Pan Mac přesvědčuje lidi ke koupi PC s Intelem. Herec Justin Long změnil tým

Známý představitel dnes již ikonických reklam „Get a Mac“ změnil tým a nyní propaguje osobní počítače s procesory od Intelu.

Intel bere své tažení proti Applu vážně. Firma zahájila další reklamní tažení, ve kterém tentokrát účinkuje všem jablečným fanouškům známý herec Justin Long. Ten propagoval Apple počítače v dnes již legendárních reklamách „Get a Mac“, které ztvárňoval „cool“ Maca a proti němu stál „nudný“ pan PC.

Long však mění stáj a nyní propaguje PC s procesory Intel. Nová série se jmenuje „Justin Gets Real“ (volně přeloženo jako „Justin podle skutečnosti“). Každé video začíná hláškou „Justin – skutečná osoba, která doopravdy srovnává rozdíly počítačů Mac a PC“. Intel tak jasně naráží na minulost, kterou chce „napravit“.

Videa ukazují, jak jsou lepší PC, a to v různých scénářích. Jedno propaguje flexibilitu notebooků Lenovo Yoga 9i (hybridní tabletopočítač), jiné zase zdůrazňuje hraní na počítačích a laptopu MSI Gaming Stealth 15M. Mac v těchto scénářích vždy vyjde zkrátka.

Za redakci můžeme říct, že videa nijak neuráží a Intel se snaží srovnávat „jemně“ a bez agresivní rétoriky. Bohužel se zcela vyhýbá srovnání procesorů M1 a Intel variant, nýbrž hledá slabiny „okolo“, které souvisejí spíše s typem samotného zařízení. Reklamy jsou tak trochu zavádějící.

Je rovněž zvláštní, že se společnost Intel tak aktivně vymezuje proti Applu, zatímco mu jeho prodeje ubírá nejvíce konkurence ze stáje AMD. Červený výrobce roste každý kvartál v číslech a modrý Intel při nejlepším stagnuje.

Samotný herec Justing Long pak už v minulosti propagoval konkurenci Applu. Stačí vzpomenout na reklamy pro Huawei a smartphone Mate 9.

Pan Mac přesvědčuje lidi ke koupi PC s Intelem. Herec Justin Long změnil tým
avatar

Petr Škuta

Od roku 2009 působím jako redaktor a editor. Ve stejné době jsem rovněž začal používat svůj první MacBook a začal se specializovat na produkty Apple. V minulosti jsem se věnoval kariéře pedagoga, avšak můj zájem o IT vyrostl z koníčku v hlavní pracovní náplň. Nyní se kromě psaní věnuji také konzultacím, poradenství a hlavně školení nejen produktů značky Apple.

banner