Intel se snaží prolomit kouzlo Apple. Prý se mu to daří

Intel spustil další část své reklamní kampaně #GoPC. Ta má za cíl přesvědčit, že PC je lepší volba než Mac. Tentokrát představuje nepřeberné možnosti počítačů a přemlouvá „skutečné“ Apple fanoušky.

Reklama má celkem čtyři minuty. Najdeme v ní místnost nápadně podobnou designu Apple Storů. Prezentátor následně člověku – Apple fanouškovi – ukazuje „nové produkty“. Dotyčná osoba do poslední chvíle netuší, že nejde o novinky od Applu, ale počítače PC.

Intel tvrdí, že místo herců jsou ve videu skuteční lidé a jejich skutečné reakce. Je prý překvapivé, že mnoho lidí si neuvědomuje možnosti, které PC nabízejí.

Nápad je to určitě zajímavý, ale celé provedení pokulhává. V části, kdy jsou ukázány možnosti upgrade PC (například RAM) uživatelé nadšeně pokyvují, zatímco v další části netuší úplně základní parametry počítače. Totéž můžeme vztáhnout na „hráče“, který nevěděl, kolik her lze hrát na PC.

V redakci navíc stále netušíme, proč se Intel marketingově obouvá do Apple, když mu mezitím prodeje ukrajuje konkurenční AMD. Intel i AMD využívají architekturu x86, ale Intel má problém s pokročilejšími výrobními procesy, zatímco AMD už používá 7nm (Intel 10nm). Naopak Apple má vlastní čipy Apple Silicon na architektuře ARM se zatím nejpokročilejším 5nm výrobním procesem.

Navíc celá reklamní kampaň ukazuje všechno možné jen ne samotné schopnosti Intel čipů. Působí to zvláštně.

Intel se snaží prolomit kouzlo Apple. Prý se mu to daří
avatar

Petr Škuta

Od roku 2009 působím jako redaktor a editor. Ve stejné době jsem rovněž začal používat svůj první MacBook a začal se specializovat na produkty Apple. V minulosti jsem se věnoval kariéře pedagoga, avšak můj zájem o IT vyrostl z koníčku v hlavní pracovní náplň. Nyní se kromě psaní věnuji také konzultacím, poradenství a hlavně školení nejen produktů značky Apple.

banner