Apple cíleně zasílá majitelům starších iPhone reklamy na model XR

Apple pokračuje v silné marketingové kampani iPhone XR. Nově nyní zasílá uživatelům starších modelů iPhone cílenou a přizpůsobenou emailovou kampaň, která by je měla přesvědčit k nákupu nového zařízení.

Ještě v nedávném rozhovoru přesvědčoval Tim Cook moderátora CNBC o tom, jak dobře se prodává iPhone XR a jak je nejúspěšnějším modelem od svého uvedení na trh. Přesto neustále prosakují zprávy, kdy Apple XR na vybraných trzích dotuje nákupem na protiúčet (USA), případně pobídkou operátora (Japonsko) nebo rovnou poskytuje slevu (Čína).

iPhone XR email na míru

Další krok v tomto tažení je očividně emailová kampaň. Apple zasílá vybraným uživatelům starších iPhone, například iPhone 6S nebo iPhone 6 Plus (čtenáři serveru MacRumors) email, kde zdůrazňuje výhody modelu XR oproti tomu jejich. Ke konci emailu neopomene zdůraznit, že je hned několik jednoduchých cest, jak si nový iPhone XR pořídit.

Při bližším zkoumání redaktoři zjistili, že kampaň odstartovala už ke konci loňského roku. Zejména na sociálních sítích Reddit a Twitter lze najít ohlasy dalších zákazníků Apple, kterým přišly podobné „na míru šité“ nabídky.

Apple zřejmě hodlá najít jakoukoli cestu, jak zabránit dalšímu propadu zisků, a tak jeho marketing začíná připomínat konkurenci.

Šéf Applu Tim Cook letos upravil vyhlídky na první čtvrtletí fiskálního roku 2019 o 9 miliard USD směrem dolů. Viní za to zejména dotační program na baterie a slabší poptávku na čínských trzích.

iPhone XR na protiúčet v USA

Zdroj: MacRumors

Petr Škuta

Od roku 2009 působím jako redaktor a editor. Ve stejné době jsem rovněž začal používat svůj první MacBook a začal se specializovat na produkty Apple. V minulosti jsem se věnoval kariéře pedagoga, avšak můj zájem o IT vyrostl z koníčku v hlavní pracovní náplň. Nyní se kromě psaní věnuji také konzultacím, poradenství a hlavně školení nejen produktů značky Apple.

banner