Apple nejcennější světovou značkou, předstihl Microsoft i Google
Díky obrovskému úspěchu iPadu se Applu podařilo předstihnout Google a dostat se tak na první místo v žebříčku nejcennějších značek.
Po čtyřech letech se Applu podařilo z prvního místa žebříčku sesadit právě společnost Google. Tento žebříček nazvaný Brandz 2011 sestavuje společnost Millward Brown. Hodnota značky Apple rostla o neuvěřitelných 84 %, největším meziročním nárůstem se však v tomto roce chlubí Facebook se svými 246 procenty. I to však stačilo „pouze“ na 35. místo žebříčku.
Hodnota Apple jako značky (tedy ne dle tržní hodnoty) je dle této studie 153,285 miliard dolarů, druhý Google se pyšní hodnotou 111,498 miliard dolarů a třetí IBM stojí 100,849 miliard dolarů. Dále v pořadí je McDonald’s (81,016 miliard), Microsoft (78,243 miliard) a Coca-Cola (73,243 miliard).