Problémy HomePodu s nastavením a jejich řešení

Uběhlo již několik dní od vydání HomePodu a stále někteří uživatelé hlásí problémy s jeho párováním a nastavením díky problémům s HomeKit a Wifi.

Právě proto, že celý HomePod se ovládá přes aplikaci Home, spoléhá celá technologie na framework HomeKit (tedy stejný framework, který používá ke komunikaci chytré příslušenství do vašeho domova jako žárovky atp.) a Wifi. Mnoho uživatelů sociální sítě Reddit a také přispěvatelů na oficiálním Apple Support Communities fóru hlásí několik různých chybových hlášení při pokusu spárovat a nastavit HomePod právě vybalený z krabice.

Nejběžnějšími problémy jsou chyba -6722 anebo rovnou zcela bílé okno, jehož příčinou je nefunkční spojení přes HomeKit. Dle nedávno vydané příručky HomePod troubleshooting document Apple nabízí hned několik řešení.

Jedním z prvních bodů mít aktualizovaný iOS na verzi 11.2.5 (v případě vývojářů poslední verzi bety 11.3) a obě aplikace Hudba a Home musí být nainstalovány v iOS zařízení. HomePod rovněž vyžaduje zapnuté dvoufaktorové ověřování a iCloud Klíčenku.

Pokud vše splňujete, avšak stále dostáváte hlášení o chybě, Apple doporučuje vyčkat i více než 30 minut k prvotnímu načtení, dokud se nezobrazí možnost vymazat a resetovat proces. Máte se ovšem ujistit, že aplikace bude po celou dobu načítání otevřená.

Problémy zaznamenali také redaktoři MacRumors a jeden z testovaných HomePodů nefungoval přesně, jak popisují ostatní uživatelé. Jiný problém ukazuje například YouTube kanál TechDaily.

Mezi další různá řešení problémů patří odhlášení od iCloudu, opětovné nastavení WiFi (je vyžadována síť s alespoň WPA/WPA 2 zabezpečením), nebo restartování aplikace Home a HomeKitu.

Zdroj MacRumors

banner
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.