Apple oznámil službu „Business Essentials“, která snadno nahradí IT oddělení malým firmám
Apple oznámil spuštění služby „Business Essentials“, která má pomoci malým a středním podnikům překonat překážky s IT a integrací produktů. Služba startuje v betaverzi.
Apple Business Essentials je nová služba, která za předplatné nabídne správu zařízení, nastavení, iCloud úložiště a 24/7 dostupnou telefonickou podporu pro malé a střední podniky do 500 zaměstnanců.
Apple přináší jednoduchou cestu, jak hromadně řešit správu a nasazení zařízení (MDM), ale také zálohování na iCloud nebo technickou podporu v případě problémů s hardware.
[HTML1]
V rámci služby Apple Business Essentials mohou pracovníci IT konfigurovat nastavení a aplikace pro jednotlivé uživatele, skupiny nebo zařízení. Když se zaměstnanci přihlásí ke svému firemnímu nebo osobnímu zařízení pomocí svých pracovních přihlašovacích údajů, funkce Collections automaticky přenesou nastavení, jako jsou konfigurace VPN a hesla Wi-Fi. Kromě toho Collections nainstaluje na domovskou obrazovku každého zaměstnance novou aplikaci Apple Business Essentials, odkud si může stáhnout přidělené firemní aplikace, například Cisco Webex nebo Microsoft Word.
Předplatné začíná na 2,99 dolarů měsíčně za jednoho uživatele s jedním zařízením a končí na 12,99 dolarů za uživatele s více zařízeními a 2 TB iCloud prostoru. Služba je spuštěna v betaverzi pro podniky sídlící na území USA.
Na jaře 2022 má dojít k ostrému spuštění a přibude možnost objednat AppleCare+ včetně příjezdu kvalifikovaného technika na místo. V rámci programu budou také až dvě opravy ročně.
Apple zatím službu propaguje pouze pro Spojené státy.