[iOS] Hra Fornite má rekordní zisky, avšak přichází konkurence PUBG

Minulý pátek oficiálně odstartovala hra Fortnite na iOS zařízeních. I když je nabízena zdarma, dokázala díky in-app nákupům už vydělat 1,5 milionu USD. Jestli bude úspěšné tažení pokračovat nadále se uvidí, jelikož na iOS přichází oblíbená konkurence PUBG.

Společnost Sensor Tower zabývající se data miningem uvedla, že Fortnite celosvětově vydělal na platformě iOS 1,5 milionu USD, přičemž první milion padl již během 72 hodin. Tato rekordní čísla staví hru do čela všech survival her. Například konkurence Knives Out vydělala 57 000 USD po čtyřech dnech svého uvedení, jiná do té doby úspěšná hra Rules of Survival 39 000 USD.

Ostatní freemium titulům se na iOS rovněž dařilo. Například Pokémon GO vykázal tržby 4,9 milionů USD během prvních čtyř dnů anebo Clash Royale přineslo svým vývojářům zisky 4,6 milionů USD. To znamená, že Fornite se řadí na třetí příčku hned za tyto super-výdělečné hry.

Je důležité poznamenat, že prodeje by teoreticky mohly být mnohem větší. Fortnite je totiž stále v režimu „Invite only“ (tedy pouze pozvánky).

Jak se bude hře nadále dařit uvidíme. Na iOS totiž nyní přichází oblíbená hra PlayerUnknown’s Battlegrounds (zkráceně PUBG).

Autoři opět tvrdí, že jde o věrnou kopii PC a Xbox hry. Principy jsou téměř shodné s Fornite, jelikož Fornite v podstatě vychází ze stejného herního modelu a PUBG. Opět jde o survival titul, kde až 100 hráčů soupeří na jedné rozlehlé mapě o přežití a snaží se využít okolní zdroje. Poslední přeživší vyhrává.

Vývojáři slibují co nejvěrnější zážitek, avšak přiznávají, že grafika byla mírně optimalizována vzhledem k možnostem iOS zařízení.

PUBG na iOS slibuje rovněž možnost řízení vozidel a lodí, což je zřejmě hlavní devíza oproti Fortnite. Samozřejmostí je pestrý arzenál zbraní a integrovaná hlasová komunikace pro kooperaci v týmu.

Ovládání bude opět dotekové a UI maximálně přizpůsobeno mobilní platformě.

Hra byla prozatím vydána v USA a Kanadě. Oproti Fornite přichází také pro konkurenční Android. Rozšíření do dalších regionů bude následovat ve vlnách.

Zdroj 9to5Mac, Polygon

banner
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.