Apple chtěl prodávat Apple Watch Pro

Na internetu se objevily staré propagační materiály, které měly být součástí dema nových hodinek Apple Watch. Název a styl prezentace překvapí.

Ukázková verze Apple Watch z roku 2015 si s sebou nesla také příslušné propagační materiály. Při bližším zkoumání se však kromě standardních a známých označení „Apple Watch Edition“ a „Apple Watch Sport“ skrývá také nyní oblíbený přídomek „Pro“.

Neznámé „Apple Watch Pro“ nakonec nikdy nespatřily světlo světa. Apple patrně plánoval více odlišit jednotlivé verze nikoli pouze druhem materiálu, ale také označením. Domněnky tedy směřují k tomu, že „Apple Watch Pro“ měly být zřejmě ocelové verze hodinek.

V současné době se označení „Pro“ používá v souvislosti s těmi nejlepšími a nejvybavenějšími produkty. Neznamená tedy automaticky, že by šlo o produkty určené pro „profesionály“, ale o ty nejvíce prémiové produkty. To potvrzuje například iPhone 13 Pro / Pro Max vybavený lepšími kamerami, LiDAR senzorem a obrazovkou oproti „základnímu“ iPhone 13. Stejným způsobem jsou odlišeny AirPods Pro, MacBooky Pro a další.

Líbilo by se vám označení „Apple Watch Pro“? Podělte se v komentářích.

Apple chtěl prodávat Apple Watch Pro
avatar

Petr Škuta

Od roku 2009 působím jako redaktor a editor. Ve stejné době jsem rovněž začal používat svůj první MacBook a začal se specializovat na produkty Apple. V minulosti jsem se věnoval kariéře pedagoga, avšak můj zájem o IT vyrostl z koníčku v hlavní pracovní náplň. Nyní se kromě psaní věnuji také konzultacím, poradenství a hlavně školení nejen produktů značky Apple.

banner