky. Za ty ceny bych si představoval jinej přístup, proto raději nakupuji v Německu nebo Rakousku, kde jsou stejné ceny, akorát lepší přístup servisu a hlavně ochota řešit problém.
Naprosty souhlas, mam podobnou zkusenost. V porovnanim s ostatnimi vyrobci (zejmena DELL a HP) je servis Apple v CR tristni. Zamrzl na urovni 90. let.
Napr. pri koupi DELLu mam zdarma Next Business Day servis na miste po dobu 3 let.
Apple produkty pouzivam uz 20. let, ale posledni dobou se citim jako zakaznik oproti uzivatelum beznych PC hodne znevyhodneny.
Je to sice mozna trosku OT, zatim jsem s MacBookem nemel jediny problem, ale chci se zeptat zda-li staci porouchany MacBook kvuli zarucni opravy zanest prodejci (do iStyle) ktery reklamaci vyridi za me a nebo ho musim do servisu poslat sam? Za pripadne odpovedi diky (nechci to tu zaspamovat)…
Servis vždy tam, kde sis to koupil. Popřípadě můžeš kontaktovat přímo servisní středisko, aby si ušetřil 1-2 dny, než se zboží dostane do servisu a zpět.
Možné je oboje, ale vždy bude rychlejší MacBook dopravit přímo do servisu, protože iStyle jej tam stejně pošle a odpadá ta doba, co MacBook bude cestovat svozem nebo PPL. Zpravidla tím ušetříte +-2 dny.
Otázka pro zkušené: MBA mám ze zahraničí, záruka dávno pryč. Odešla iSight kamera. Jaký servis v Praze byste doporučili? A je někde možnost takovýchto oprav na počkání? Nejen že počítač potřebuji, ale není mi ani moc milé nechat jistá data na pospas servismanům.
Zdravím, iSight kamera se samotná u MBA dle mého nevyměňuje, vyměňuje se pouze celá část s displayem. Osobně jsem měnil u MBA jen LCD panel a můžu říct že to není věc, kterou bych rád opakoval. Pokud máte strach o data není problém je pomocí TimeMachine odzálohovat (disk zformátovat, či přemazat nulama) a po servisu je zase nahrát nazpátek.
Zkušenosti s iOpravnou mám z jednoho případu skvělé (výměna vrčících větráků a klávesnice na Macbooku Pro): vstřícné vystupování, vyhovění nadstandardnímu požadavku, oprava rychlá, ještě mi nakonec notebook dali s tak dobře vyčištěným displayem a casem, že jsem měl na chvíli pochybnosti, jestli je to opravdu můj 3 roky starý stroj. Vysoká spokojenost.
Bez „next business day“ se Apple produkty diskvalifikují pro komerční použití. Rád bych přešel z Dell na Mac, ale prostě to není možné.
Možná trochu mimo, ale pokud vím, tak zásadní Applí produkt, tedy iPhone servisují stále servisy operátorů a tady musím konstatovat nespokojenost.
Můj první iPhone 4 měl nefunkční fotoaparát. Reklamoval jsem, dostal jsem nový ale ten měl zase mrtvý pixel na displeji. (Toho si mohli všimnout než jej odeslali.) Reklamoval jsem tedy podruhé a na papíře bylo napsáno něco jako výměna předního panelu. Ale jestli dobře chápu, tak tohle servis pro Vodafone nesmí dělat! (Nemá smysl komentovat, že drobný kousíček sklíčka byl odchlípnutý. To už je téměř neviditelný detail.)
Toto už jsem následně neřešil, protože jsem byl rád, že po dvou měsících od zakoupení mám plně funkční telefon… Ale se servisem iPhone naprostá NESPOKOJENOST.
iPhony lze reklamovat i v iOpravne a to jak iP koupene pres operatory, tak i koupene mimo CR. Oproti reklamaci pres operatora je oprava vetsinou do 2pracovnich dnu.
Jéé, to je škoda, že jsem to netušil. :-( Děkuju moc za informaci kdyby to příště bylo potřeba.
Ještě dodám, že iPhone mi servisoval Britex. Někde jsem slyšel, že Vodafone s ním končí. Doufám v to.
Osobně bych také preferoval „next business day“. Měl jsem ho u HP a byl jsem s touto službou maximálně spokojen. Obchodní politiku Apple Czech prostě nechápu ale to asi nejsem jediný… :-)
Apple Czech se chová jako slon v porcelánu. Potřeboval by konkurenci jako prase drbání. Bohužel hřeší na fandovství uživatelů :-(
ještě aby fanda, co má stroj 50táců, říkal, že mu stačí HP z NBD se stejným výkonem za poloviční cenu
ještě aby fanda, co má stroj 50táců, říkal, že mu stačí HP z NBD se stejným výkonem za poloviční cenu
ještě aby fanda, co má stroj 50táců, říkal, že mu stačí HP z NBD se stejným výkonem za poloviční cenu
Poslední dobou naštěstí zkušenosti žádné nemám. Ale mám jednu starší, na kterou nerad vzpomínám. Ve štěrbinové mechanice iMacu mi zůstalo médium (shodou okolností originální instalačka Windows Server 2008 pro školní účely). A tak jsem jej odnesl do Českého servisu v Plzni. Nejprve paní, co iMaca přebírala, mi vyčinila, že jsem do telefonu nahlásil, že jim nesu počítač a ne monitor a technik iMaca posléze rozebral, vyčistil a navrhl možnosti opravy. Což by bylo v pořádku, dokud jsem iMaca doma nezapnul. Byl jako hučící vysavač, větráky jely na plné otáčky a iMac se zkrátka nenabootoval, jen se dokola restartoval. Odvezl jsem ho zpět. Bezplatný úkon v podobě daní věci do pořádku vypadal tak, že když jsem iMaca znovu spustil, tak jsem měl prasklý plast vpředu a druhý paměťový modul byl špatně docvaknutý. Suma sumárum mě to stálo 750 Kč, několik cest do servisu a zpět, a výsledkem je i tak nefunkční mechanika a prasklý kryt, který jsem již raději neřešil a ani jej neměnil. Po telefonickém rozhovoru s pracovníkem ČS v Praze mi bylo řečeno, že technici v Plzni měli stroj automaticky poslat do Prahy, protože na Apple plzeňská pobočka nemá autorizaci. Ale což. Jinak v Praze mi vždy vyšli vstříc, překvapili rychlým jednáním a řadu klientů jsem tam odkázal například na výměnu baterií nebo plastů u původního MacBooka s tím, že už i dnešní technici v plzeňském servisu informují o přesunu počítače do Prahy, tak snad se úroveň zlepšila :-)
V iOpravně jsem měl 3 apple věci všechny ve stejé době jednalo se o macbook kde prestal fungovat disk, iphone 4 který měl prasklé přední sklo a apple cinema 24“.
Macbook byl opravený do týdne jediny problém jaky nastal byl ten že když se mě ptali jestli chci originalni nebo neoriginalni disk tak jsem rekl levnejsi variantu a dostal jsem samozrejme tu drazsi, doba opravy byla 4 pracovní dny.
iPhone 4 byl opraven tím zpusobem že autorizovany servis nemnění poškození díly ale celí telefon kus za kus při jaké koliv vadě. to také trvalo 4pracovní dny.
a ještě stále u nich mam cinemu již 3týden a nikdo mi nezaslal ani cenouvou kalkulaci a když volám tak mi jen řeknou že na cinemu ještě nepřišla řada.
Mam zkusenost s iOpravnou, kde jsme davali na opravu MBP a pak s T-Mobilem, kde jsem uz po treti reklamoval 3GS. No a taky s Ceskym Servisem. Nevim cim to, ale vsude ochotni, rychly a zavady bez problemu opraveny.
Co mi u applu chybi je to, ze pro firmy nabizi jen 1letou zaruku a neni zadna sance si prikoupit Apple Care na 3roky. Jedina moznost je apple care zakoupit nekde v nemecku, rakousku a pak se modlit jestli se to povede na SN registrovat.
Takze jak uz tady zaznelo, pro firmy nic moc.
Pokud vim, Apple Care Pack v CR dokoupit lze a to kdykoli po dobu platnosti standardni zaruky (t.j. 1 rok)
A muzete prosim hodit nejaky odkaz, kde to je mozne (nepocitam nabidku obchodnika na u nej zakoupeny pocitac). Diky moc!
Rozhodne nespokojenost. Vetsinou nic nereklamuju a kupuju nove (CD-ROM, CPU FAN).
Cekat den nez nekdo zapise reklamaci a nemit notebook cely den proste nemuzu.
Ostatni prodejci (DELL, Lenovo tento neduh nemaji). Schopni napsat na pockani a po 30 dnech clovek dorazi a dil napockani vymneni.
ČESKÝ SERVIS Barrandova ulice…. VELMI SPOKOJEN
iOpravna a naprosta spokojenost……vymena zakladni desky MBP, i kdyz byl MBP koupeny v USA a uz bez zaruky tak to udelali gratis, protoze se to u techto MBP stavalo, takze naprosta spokojenost a jeste jako bonus jsem dostal pul roku na desku zaruku.
Irsko. Servis uplna spokojnost. Display na MBPPro 13″ vymeneny za jeden den.
ITS je nejlepší :) od té doby co s nimi komunikuji u mě Český servis klesl.
Také mám zkušenost s iOpravnou na Českomoravské a nemůžu si je vynachválit, perfektní přístup, oprava do druhého dne a informace o všem na mail.
bylo by dobré, kdyby se servis apple rozšířil třeba i na moravu..
taktiez sa priprajam… no slovensku veru nic moc, iMac po servise (sade prach a otlacky prstov po bokoch medzi displayem a sklom)
ale servis v NY mega! :D zadara novy display, zadara nabyjacka, zadara vymena grafickej karty (sice to bola ta chybna seria MBP)
Opakovaná velmi dobrá zkušenost, poctivý přístup – MacServis s.r.o.
Opakovaná velmi dobrá zkušenost, poctivý přístup – MacServis s.r.o.
Nechaval jsem opravovat nekolik ruznych macbook (air/pro/obyc) jak v Ceskem servisu tak v iOpravne – osobne mi mnohem vice vyhovuje pristup a vstricnost v iOpravne. Asi to bude tim, ze v iOpravne se zameruji pouze na mac a jsou schopni a ochotni podat presne infromace i pres telefon. Take se tam da narozdil od ceskeho servisu bez problemu dovolat.
Takze pokud jste z Prahy muzu za sebe doporucit iOpravnu.
Měl jsem vadný HDD v MBPro a v iStylu v Revoluční (prodejce) mi reklamaci vyřídili asi za 10 dní. Kupoval jsem si tam počítač už dřív, tak mi půjčili na těch několik dní náhradní dokonce zadarmo. Nahrál jsem si systém ze zálohy na Capsuli a po deseti dnech z aktuální zálohy zase zpátky. Jak se v NextBDay vlastně dostanou na náhradní stroj data?
NBD nedostaneš data na náhradní stroj, protože ten notes je opravený do druhého dne.
Konecne jednou anketa k veci, zrovna dnes jsem si prinesl z i-style macbook pro z druhe zarucni opravy.Pocitac byl poslan do iopravny…oprava podezrele rychla az jsem mel obavy ze bude vse ok.
Behem dopoledne jsem si prinesl pocitac domu hned ho zapnul a zacetl se do servisni pravy.
Pocitac jsem nesl do servisu s nefunkcni mechanikou…u starsiho macbooku pro byla funkcni cca.2roky u noveho 7 mesicu.Applem dava do svych pocitacu velice kvalitni mechaniky….,dalsi problem byl opakovene z trackpadem.
Prvni servis odnekud z Vychodnich Cech na nic neprisel..
Odbornici z iopravny zavadu svete div se objevili.
Udajne byla vymenenena mechanika a klavesnice,ta zrovna novou nevypada ale to clovek nezjisti.
Po prineseni jsem macbboku jsem ho zacal podrobvneji kontrolovat.A svete div se,podsviceni klavesnice nefunguje.
Obratem jsem volal do tohoto spolku tkzv odborniku.Vzal to nejaky prijimaci technik ktery samozrejme nevedel nic a ochota neco vyresit jeste mensi.
Nezbylo nic nez se znovu vypravit na Andel do i.stylu….tam na me koukali jak na vola.
Snaha vyresit problem minimalni.Nakonec me bylo receno ze je tam prodavac kvuli me dele nez musi…
PC v tomto obchode lezel vic jak 2 dny a nikdo nebyl schopen ho kontrolovat a zjistit pripadne nedodelky…
Te by zakaznik dostal nahradni pocitac to ani nahodou.
Sehnat kompetentniho cloveka nemozne….
Co taky cekat od prebarvene cds….
Zkratka hnus a beznadej.
A co dela slavy apple?Jako vzdy nic.
Apple nic nedela, protoze toto je prave to, co udelal. Apple zajistil, ze prodejci nesmi mit certifikovane techniky, apple odebral prodejcum servisni certifikace a zakazal jim resit cokoli servisniho, a apple muze take za to, ze se na tem pocitac z opravy nikdo na prodejne nepovidval – nesmi, to musite az vy jako zakaznik. Apple nahradni pocitace v cesku nenabizi, s tim prodejce taky nehne – ten je ten posledni…
Vas zaver bych spise upravil takhle: zlaze CDS…
Měl jsem v českém servisu na opravě MBook a bylo to bez problémů, rychá oprava, dobrá komunikace po telefonu, vstřícnost… Přijde mi, že i dostupnost po telefonu se zlepšila, dřív jsem se tam nemohl dovolat, teď se mi to podařilo napoprvé. Spokojenost, můžu doporučit.
Česky servis parada vlezl jsem do Mini Maca vymenil HDD a RAM a pak mě odešla DVD vypalovacka řekli že vymenou RAM a HDD co jsem si tam dal sam zaruku neztracim a DVD vymenily a ja místo Mitsumi mechaniky dostal Pioneer exlusive 1000 % spokojenost a Mac byl do tydne doma zdarma odvoz tam i zpet
Můj MacBook byl již 3x v záruční opravně, 1x v Brně v Českém servisu a 2x ve VSP Data v Sezimově Ústí, s VSP jsem byl velmi spokojen, ntb do opravy přijímal přímo člověk, který ho poté opravoval, takže domluva byla velmi dobrá, oprava trvala vcelku slušných 3-5dní
Takže VSP můžu jedině doporučit.
jak je to se servisem pokud koupim apple v USA a privezu si ho sem, maji to mezinarodni ?
jako dell ?
Český servis je příšerný – MacBook Pro byl do serisu dán na začátku ledna 2011 (v podstatě šlo jen o diagnostiku a nacenení kolik by stála oprava). K vyzvednutí zpět měl být 18. ledna, což se nestalo, protože prý nestíhali. To by bylo v pohodě. Týden se ještě vydržet dá. Každopádně po dalších odkladech byl k vyzvednutí až dnes (28. února 2011), takže skoro 2 měsíce (a šlo jen o diagnostiku) a ještě jsem zjistil, že teď už mi nejde spustit vůbec – nenabíjí se. Takže servis Applu v Brně fakt na prd…
Pvávě kvůli záruce jsem přešel k DELLu. Next Business Day On-Site Service po dobu 3 let v ceně produktu je pro mě rozhodující. Plus přístup Dellu.. bez otázek vše vymění a vyreklamují.. nedovedu si už představit, že bych měl chodit někam do servisu a nedejbože se mi dostalo odpovědi že „na plasty se zárka nevztahuje“ jak tu někdo níže popisuje.
Je to škoda, kdyby Apple v CZ měl tento servisní přístup, byla by to těžká volba, takto je pro mne vítěz jasný.
Nejsem spokojena se servisem Apple a to nejen vzhledem k vysoké ceně produktů. Používám Mac od r. 1992. Občas se v servisu něco zlepší, ale hned je to vyváženo něčím, co se propadne. Nebýt pro mne výhodného uživatelského rozhraní, kvůli servisu a podpoře od Applu odejdu.
Český servis a.s p. Jana Nečase Kuřim -100% Už nigdy !!!!
Zdravim,
pred dvema mesici jsem si nechal vymenit baterie u firmeni UPS ve firme Cesky servis. Oprava byla provedena neodborne, protoze nesla zastrcit ani jedna vidlice, proto jsem jim UPS vratil, by to znovu spravne smontovali. Jake vsak bylo moje prekvapeni, kdyz mi technik z pobocky v Ostrave oznamil, ze se nejedna o jeho opravu a ze jsou tam jeste puvodni akumulatory. Nechtel jsem to samozrejme tak nechat, protoze jsem „vyhodil“ 1000 Kc a za stejnou cenu jsem si mohl koupit novy zalozni zdroj. Na COI mi rekli, ze jim nelze dokazat, ze vlastne nic neopravili. Takze bych chtel timto varovat vsechny pripadne zakazniky, pred nepoctivosti zamestnancu ve firme Český servis. Dokonce ani slib vedouciho z pobocky v Praze, ze se mi k pripadu urcite vyjadri se bohuzel nenaplnil.
Český servis má trochu zvláštní online helpdesk. Zeptal jsem se jestli je seriové čislo myšleno jako produktové číslo, nebo výrobní číslo, na to mi odpověděl, že seriové číslo najdu v nastavení telefonu :) a ještě mi hned napsal, ať se mám pěkně a nasledanou. :) To mě trochu pobavilo a zárověň naštvalo, že tak odbydou člověka a ještě mu neodpoví pořádně na to na co se zeptal.
Iopravna je jeden z nejhorších servisů. Hrozné termíny oprav, pozor ať Vám vrátí vše co jste dal při opravě, neberou telefony, na e-maily neodpoví. Hrůza
Jsem naprosto znepokojen a znechucen praktikami servisu Britex v Kladně, byl jsem totiž podveden takovým nehorázným způsobem, že mi za můj dle nich neopravitelný iPhone 4S (nestabilní wi-fi připojení) poskytli výměnou údajně nový, který po 14 dnech užívání nešel dobíjet až vypadl úplně a na záruku se mi vysmáli, že jsem si sám neoprávněným zásahem porušil záruční podmínky, je to prý u nich už tak nastaveno a podloženo testováním, já pochopitelně do něj žádným způsobem nezasahoval, pouze připojoval nabíječku, nemá sebemenší škrábanec, či-li dnes nemám ani svůj původní z 99% funkční iPhone zpět, ale zřejmě nějaký repas, se kterým mi nezbude se soudit u operátora T-Mobile, který má bohužel smluvní servis pouze a výhradně s Britexem, který navíc tvrdí, že je autorizovaný, prosím pěkně, pokud máte někdo podobnou špatnou zkušenost, dejte mi prosím vědět, možná společný postup nebo společná žaloba pomůže více, děkuji švec m: 606210460