Pondělí 29. listopadu: den, kdy se v Česku začal prodávat iPad (+ očekávané české ceny)

Bylo nepsaným tajemstvím, že společně s uvolnění iOS 4.2 pro iPady přijdou tyto tablety také do Česka. A ten den se blíží – má jím být pondělí 29. listopadu.

Podle našeho dobře informovaného zdroje blízkého společnosti Apple se včerejším vydáním právě iOS verze 4.2 dalo do pohybu a první dodávky iPadů do českých obchodů se předpokládají na 29. listopadu, tedy na příští pondělí. Dá se předpokládat, že v první vlně dostanou pravděpodobně tyto tablety na pult o několik dní později APR prodejny, posléze pak prodejny typu AAR.

V Česku budou dostupné všechny modely, které Apple vyrábí a všechny budou distribuovat jeho prodejci. Podle informací z jednání od jednotlivých operátorů nebude mít iPad v nabídce žádný z nich, nedají se tedy očekávat speciální ceny s dotací na 3G modely.

Námi očekávané české ceny (plus mínus nějaká ta desetikoruna) jednotlivých modelů jsou:

  • iPad Wi-Fi 16GB by měl stát 12 340 Kč,
  • iPad Wi-Fi 32GB by měl stát 14 800 Kč,
  • iPad Wi-Fi 64GB by měl stát 17 280 Kč,
  • iPad Wi-Fi + 3G 16Gb by měl stát 14 800 Kč,
  • iPad Wi-Fi + 3G 32GB by měl stát 17 280 Kč,
  • iPad Wi-Fi + 3G 64GB by měl stát 19 750 Kč.

Tato informace platí pouze pro Českou republiku, na Slovensko se pravděpodobně iPady v současné době ještě dodávat nebudou.

59 komentářů: „Pondělí 29. listopadu: den, kdy se v Česku začal prodávat iPad (+ očekávané české ceny)

  • avatar
    23. 11. 2010 (13:50)
    Trvalý odkaz

    Musim rict, ty ceny me prekvapily a nechapu jaktoze je iPad levnejsi nez iPhone kdyz ma vetsi displej a vevnitr vicemene to same.

    • avatar
      23. 11. 2010 (14:09)
      Trvalý odkaz

      Už jsou spekulace že novej iPad bude už začátkem příštího roku. Tak možná to má taky vliv.

      • avatar
        23. 11. 2010 (14:30)
        Trvalý odkaz

        To určitě vliv nemá, protože je před Vánoci a navíc v ostatních evropských zemích je tato cena od začátku prodeje. Je na čase se smířit s tím, že ceny v ČR a ostatních zemích Západní Evropy jsou a budou +- stejné. :-)

    • avatar
      23. 11. 2010 (14:16)
      Trvalý odkaz

      Netvrdim ze to tak je, ale nejaky podil na tom mohou mit i ceny app. Kdyz porovnas ceny pro iPhone a iPad, ty druhe jsou vzdy vetsi… Takze logicky se pak Applu z prodeje iPadovskych aplikaci vraci vice penez.. Mozna by se dalo uvazovat o tom, ze v tomto pripade vlastne Apple svoje iPady dotuje:). Proda je za mensi cenu => vetsi odber => vice prodanych app.

      • avatar
        23. 11. 2010 (16:32)
        Trvalý odkaz

        Ceny aplikaci si urcuji a rozhoduji vyvojari, Apple jim do nic
        nemluvi, coz snad dostatecne vyvraci vasi domenku :)

    • avatar
      23. 11. 2010 (14:33)
      Trvalý odkaz

      Je to na první pohled docela zarážející. Osobně si ale myslím, že samotná výroba iPhone je citelně náročnější — dražší… Navíc iPhone obsahuje 3G modul, což základní iPad za oněch 12 tisíc nemá. :-) (Samotný modul nestojí téměř nic, ale Apple na tom prostě umí „rejžovat“.)

    • avatar
      23. 11. 2010 (15:46)
      Trvalý odkaz

      to je jednoduche, iphone se proste prodava i za ty penize :-) Respektive my/vy to kupujeme :-)

    • avatar
      25. 11. 2010 (17:13)
      Trvalý odkaz

      K ceně iPhone by jsem citoval mobilní operátory v ČR: Je dobrým zvykem prodávat na místním trhu dráže než v okolních zemích.

  • avatar
    23. 11. 2010 (13:51)
    Trvalý odkaz

    Ceny vice nez priznive. Dokonce levnejsi nez v UK, odkud mam 64gb iPad

  • avatar
    23. 11. 2010 (14:08)
    Trvalý odkaz

    Máte někdo přehled v nabídkách datových 3G u našich operátorů prosím? Kdybych si chtěl pořídit něco s cca 250-500 MB měsíčně, na kolik by mě to vyšlo? Díky

  • avatar
    23. 11. 2010 (16:50)
    Trvalý odkaz

    Pokud jsou ty ceny s DPH a s dvouletou zarukou, PAK JSOU VICE NEZ SLUSNE!

    • avatar
      23. 11. 2010 (19:18)
      Trvalý odkaz

      ano, pokud jsou ceny bez DPH jsme skoro na amerických cenách

      • avatar
        23. 11. 2010 (20:52)
        Trvalý odkaz

        To nechapu. Pokud jsou ceny ve clanku bez DPH, tak jsou uplne mimo a nejdrazsi.

        • avatar
          23. 11. 2010 (21:19)
          Trvalý odkaz

          Ceny jsou pochopitelne s DPH, nikdy jsme jine neuvadeli a nevidim
          duvod, proc s tim zacinat…

  • avatar
    23. 11. 2010 (18:54)
    Trvalý odkaz

    Kolik nabizich? Za 25 tisic, abys moc neprodelal, ho nikdo nekoupi :)

  • avatar
    23. 11. 2010 (19:16)
    Trvalý odkaz

    Ceny pekne,s iOS 4.2 a multitaskingem idelani darek k Vanocum :))

  • avatar
    23. 11. 2010 (20:13)
    Trvalý odkaz

    No ja neviem, ale na Slovensku ich maju uz takmer mesiac v NAY. Ako je to mozne?

    • avatar
      25. 11. 2010 (20:32)
      Trvalý odkaz

      No neviem neviem. Pred cca 10 dnami som bol v dvoch NAY-kach a ani o tom mimo predvadzacieho kusu nechyrovali….

  • avatar
    23. 11. 2010 (20:35)
    Trvalý odkaz

    Byl bych rad, kdyby to byla pravda. Ale kdyz jsem byl den po otevreni QStoru v novem nakupnim centru Harfa, tak mi ten AAR na muj dotaz, pri zkouseni iPadu, zda se to uz u nas zacne prodavat oficialne a za rozumnou cenu rekl, ze bohuzel letos s tim pocitat nemuzeme a ze ho prodavaji za necelych 16 tisic (ten nejlevnejsi) a ze cena neklesne. Takze oni nemaj zadne informace o oficialnim prodeji a oficialnich cenach? Zarazilo me, jak jiste mi to ten clovek rikal … samozrejme me mohl jen zkouset oblbnout, abych to za 16 koupil, ale ja mu rovnou rekl, ze to si raci koupim v Nemecku nez od nich, kdyz to maj o dost drazsi. Pokud by cena byla opravdu tech 12.340 s DPH, tak to si ho koupim rovnou tu …. i kdyz mam nutkani to jeste vydrzet do predstaveni iPadu2, ktery by mohli predstavit na konci ledna a zacit prodavat od brezna/dubna …

    • avatar
      23. 11. 2010 (20:54)
      Trvalý odkaz

      Ipad2 bude predstaven tak v breznu (proc by to meli predstavovat v lednu proboha, po hned vanocich?) a nez se dostane do Evropy, bude kveten. To mate… 6 mesicu :P

      • avatar
        23. 11. 2010 (20:58)
        Trvalý odkaz

        v lednu proto, ze i jednicka byla predstavena na konci ledna, pokud se nepletu … takze odhaduji, ze by to mohlo kopirovat terminy, jako byly u iPadu 1, ne?

    • avatar
      23. 11. 2010 (21:16)
      Trvalý odkaz

      Jeste dodam: uvedomte si, ze i kdyz by byl iPad 2 predstaven v lednu,
      do prodeje realne pujde opet az koncem cervna, jako vzdy – rozhodne
      necekejte, ze ho hned v lednu koupite…

      • avatar
        23. 11. 2010 (21:50)
        Trvalý odkaz

        no pokud by mel iPad2 treba tu predni kameru, vice pameti a dalsi vylepseni, tak bych asi i do toho kvetna/cervna pockal … nebudu zcela jiste kazdy rok kupovat novy iPad, spis to vidim, ze takove 4-5 let bych si ten iPad necham nez zacnu hledat novejsi typ ci nahradu. Proto bych se rozhodl radeji az na konci ledna (pokud bude oznamen nastupce) a pak dle toho koupil iPad 1 nebo pockal na iPad 2 … kazdopadne tenhle clanek me hodne potesil a pokud je to fakt pravda (s cenou a oficialnim prodejem v CR), tak jste jednicky na nasem internetu ohledne Apple, pac myslim, ze jste prvni co toto info zverejnili ;-)

        • avatar
          23. 11. 2010 (21:55)
          Trvalý odkaz

          Díky, děláme to přeci jenom pro vás. V případě, že by se mělo něco
          změnit (což nepředpokládáme, ale Apple je Apple a často se chová
          nevyzpytatelně) vás budeme informovat, jako vždy…

  • avatar
    23. 11. 2010 (20:35)
    Trvalý odkaz

    Byl bych rad, kdyby to byla pravda. Ale kdyz jsem byl den po otevreni QStoru v novem nakupnim centru Harfa, tak mi ten AAR na muj dotaz, pri zkouseni iPadu, zda se to uz u nas zacne prodavat oficialne a za rozumnou cenu rekl, ze bohuzel letos s tim pocitat nemuzeme a ze ho prodavaji za necelych 16 tisic (ten nejlevnejsi) a ze cena neklesne. Takze oni nemaj zadne informace o oficialnim prodeji a oficialnich cenach? Zarazilo me, jak jiste mi to ten clovek rikal … samozrejme me mohl jen zkouset oblbnout, abych to za 16 koupil, ale ja mu rovnou rekl, ze to si raci koupim v Nemecku nez od nich, kdyz to maj o dost drazsi. Pokud by cena byla opravdu tech 12.340 s DPH, tak to si ho koupim rovnou tu …. i kdyz mam nutkani to jeste vydrzet do predstaveni iPadu2, ktery by mohli predstavit na konci ledna a zacit prodavat od brezna/dubna …

  • avatar
    23. 11. 2010 (20:35)
    Trvalý odkaz

    Byl bych rad, kdyby to byla pravda. Ale kdyz jsem byl den po otevreni QStoru v novem nakupnim centru Harfa, tak mi ten AAR na muj dotaz, pri zkouseni iPadu, zda se to uz u nas zacne prodavat oficialne a za rozumnou cenu rekl, ze bohuzel letos s tim pocitat nemuzeme a ze ho prodavaji za necelych 16 tisic (ten nejlevnejsi) a ze cena neklesne. Takze oni nemaj zadne informace o oficialnim prodeji a oficialnich cenach? Zarazilo me, jak jiste mi to ten clovek rikal … samozrejme me mohl jen zkouset oblbnout, abych to za 16 koupil, ale ja mu rovnou rekl, ze to si raci koupim v Nemecku nez od nich, kdyz to maj o dost drazsi. Pokud by cena byla opravdu tech 12.340 s DPH, tak to si ho koupim rovnou tu …. i kdyz mam nutkani to jeste vydrzet do predstaveni iPadu2, ktery by mohli predstavit na konci ledna a zacit prodavat od brezna/dubna …

  • avatar
    23. 11. 2010 (22:25)
    Trvalý odkaz

    Jsou ty ceny včetně DPH, nebo je to cena bez dane?

  • avatar
    23. 11. 2010 (23:32)
    Trvalý odkaz

    Asi se opravdu hnuli ledy, nikdo tem cenam neveri. Diskuse ziskala novy rozmer.

  • avatar
    24. 11. 2010 (11:08)
    Trvalý odkaz

    Nevím jak ostatní, ale já už do iPad 1 nepůjdu. Určitě ne teď. Leden max. Únor bude asi představen nástupce iPad 2, pokud dodrží Apple inovační cyklus (na což se v posledních letech docela dalo spolehnout).

    Ty dva měsíce si rád počkám a pak se rozhodnu. iPad 1 přišel do ČR pozdě, kdyby tu byl v létě nebo začátkem léta pak by to bylo o něčem jiném, ale takto je to prostě pozdě.

    Chápu, že chce Apple ještě udat co nejvíce kusů, aby stihnul vánoční šílenství ale Jobs si už stejně hraje s dvojkou. Tedy pokud ho někdo nezbytně nutně nepotřebuje, asi si už jedničku nekoupí a pokud ho potřeboval, tak už ho má z USA nebo UK. Takže to vidím jenom jako dobrý dárek.

    • avatar
      24. 11. 2010 (12:54)
      Trvalý odkaz

      Takze si pak zase pockas do listopadu 2011, nez se iPAD2 dostane do CR?

      (co ti branilo si na jare koupit ipad1 v rakousku/nemecku?)

      • avatar
        24. 11. 2010 (13:21)
        Trvalý odkaz

        Blbost, nepočkám. Protože tu bude hned resp. stejně jako při iPhone, možná max. březen ale určitě né s 3/4 roku později oproti USA.

        Třeba to, že když tam pojedu tak mě bude stát cesta min 1200, nebudu mít záruku 2 roky, zabiju tím den, kdy bych mohl pracovat, takže min mzdu za 1 den, atd. Když si to sečteš tak jet si koupit iPad do německa/rakouska není tak dobrý nápad jak se ti asi může zdát.

        • avatar
          24. 11. 2010 (16:28)
          Trvalý odkaz

          „Protože tu bude hned resp. stejně jako při iPhone, možná max. březen ale určitě né s 3/4 roku později oproti USA.“

          A co te k tomu vede. iPAD se dostal do CR 3/4 roku po uvedeni. Opravdu si myslite, ze iPAD2 se bude okamzite distribuovat do zemi, kde se pred par mesic, s velkou slavou, zacal prodavat iPAD predchozi generace? Ja nevim, jak vy, ale ja bych na to nespolehal.

          A co se tyce AT/DE. Neni problem si to dovest (macservis.cz?), zaruka je dva roky, a neni problem prijet ani treba v sobotu. Hledate problemy tam, kde nejsou.

          • avatar
            24. 11. 2010 (18:26)
            Trvalý odkaz

            jenze to se jedna o prvni uvedeni produktu (iPad 1). Rekl bych ,ze nastupci tohoto produktu se na vsechny trhy budou dostavat v ramci nekolika mesicu. Nerekl bych, ze by Apple vyrabel nadale starsi verze. Copak jeste dnes vyrabi treba iPhone 3? Rekl bych, ze ne, ze vyrabi s prodava jen iPhone 4. Stejne to bude s iPadem 2. Jakmile ho zacnou treba od dubna prodavat v USA, tak zbytek sveta bude nasledovat v kvetnu/cervnu a iPad 1 se prestane vyrabet … takze co by tak asi mohli od brezna 2011 u nas prodavat? Leda tak doprodavat skladovky … neverim, ze by Apple nechal vyravet 1 tovarnu iPad 1 a druhou iPad 2. Proste po zahajeni 2 se 1 prestane vyrabet a dodavat … takze souhlasim se vsim co pise Bobrs … z tvych prispevku „Nemam“ mam pocit, jak kdybys to druhym nepral, ze si pockaji par mesicu a koupi se lepsi verzi iPadu …

          • avatar
            25. 11. 2010 (08:20)
            Trvalý odkaz

            Ano, jeste dnes se vyrabi a prodava iPhone 3GS :P

          • avatar
            25. 11. 2010 (08:20)
            Trvalý odkaz

            Ano, jeste dnes se vyrabi a prodava iPhone 3GS :P

          • avatar
            25. 11. 2010 (08:22)
            Trvalý odkaz

            „Proste po zahajeni 2 se 1 prestane vyrabet a dodavat “

            To je proste blbost. Apple nebude uvadet do CR a dalsich zemi iPAD, aby jej za par mesicu zase dodavat prestal (start prodeje ipad2) a pak se nekolik mesicu cekalo, az se dostane ipad2 do CR. Mimochodem, ipad1 byl predstaven v lednu, do rakouska/nemecka se dostal v … kvetnu?

          • avatar
            25. 11. 2010 (08:25)
            Trvalý odkaz

            „z tvych prispevku „Nemam“ mam pocit, jak kdybys to druhym nepral, ze si pockaji par mesicu a koupi se lepsi verzi iPadu … “

            Nene, tak to neni. Ale oni uz cekaji 3/4 roku, ne nekolik mesicu. A kdyz najednou prijde iPAD do CR, takze je skutecne dostupny opravdu kazdemu, chteji cekat dal… A ja pouze upozornuju, ze nikdo nevi, jak to bude, a ze ipad2 se muze do CR dostat oficialne klidne az v lete ci na podzim…

  • avatar
    24. 11. 2010 (17:24)
    Trvalý odkaz

    Apple nabídne „výprodejové zboží“, pokud předpokládáme uvedení nového produktu během začátku přístího roku – COOL, potom co nechal nejvíce vydělat spekulantům s iPady. Cena je koněčně OK, ale cirkus okolo iPadu mě prozatím dostatečně odradil.

    • avatar
      25. 11. 2010 (08:23)
      Trvalý odkaz

      Ono to mozna souviselo s tim, ze pro treba nebyl pro iPAD cesky jazyk a klavesnice. Nelze uvest produkt bez odpovidajici jazykove podpory…

    • avatar
      25. 11. 2010 (08:23)
      Trvalý odkaz

      Ono to mozna souviselo s tim, ze pro treba nebyl pro iPAD cesky jazyk a klavesnice. Nelze uvest produkt bez odpovidajici jazykove podpory…

  • avatar
    27. 11. 2010 (11:10)
    Trvalý odkaz

    neviem kto si kupi novy iPad, ked je otazka par mesiacov kedy vydaju novy asi s retinou, atd,,, :/ ci?

  • avatar
    29. 11. 2010 (13:46)
    Trvalý odkaz

    Tak je pondělí 29.11 a iPady nikde :-) to bylo humbuku

Komentáře nejsou povoleny.