Nezávislé testovací centrum: iPhone 4 ztrácí signál o 90 %, konkurenti pouze o 25 %

Pokud se začnete ohánět vědeckým testováním, buďte si jistí, že se mezi ostatními vědci najdete někdo, kdo se pokusí vaše výsledky replikovat. Nejnovější studie hovoří proti argumentaci Applu.

Apple v současnosti tvrdě pracuje na tom, aby dokázal, že i ostatní telefony při smrtícím úchopu celou rukou ztrácí signál (posledními dvěma úlovky jsou Motorola Droid X a Nokia N97 mini). Do stejných testů se však pustila také německá nezávislá organizace Stiftung Warentest, která provedla v laboratorním prostředí měření shodná s těmi, které Apple předkládá ve svých videích.

Tato organizace je známým testerem spotřebního zboží a patří mezi nejrespektovanější v Německu a je partnerskou organizací českého občanského sdružení spotřebitelů TEST, které je vydavatelem známého stejnojmenného časopisu.

Testy ukázaly, že při dotknutí antény nového iPhonu 4 na inkriminovaném místě dojde ke ztrátě signálu o 90 %, tedy téměř na minimum, zatímco průměrný úbytek signálu konkurenčních telefonů se pohybuje okolo hodnoty 25 %.

Pro srovnání byly použity dva konkurenční telefony, organizace však blíže nespecifikovala, o které modely kterého konkrétního výrobce šlo. Při opakování testu s iPhonem „oblečeným“ do ochranného obalu došlo k poklesu signálu stejnému, jako u konkurenčních telefonů.

Test ukázal, že ukazatele síly signálu nejsou objektivními zdroji informací a vůbec neukazují na skutečnou ztrátu signálu, jakou bylo možné naměřit v testovací laboratoři.

62 komentářů: „Nezávislé testovací centrum: iPhone 4 ztrácí signál o 90 %, konkurenti pouze o 25 %

  • Pingback: Jablickari.cz

  • avatar
    26. 07. 2010 (14:57)
    Trvalý odkaz

    Pro srovnání byly použity dva konkurenční telefony, organizace však blíže nespecifikovala, o které modely kterého konkrétního výrobce šlo….

    Opravdu hodnotná informace, hodná i jejich partnerské organizace českého občanského sdružení spotřebitelů TEST. To je ale kombinace! Jeden lepší než druhý, občanské sdružení, které hodnotí mnohdy mimo jiné i podle toho, kdo jim co dá či zaplatí, jejich německý vzor se ani nenamáhá zveřejnit s čím to porovnával. Co si o tom má čtenář myslet?

  • avatar
    26. 07. 2010 (14:57)
    Trvalý odkaz

    Pro srovnání byly použity dva konkurenční telefony, organizace však blíže nespecifikovala, o které modely kterého konkrétního výrobce šlo….

    Opravdu hodnotná informace, hodná i jejich partnerské organizace českého občanského sdružení spotřebitelů TEST. To je ale kombinace! Jeden lepší než druhý, občanské sdružení, které hodnotí mnohdy mimo jiné i podle toho, kdo jim co dá či zaplatí, jejich německý vzor se ani nenamáhá zveřejnit s čím to porovnával. Co si o tom má čtenář myslet?

  • avatar
    26. 07. 2010 (15:57)
    Trvalý odkaz

    Pro srovnání byly použity dva konkurenční telefony, organizace však blíže nespecifikovala, o které modely kterého konkrétního výrobce šlo….

    Opravdu hodnotná informace, hodná i jejich partnerské organizace českého občanského sdružení spotřebitelů TEST. To je ale kombinace! Jeden lepší než druhý, občanské sdružení, které hodnotí mnohdy mimo jiné i podle toho, kdo jim co dá či zaplatí, jejich německý vzor se ani nenamáhá zveřejnit s čím to porovnával. Co si o tom má čtenář myslet?

  • Pingback: Tweets that mention » Nezávislé testovací centrum: iPhone 4 ztrácí signál o 90 %, konkurenti pouze o 25 % -- Topsy.com

  • avatar
    26. 07. 2010 (16:12)
    Trvalý odkaz

    No super :-))) „Test ukázal, že ukazatele síly signálu nejsou objektivními zdroji informací a vůbec neukazují na skutečnou ztrátu signálu, jakou bylo možné naměřit v testovací laboratoři.“ Tady se už měsíc jako o život počítají čárky a teď je po zábavě :-)

  • avatar
    26. 07. 2010 (16:12)
    Trvalý odkaz

    No super :-))) „Test ukázal, že ukazatele síly signálu nejsou objektivními zdroji informací a vůbec neukazují na skutečnou ztrátu signálu, jakou bylo možné naměřit v testovací laboratoři.“ Tady se už měsíc jako o život počítají čárky a teď je po zábavě :-)

  • avatar
    26. 07. 2010 (17:12)
    Trvalý odkaz

    No super :-))) „Test ukázal, že ukazatele síly signálu nejsou objektivními zdroji informací a vůbec neukazují na skutečnou ztrátu signálu, jakou bylo možné naměřit v testovací laboratoři.“ Tady se už měsíc jako o život počítají čárky a teď je po zábavě :-)

  • avatar
    26. 07. 2010 (17:47)
    Trvalý odkaz

    -mb- : no práve ale oni robili presne merania signálu a aj keď na tých konkurenčných mobiloch možno padli čiarky na nulu tak ich signal klesol iba o 25% oproti 90% u iPhonu

    hlavne je to ale rozdielny technický problém

  • avatar
    26. 07. 2010 (17:47)
    Trvalý odkaz

    -mb- : no práve ale oni robili presne merania signálu a aj keď na tých konkurenčných mobiloch možno padli čiarky na nulu tak ich signal klesol iba o 25% oproti 90% u iPhonu

    hlavne je to ale rozdielny technický problém

  • avatar
    26. 07. 2010 (18:47)
    Trvalý odkaz

    -mb- : no práve ale oni robili presne merania signálu a aj keď na tých konkurenčných mobiloch možno padli čiarky na nulu tak ich signal klesol iba o 25% oproti 90% u iPhonu

    hlavne je to ale rozdielny technický problém

  • avatar
    26. 07. 2010 (18:06)
    Trvalý odkaz

    @igor: Ale jo, tomu rozumím – mě jen pobavilo, jak všichni pořád počítali čárky a jen jsem se tak zasnil, že místo těch bulvárních výkřiků konečně někdo přijde s reálným popisem toho, co se děje – jenže toho se člověk těžko dočká. Celkem mě překvapilo kolik lidí v tom má absolutně jasno, přestože iP4 viděli jen na obrázku, v lepším případě na videu.

  • avatar
    26. 07. 2010 (18:06)
    Trvalý odkaz

    @igor: Ale jo, tomu rozumím – mě jen pobavilo, jak všichni pořád počítali čárky a jen jsem se tak zasnil, že místo těch bulvárních výkřiků konečně někdo přijde s reálným popisem toho, co se děje – jenže toho se člověk těžko dočká. Celkem mě překvapilo kolik lidí v tom má absolutně jasno, přestože iP4 viděli jen na obrázku, v lepším případě na videu.

  • avatar
    26. 07. 2010 (19:06)
    Trvalý odkaz

    @igor: Ale jo, tomu rozumím – mě jen pobavilo, jak všichni pořád počítali čárky a jen jsem se tak zasnil, že místo těch bulvárních výkřiků konečně někdo přijde s reálným popisem toho, co se děje – jenže toho se člověk těžko dočká. Celkem mě překvapilo kolik lidí v tom má absolutně jasno, přestože iP4 viděli jen na obrázku, v lepším případě na videu.

  • avatar
    26. 07. 2010 (18:57)
    Trvalý odkaz

    čiarky, percentá … ide hlavne o to či mi hovor padne alebo nie

  • avatar
    26. 07. 2010 (18:57)
    Trvalý odkaz

    čiarky, percentá … ide hlavne o to či mi hovor padne alebo nie

  • avatar
    26. 07. 2010 (19:57)
    Trvalý odkaz

    čiarky, percentá … ide hlavne o to či mi hovor padne alebo nie

  • avatar
    26. 07. 2010 (21:10)
    Trvalý odkaz

    Pritom si evidentne staci koupit barevnou náplast :)
    Ale uz me to fakt nebavi.
    Proc Apple musi tak klamat?
    proc se pise ze Mac mini nezvlada plynule Mac OS X? Proc prodavaj vadny Time Capsule?
    Proc?? Proc iPhone 3G prestava fungovat a vetsine lidem se seka a padaj aplikace proc iBooks nefunguje skoro vubec?

    Jestli se tomu nepostavi celem tak si iPhone 4 kupovat nebudu a koupim si iPod Touch pokud bude za neco stat. Ne ze by se mi iPhone 4 nelibil ale nelibi se mi jak se Apple vymlouva misto aby uznal chybu a trapne rozdava predrazeny Bumpery zdarma.

    O takovej Apple nestojim.
    Sem fakt zvedavej jestli si ho koupim.
    Mozna si nakonec koupim ekologickej Samsung Blue Earth s solarnim panelem.

  • avatar
    26. 07. 2010 (21:10)
    Trvalý odkaz

    Pritom si evidentne staci koupit barevnou náplast :)
    Ale uz me to fakt nebavi.
    Proc Apple musi tak klamat?
    proc se pise ze Mac mini nezvlada plynule Mac OS X? Proc prodavaj vadny Time Capsule?
    Proc?? Proc iPhone 3G prestava fungovat a vetsine lidem se seka a padaj aplikace proc iBooks nefunguje skoro vubec?

    Jestli se tomu nepostavi celem tak si iPhone 4 kupovat nebudu a koupim si iPod Touch pokud bude za neco stat. Ne ze by se mi iPhone 4 nelibil ale nelibi se mi jak se Apple vymlouva misto aby uznal chybu a trapne rozdava predrazeny Bumpery zdarma.

    O takovej Apple nestojim.
    Sem fakt zvedavej jestli si ho koupim.
    Mozna si nakonec koupim ekologickej Samsung Blue Earth s solarnim panelem.

  • avatar
    26. 07. 2010 (22:10)
    Trvalý odkaz

    Pritom si evidentne staci koupit barevnou náplast :)
    Ale uz me to fakt nebavi.
    Proc Apple musi tak klamat?
    proc se pise ze Mac mini nezvlada plynule Mac OS X? Proc prodavaj vadny Time Capsule?
    Proc?? Proc iPhone 3G prestava fungovat a vetsine lidem se seka a padaj aplikace proc iBooks nefunguje skoro vubec?

    Jestli se tomu nepostavi celem tak si iPhone 4 kupovat nebudu a koupim si iPod Touch pokud bude za neco stat. Ne ze by se mi iPhone 4 nelibil ale nelibi se mi jak se Apple vymlouva misto aby uznal chybu a trapne rozdava predrazeny Bumpery zdarma.

    O takovej Apple nestojim.
    Sem fakt zvedavej jestli si ho koupim.
    Mozna si nakonec koupim ekologickej Samsung Blue Earth s solarnim panelem.

  • avatar
    26. 07. 2010 (21:17)
    Trvalý odkaz

    Možná mám iP4 problém… ale zrovna spojení s TESTem.. dlouho jsem z nich měl zmatený pocit… …ale po testu DSLR jsem jen nevěřícně kroutil hlavou.. a ne proto, že nevyhrála „moje“ značka… ale pro tu odbornost… děs…

  • avatar
    26. 07. 2010 (21:17)
    Trvalý odkaz

    Možná mám iP4 problém… ale zrovna spojení s TESTem.. dlouho jsem z nich měl zmatený pocit… …ale po testu DSLR jsem jen nevěřícně kroutil hlavou.. a ne proto, že nevyhrála „moje“ značka… ale pro tu odbornost… děs…

  • avatar
    26. 07. 2010 (22:17)
    Trvalý odkaz

    Možná mám iP4 problém… ale zrovna spojení s TESTem.. dlouho jsem z nich měl zmatený pocit… …ale po testu DSLR jsem jen nevěřícně kroutil hlavou.. a ne proto, že nevyhrála „moje“ značka… ale pro tu odbornost… děs…

  • avatar
    27. 07. 2010 (07:05)
    Trvalý odkaz

    @AtlanteonArchie: Mac mini že nezvládá Mac OS X? To je prosím odkud?

  • avatar
    27. 07. 2010 (07:58)
    Trvalý odkaz

    @Golf: trotloni – to že tu čteš krátký výcuc v češtine a ne oficiální tiskovou zprávu z měření německé laboratoře ti stačí k závěru že neuvedly pádné argumenty? Tys ale vůl jak anděl :-DDDDDD Najdi si originál a div se, pas se chytni za nos, omluv se a nejlépe si ještě sám nakopej. Je tam srovnání s mnoha telefony – série i modely uvedeny, dokonce jsou tam i ty co Jobs vybral mezi tisíci jinými jako ty nejhorší a jeho pracovníci mu ukázali jak nejlépe je zastínit aby byla ztráta signálu co největší… i tak mají o polovinu lepší příjem než primárně testovaný iP4. Stačí trošku pátrat po informacích než začneš tštít síru a oheň na něco, o čem nemáš potuchy puberťáku

  • avatar
    27. 07. 2010 (07:58)
    Trvalý odkaz

    @Golf: trotloni – to že tu čteš krátký výcuc v češtine a ne oficiální tiskovou zprávu z měření německé laboratoře ti stačí k závěru že neuvedly pádné argumenty? Tys ale vůl jak anděl :-DDDDDD Najdi si originál a div se, pas se chytni za nos, omluv se a nejlépe si ještě sám nakopej. Je tam srovnání s mnoha telefony – série i modely uvedeny, dokonce jsou tam i ty co Jobs vybral mezi tisíci jinými jako ty nejhorší a jeho pracovníci mu ukázali jak nejlépe je zastínit aby byla ztráta signálu co největší… i tak mají o polovinu lepší příjem než primárně testovaný iP4. Stačí trošku pátrat po informacích než začneš tštít síru a oheň na něco, o čem nemáš potuchy puberťáku

  • avatar
    27. 07. 2010 (07:58)
    Trvalý odkaz

    Tak kazdymu je snad jasny ze apple to podelal na ukor vzhledu a taky to, ze apple uz neni co bejval, proste se otocil o 180 stupnu. Poslednich par let miri spis na kvantitu nez na kvalitu a ono se to v prubehu nejak dodela nebo okeca.

  • avatar
    27. 07. 2010 (07:58)
    Trvalý odkaz

    Tak kazdymu je snad jasny ze apple to podelal na ukor vzhledu a taky to, ze apple uz neni co bejval, proste se otocil o 180 stupnu. Poslednich par let miri spis na kvantitu nez na kvalitu a ono se to v prubehu nejak dodela nebo okeca.

  • avatar
    27. 07. 2010 (08:58)
    Trvalý odkaz

    @Golf: trotloni – to že tu čteš krátký výcuc v češtine a ne oficiální tiskovou zprávu z měření německé laboratoře ti stačí k závěru že neuvedly pádné argumenty? Tys ale vůl jak anděl :-DDDDDD Najdi si originál a div se, pas se chytni za nos, omluv se a nejlépe si ještě sám nakopej. Je tam srovnání s mnoha telefony – série i modely uvedeny, dokonce jsou tam i ty co Jobs vybral mezi tisíci jinými jako ty nejhorší a jeho pracovníci mu ukázali jak nejlépe je zastínit aby byla ztráta signálu co největší… i tak mají o polovinu lepší příjem než primárně testovaný iP4. Stačí trošku pátrat po informacích než začneš tštít síru a oheň na něco, o čem nemáš potuchy puberťáku

  • avatar
    27. 07. 2010 (08:58)
    Trvalý odkaz

    Tak kazdymu je snad jasny ze apple to podelal na ukor vzhledu a taky to, ze apple uz neni co bejval, proste se otocil o 180 stupnu. Poslednich par let miri spis na kvantitu nez na kvalitu a ono se to v prubehu nejak dodela nebo okeca.

  • avatar
    27. 07. 2010 (08:28)
    Trvalý odkaz

    simeon > nadávání a urážení ti opravdu ale jde… Čtu tady něco na relativně renomovaném webu, a nejsem nijak povinen zkoumat zdroje a další informace (to bych opravdu nic jiného nedělal! a nebo že by ten originál autor článku také nečetl?), takže se zklidni a zalez do boudy. Puberťák.

  • avatar
    27. 07. 2010 (08:28)
    Trvalý odkaz

    simeon > nadávání a urážení ti opravdu ale jde… Čtu tady něco na relativně renomovaném webu, a nejsem nijak povinen zkoumat zdroje a další informace (to bych opravdu nic jiného nedělal! a nebo že by ten originál autor článku také nečetl?), takže se zklidni a zalez do boudy. Puberťák.

  • avatar
    27. 07. 2010 (09:28)
    Trvalý odkaz

    simeon > nadávání a urážení ti opravdu ale jde… Čtu tady něco na relativně renomovaném webu, a nejsem nijak povinen zkoumat zdroje a další informace (to bych opravdu nic jiného nedělal! a nebo že by ten originál autor článku také nečetl?), takže se zklidni a zalez do boudy. Puberťák.

  • avatar
    27. 07. 2010 (09:10)
    Trvalý odkaz

    @AtlanteonArchie:

    Ano, tak nejak to vnimam i ja. Apple v posledni dobe jako by nestihal opravovat, testovat a inovovat vcas. Asi jim narust poctu uzivatelu dava zabrat. Kazdopadne, vysledkem je pomerne vysoka cena a ne vzdy odladene vyrobky. Stejny pocit mam i o sluzbach – uz davno bylo na case uvolnit mobileme pro vsechny. Treba i cestou, ze bezplatna verze bude podporovana iAds. Takhle IMHO, i zlepseny mobileme bude stale drazsi a vyrobci SW budou muset pouzivat dropbox pro synhronizaci (1st PSWD, Things)… Nebo absence bluray. Mne osobne tolik nevadi, jsem si ale jisty, ze zase alternativu Apple nestiha pripravit. Alespon ne na nasich prostorach.

  • avatar
    27. 07. 2010 (09:10)
    Trvalý odkaz

    @AtlanteonArchie:

    Ano, tak nejak to vnimam i ja. Apple v posledni dobe jako by nestihal opravovat, testovat a inovovat vcas. Asi jim narust poctu uzivatelu dava zabrat. Kazdopadne, vysledkem je pomerne vysoka cena a ne vzdy odladene vyrobky. Stejny pocit mam i o sluzbach – uz davno bylo na case uvolnit mobileme pro vsechny. Treba i cestou, ze bezplatna verze bude podporovana iAds. Takhle IMHO, i zlepseny mobileme bude stale drazsi a vyrobci SW budou muset pouzivat dropbox pro synhronizaci (1st PSWD, Things)… Nebo absence bluray. Mne osobne tolik nevadi, jsem si ale jisty, ze zase alternativu Apple nestiha pripravit. Alespon ne na nasich prostorach.

  • avatar
    27. 07. 2010 (10:10)
    Trvalý odkaz

    @AtlanteonArchie:

    Ano, tak nejak to vnimam i ja. Apple v posledni dobe jako by nestihal opravovat, testovat a inovovat vcas. Asi jim narust poctu uzivatelu dava zabrat. Kazdopadne, vysledkem je pomerne vysoka cena a ne vzdy odladene vyrobky. Stejny pocit mam i o sluzbach – uz davno bylo na case uvolnit mobileme pro vsechny. Treba i cestou, ze bezplatna verze bude podporovana iAds. Takhle IMHO, i zlepseny mobileme bude stale drazsi a vyrobci SW budou muset pouzivat dropbox pro synhronizaci (1st PSWD, Things)… Nebo absence bluray. Mne osobne tolik nevadi, jsem si ale jisty, ze zase alternativu Apple nestiha pripravit. Alespon ne na nasich prostorach.

  • avatar
    27. 07. 2010 (09:53)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček: http://switch2mac.blog.zive.cz/2010/05/9-a-pul-tydne-s%C2%A0macem-a-jeste-o-par-tydnu-dele/

    Jako jestli to blbne stejne jako obcas iOS4 na iPhonu 3G tak je to skutecne pocitac k nicemu. O to vic nechapu proc vubec strkaj jen 2GB RAM do zakladni sestavy.

    @Peca: Jj presne jako absence BluRay neni absence. BluRay je proste narocnej s tak se opravdu hodi jen k TV jako na BD Player ale absence Full HD filmu a absence iTunes Store v CR me stve mnohem vic.Nema nekdo moznost kupovat si dobijejci karticky pro US store?

  • avatar
    27. 07. 2010 (09:53)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček: http://switch2mac.blog.zive.cz/2010/05/9-a-pul-tydne-s%C2%A0macem-a-jeste-o-par-tydnu-dele/

    Jako jestli to blbne stejne jako obcas iOS4 na iPhonu 3G tak je to skutecne pocitac k nicemu. O to vic nechapu proc vubec strkaj jen 2GB RAM do zakladni sestavy.

    @Peca: Jj presne jako absence BluRay neni absence. BluRay je proste narocnej s tak se opravdu hodi jen k TV jako na BD Player ale absence Full HD filmu a absence iTunes Store v CR me stve mnohem vic.Nema nekdo moznost kupovat si dobijejci karticky pro US store?

  • avatar
    27. 07. 2010 (10:53)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček: http://switch2mac.blog.zive.cz/2010/05/9-a-pul-tydne-s%C2%A0macem-a-jeste-o-par-tydnu-dele/

    Jako jestli to blbne stejne jako obcas iOS4 na iPhonu 3G tak je to skutecne pocitac k nicemu. O to vic nechapu proc vubec strkaj jen 2GB RAM do zakladni sestavy.

    @Peca: Jj presne jako absence BluRay neni absence. BluRay je proste narocnej s tak se opravdu hodi jen k TV jako na BD Player ale absence Full HD filmu a absence iTunes Store v CR me stve mnohem vic.Nema nekdo moznost kupovat si dobijejci karticky pro US store?

  • avatar
    27. 07. 2010 (10:32)
    Trvalý odkaz

    @AtlanteonArchie: v tom článku si mám všimnout čeho? Navíc úplně stejný hardware má MacBook i 13″ MacBook Pro, tudíž jsou všechny neschopné použití Mac OS X? Je to totální hovadina…

  • avatar
    27. 07. 2010 (10:32)
    Trvalý odkaz

    @AtlanteonArchie: v tom článku si mám všimnout čeho? Navíc úplně stejný hardware má MacBook i 13″ MacBook Pro, tudíž jsou všechny neschopné použití Mac OS X? Je to totální hovadina…

  • avatar
    27. 07. 2010 (11:32)
    Trvalý odkaz

    @AtlanteonArchie: v tom článku si mám všimnout čeho? Navíc úplně stejný hardware má MacBook i 13″ MacBook Pro, tudíž jsou všechny neschopné použití Mac OS X? Je to totální hovadina…

  • avatar
    27. 07. 2010 (11:01)
    Trvalý odkaz

    @AtlanteonArchie:

    A proc bych nemohl novy mac mini s bluray pripojit k TV? Ano, pro mne by bylo pohodlnejsi si misto toho nakupovat a pronajimat HD videa z iTunes storu, to ale neni v CR.

    Takze kdyz Steve rika, ze BR je zbytecny, tak ma castecnou pravdu. Ta ale plati predevsim pro Ameriku. Zbytek sveta skoro jakoby neexistoval.

  • avatar
    27. 07. 2010 (11:01)
    Trvalý odkaz

    @AtlanteonArchie:

    A proc bych nemohl novy mac mini s bluray pripojit k TV? Ano, pro mne by bylo pohodlnejsi si misto toho nakupovat a pronajimat HD videa z iTunes storu, to ale neni v CR.

    Takze kdyz Steve rika, ze BR je zbytecny, tak ma castecnou pravdu. Ta ale plati predevsim pro Ameriku. Zbytek sveta skoro jakoby neexistoval.

  • avatar
    27. 07. 2010 (12:01)
    Trvalý odkaz

    @AtlanteonArchie:

    A proc bych nemohl novy mac mini s bluray pripojit k TV? Ano, pro mne by bylo pohodlnejsi si misto toho nakupovat a pronajimat HD videa z iTunes storu, to ale neni v CR.

    Takze kdyz Steve rika, ze BR je zbytecny, tak ma castecnou pravdu. Ta ale plati predevsim pro Ameriku. Zbytek sveta skoro jakoby neexistoval.

  • avatar
    27. 07. 2010 (18:21)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček:

    A jak je na tom iphone4 se signalem v CR? Pokryti by melo zajistovat pomerne slusny signal a tudiz by nemelo dochazet k preruseni telefonatu? Nebo sem a tam ten hovor obcas spadne?

  • avatar
    27. 07. 2010 (18:21)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček:

    A jak je na tom iphone4 se signalem v CR? Pokryti by melo zajistovat pomerne slusny signal a tudiz by nemelo dochazet k preruseni telefonatu? Nebo sem a tam ten hovor obcas spadne?

  • avatar
    27. 07. 2010 (19:21)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček:

    A jak je na tom iphone4 se signalem v CR? Pokryti by melo zajistovat pomerne slusny signal a tudiz by nemelo dochazet k preruseni telefonatu? Nebo sem a tam ten hovor obcas spadne?

Komentáře nejsou povoleny.