O iPad 2 je o 40 % větší zájem, než o jedničku
Společnost RBC Capital Markets provedla průzkum mezi dvěma tisíci respondenty na téma nového jablečného tabletu. A výsledky jsou velmi zajímavé.
Konkrétně se tázala, zda plánují nákup nového tabletu iPad 2. Celých 28 % respondentů odpovědělo, že nákup více či méně vážně plánují. To je o čtyřicet procent více potencionálních kupců, než průzkum provedený na srovnatelné skupiny respondentu v době uvedení prvního modelu iPadu na trh.
Další zajímavou skutečností je, že většina respondentů v případě první verze uvažovala především o nákupu Wi-Fi modelu tabletu, z nich je nejpopulárnější základní 16GB varianta následovaná postupně 32GB a 64GB verzí. U iPadu 2 již respondenti uvažují nejvíce o 32GB WI-Fi modelu, základní 16GB verze se umístila až druhá v pořadí.
O celém průzkumu informoval magazín MacRumors.