AirPods X, Apple TV X a iPod touch X. Nové produkty se objevují v inventáři obchodního řetězce Target

Zaměstnanci amerického obchodního řetězce Target si všimli nových položek v inventáři skladů. Vložené Apple produkty nesou společné označení „generace X“. Chystá se brzké uvedení novinek?

Celkem se v inventáři amerického obchodního řetězce Target objevily hned čtyři položky: AirPods X generation, Apple TV X Gen, iPod touch X Generation a Apple Watch Series X Band. Znamená to brzký příchod nových produktů?

Uvedené ceny v podstatě kopírují již prodávané modely. Výjimkou jsou AirPods X, které mají cenovku 399 USD. Podle YouTubera Jona Prossera by mělo jít o očekávané over-ear (přes uši) sluchátka, tedy nejvyšší model. Tento produkt očekává i analytik Ming-Chi Kuo, který jej předvídal už v loňském roce, k uvedení ale nakonec nedošlo.

Ve skladech řetězce Target je také AirPower

Označení „generace X“ znamená, že obchod si stále není jistý finálním názvem a produktům takzvaně drží místo. Věcí však obchodníci něco více, než my?

Apple na jaře obvykle představuje novou kolekci řemínků pro Apple Watch, tudíž není důvod nevěřit, že se tomu tak stane i letos. Apple TV nebyla aktualizována od roku 2017 a už by si novější hardware zasloužila. Stále totiž spoléhá na starší procesor A10X, který už poměrně zaostává a brzdí ji tak ve výkonu.

AirPods X, Apple TV X a iPod touch X. Nové produkty se objevují v inventáři obchodního řetězce Target

Velmi zvláštně působí uvedení iPodu touch. Ten byl aktualizován loni v květnu a předtím čekal na omlazení celé čtyři roky (2015). Nevidíme proto důvod, proč by se Apple vrátil k pravidelné roční obměně zvlášť v situaci, kdy jsou prodeje iPodů minimální.

Závěrem si řekněme, že obchodní řetězec Target nemusí mít žádné „tajné“ informace od Applu. Tamní zaměstnanci velmi pravděpodobně odhadují, kdy Apple dodá nové produkty, a proto jsou již zaneseny v inventáři.

Není od věci si říci, že ve skladových položkách Targetu lze dodnes najít AirPower, což je bezdrátová nabíjecí podložka Applu, která nikdy nebyla uvedena na trh.

9to5Mac, 9to5Mac

avatar

Petr Škuta

Od roku 2009 působím jako redaktor a editor. Ve stejné době jsem rovněž začal používat svůj první MacBook a začal se specializovat na produkty Apple. V minulosti jsem se věnoval kariéře pedagoga, avšak můj zájem o IT vyrostl z koníčku v hlavní pracovní náplň. Nyní se kromě psaní věnuji také konzultacím, poradenství a hlavně školení nejen produktů značky Apple.

banner