Google opouští Windows, všichni budou mít Mac nebo Linux

Jak jako první informoval tým serveru Download Squad, interní zaměstnanci Googlu se musí rozloučit s Windows a musí si zvolit mezi Mac OS X nebo některý z Linuxových operačních systémů.

Informaci nyní potvrdil také The Financial Times, podle kterého zaměstnanci při pořizování nových počítačů nebo přeinstalaci stávajících již nemají možnost zvolit si Windows jako svůj operační systém. Tato politika byla prý z velké části zavedena po posledním útoku čínských hackerů na Google, který byl veden právě proti Windows počítačům; vedení IT oddělení tedy usoudilo, že použití operačního systému Microsoftu představuje pro společnost příliš velké riziko.

Je známé, že Google svým zaměstnancům vždy nabízel výběr mezi Mac a běžným PC počítačem dle jejich volby, doposud však mohli počítač PC získat také s Windows. To je nyní nemožné a Windows tak mají šanci získat pouze ti zaměstnanci, kteří jej nutně potřebují ke své práci a ještě navíc po schválení vedením.

Magazín Business Insider navíc uvádí, že Google má ve své infrastruktuře zavedeno přibližně 20 000 licencí operačního systému Windows, které již nebudou prodlouženy nebo upgradovány. Podle vyjádření nejmenovaného zaměstnance však s tímto rozhodnutím není příliš problém, protože více by lidé byli rozhořčeni v případě, že by byly zakázány Macy a na jejich místo by byly naporučeny Windows.

S linuxových distribucí je podporován především Ubuntu a připravovaný firemní Chrome OS, přechod na Mac OS X pak vyžaduje také nákup nového hardwaru. Zdá se tedy, že Apple bude mít opět dobré čtvrtletí…

A šťouravá otázka závěrem: nebude mít tento krok za následek větší zaměření hackerů a autorů virů právě na Mac OS X?

45 komentářů: „Google opouští Windows, všichni budou mít Mac nebo Linux

  • Pingback: Jablickari.cz

  • Pingback: 1. zprávy » Google opouští Windows, všichni budou mít Mac nebo Linux

  • Pingback: Tweets that mention » Google opouští Windows, všichni budou mít Mac nebo Linux -- Topsy.com

  • avatar
    01. 06. 2010 (10:06)
    Trvalý odkaz

    bojím se že ta doba pomalu přichází … uvidíme co s tím udělá apple …

  • avatar
    01. 06. 2010 (12:06)
    Trvalý odkaz

    bojím se že ta doba pomalu přichází … uvidíme co s tím udělá apple …

  • avatar
    01. 06. 2010 (10:40)
    Trvalý odkaz

    Ono je sice výhoda mít Macka, protože je prakticky 100% rezistentní proti útokům virů, ale jakmile se zapojíte do sítě windowsářema, můžete na mě nevědomky šířit viry, které mate usebe na disku a vám nic nedelaji, ale jim můžou přinést peklo. Proto mám na Mackovi Virus Barier. Ikdyž sem si myslel že můj Mac Pro v práci je úplně v pohodě, tak po instalaci a prvním testu jsem zjistil, že mi na HDD sedi několik virů, které se mohli šířit po síti. A vzhledem k velkému nárůstu počítaču Apple, se da očekávat i zaměření zájmu různých podvratných živlů na systém OS S.

  • avatar
    01. 06. 2010 (12:40)
    Trvalý odkaz

    Ono je sice výhoda mít Macka, protože je prakticky 100% rezistentní proti útokům virů, ale jakmile se zapojíte do sítě windowsářema, můžete na mě nevědomky šířit viry, které mate usebe na disku a vám nic nedelaji, ale jim můžou přinést peklo. Proto mám na Mackovi Virus Barier. Ikdyž sem si myslel že můj Mac Pro v práci je úplně v pohodě, tak po instalaci a prvním testu jsem zjistil, že mi na HDD sedi několik virů, které se mohli šířit po síti. A vzhledem k velkému nárůstu počítaču Apple, se da očekávat i zaměření zájmu různých podvratných živlů na systém OS S.

  • avatar
    01. 06. 2010 (10:54)
    Trvalý odkaz

    Jak mě baví pozorovat, když Apple vytlačuje Okna :)

    Také se bojím toho, že ta verbež za chvíli bude i na OS X, a proto raději nebudu otálet se zabezpečujícím softwarem.

    Vůbec se ale v této oblasti nevyznám a kdžy sem hledal nějaké informace, tak sem akorát narážel na informace typu: Apple doporučuje instalovat antivirus …etc.

    Nedoporučil by mi někdo nějaký antivir – nemusí být free jako avast, klidně si za ochranu svých počítačů připlatím s vědomím, že budou v bezpečí.

    Díky moc

    P.S. je možnost se na těchto stránkách registrovat jako čtenář / uživatel či tak něco?

  • avatar
    01. 06. 2010 (12:54)
    Trvalý odkaz

    Jak mě baví pozorovat, když Apple vytlačuje Okna :)

    Také se bojím toho, že ta verbež za chvíli bude i na OS X, a proto raději nebudu otálet se zabezpečujícím softwarem.

    Vůbec se ale v této oblasti nevyznám a kdžy sem hledal nějaké informace, tak sem akorát narážel na informace typu: Apple doporučuje instalovat antivirus …etc.

    Nedoporučil by mi někdo nějaký antivir – nemusí být free jako avast, klidně si za ochranu svých počítačů připlatím s vědomím, že budou v bezpečí.

    Díky moc

    P.S. je možnost se na těchto stránkách registrovat jako čtenář / uživatel či tak něco?

  • avatar
    01. 06. 2010 (12:13)
    Trvalý odkaz

    @Michal III. Kysel:

    Zatím žádný antivir nepotřebuješ. Studoval jsem několik článků a všude psali, že toto je opravdu ještě otázka budoucnosti. Ale pokud by jsi opravdu nějaký chtěl, tak byli často zmiňovány tyto dva:
    ClamXav (free)
    SOPHOS (trial)

  • avatar
    01. 06. 2010 (14:13)
    Trvalý odkaz

    @Michal III. Kysel:

    Zatím žádný antivir nepotřebuješ. Studoval jsem několik článků a všude psali, že toto je opravdu ještě otázka budoucnosti. Ale pokud by jsi opravdu nějaký chtěl, tak byli často zmiňovány tyto dva:
    ClamXav (free)
    SOPHOS (trial)

  • avatar
    01. 06. 2010 (13:10)
    Trvalý odkaz

    @Michal III. Kysel: Nebo vyzkoušej ESET. Zatím pro Mac OS X beta, ale používám/používal jsem ho na WIN a jsem s ním hodně spokojený.

  • avatar
    01. 06. 2010 (15:10)
    Trvalý odkaz

    @Michal III. Kysel: Nebo vyzkoušej ESET. Zatím pro Mac OS X beta, ale používám/používal jsem ho na WIN a jsem s ním hodně spokojený.

  • avatar
    01. 06. 2010 (13:17)
    Trvalý odkaz

    @Andilek1: ESET v současné době rozhodně ne, obrovské množstí uživatelů hlásilo ztrátu dat a zcela nefunkční počítače, které bylo nutné natvrdo přeinstalovat…

  • avatar
    01. 06. 2010 (15:17)
    Trvalý odkaz

    @Andilek1: ESET v současné době rozhodně ne, obrovské množstí uživatelů hlásilo ztrátu dat a zcela nefunkční počítače, které bylo nutné natvrdo přeinstalovat…

  • avatar
    01. 06. 2010 (13:20)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček: Děkuji za upozornění, a omlouvám se za špatný tip. Usozoval jsem podle zkušeností s WIN verzí – Mac-ka takovými věcmi neobtěžuji, protože nemám důvod, takže jsem ani ESET na OS X nezkoušel.

  • avatar
    01. 06. 2010 (15:20)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček: Děkuji za upozornění, a omlouvám se za špatný tip. Usozoval jsem podle zkušeností s WIN verzí – Mac-ka takovými věcmi neobtěžuji, protože nemám důvod, takže jsem ani ESET na OS X nezkoušel.

  • avatar
    01. 06. 2010 (13:37)
    Trvalý odkaz

    @Jirka M.: Tam je otazka nakolko su tie virusy schopne „ozit“. Ak nemas zlozky s nimi zdielane do siete, tak mozes byt v klude, pokial sa virus nevie aktivovat priamo na tvojom pocitaci a tym padom sa nevie pokusit o sirenie. V momente ako bude existovat virus toho schopny, tak potom je problem ale OPAT len v pripade, ze je schopny infikovat aj dalsie pocitace (s inym OS). Keby som sa mal vzit do roly autora virusu, tak by som u takehoto hybridu musel vyriesit prave schopnost jeho behu pod roznymi platformami, moze ist napr. o virus interpretovany v prostredi prehliadaca (Firefox), ktory existuje na viac platformach alebo skutocny hybrid, ktory ma v sebe vykonatelny kod pre viac platforiem.

    Dalsia cesta je, ze niekomu preposles mail, kde jedna z priloh je vykonatelny kod, ktory ty sice na OSX nespustis ale tvoj adresat uz ano.

    Nebezpecnou oblastou su samotne webstranky, cez ktore moze vstupovat virus do pocitaca a vsetko, cim sa da ukuchtit nejaky ten skript, konfiguracie roznych internetovych programov ako su FTP klienty atd.

    Mam vsak pocit, ze rozhodnutie Google spociva v tom, ze sa obava hackerskych utokov na Windows pocitace, kedy utocnik prevezme kontrolu nad nimi. Obavy teda spocivaju v tom, ci su rovnako napadnutelne ine platformy.

  • avatar
    01. 06. 2010 (15:37)
    Trvalý odkaz

    @Jirka M.: Tam je otazka nakolko su tie virusy schopne „ozit“. Ak nemas zlozky s nimi zdielane do siete, tak mozes byt v klude, pokial sa virus nevie aktivovat priamo na tvojom pocitaci a tym padom sa nevie pokusit o sirenie. V momente ako bude existovat virus toho schopny, tak potom je problem ale OPAT len v pripade, ze je schopny infikovat aj dalsie pocitace (s inym OS). Keby som sa mal vzit do roly autora virusu, tak by som u takehoto hybridu musel vyriesit prave schopnost jeho behu pod roznymi platformami, moze ist napr. o virus interpretovany v prostredi prehliadaca (Firefox), ktory existuje na viac platformach alebo skutocny hybrid, ktory ma v sebe vykonatelny kod pre viac platforiem.

    Dalsia cesta je, ze niekomu preposles mail, kde jedna z priloh je vykonatelny kod, ktory ty sice na OSX nespustis ale tvoj adresat uz ano.

    Nebezpecnou oblastou su samotne webstranky, cez ktore moze vstupovat virus do pocitaca a vsetko, cim sa da ukuchtit nejaky ten skript, konfiguracie roznych internetovych programov ako su FTP klienty atd.

    Mam vsak pocit, ze rozhodnutie Google spociva v tom, ze sa obava hackerskych utokov na Windows pocitace, kedy utocnik prevezme kontrolu nad nimi. Obavy teda spocivaju v tom, ci su rovnako napadnutelne ine platformy.

  • avatar
    01. 06. 2010 (14:05)
    Trvalý odkaz

    no… :)
    umite si nekdo predstavit dobu, kdy budou na Macu viry? Nejde to co? Je to totiz nepredstavitelna blbost…
    Neumim si predstavit vyraz Steva pred svym keynote, jak mluvi o bezpecnosti a doporucuje softwarovou ochranu vyvojaru tretich stran pro meho skveleho Maca a uz vubec nemuze byt rec o softwaru od Applu. Pokud nejaka ochrana bude, bude soucasti systemu.. a tu pouzivame jiz nyni. Argumenty syčkařu o nastupujici masovosti teto platformy a nastupujicim zajmu ruznych hackeru, je bezpredmetna.
    Jestli se bude muset apple nekdy vyporadat s virama… udela to jednou pro vzdycky.
    Ja osobne treba nikdy nebudu „tak ohleduplny“ abych si kvuli nekomu kdo pouziva windows porizoval antivir. Nemuseji prece pouzivat windows… Kdyz si nekdo posviti zapalkou do plne benzinove nadrze, tak proste umre, nerozmnozi se a na svete bude lip. Nemam za nikoho takoveho odpovednost.
    :) Peace

  • avatar
    01. 06. 2010 (16:05)
    Trvalý odkaz

    no… :)
    umite si nekdo predstavit dobu, kdy budou na Macu viry? Nejde to co? Je to totiz nepredstavitelna blbost…
    Neumim si predstavit vyraz Steva pred svym keynote, jak mluvi o bezpecnosti a doporucuje softwarovou ochranu vyvojaru tretich stran pro meho skveleho Maca a uz vubec nemuze byt rec o softwaru od Applu. Pokud nejaka ochrana bude, bude soucasti systemu.. a tu pouzivame jiz nyni. Argumenty syčkařu o nastupujici masovosti teto platformy a nastupujicim zajmu ruznych hackeru, je bezpredmetna.
    Jestli se bude muset apple nekdy vyporadat s virama… udela to jednou pro vzdycky.
    Ja osobne treba nikdy nebudu „tak ohleduplny“ abych si kvuli nekomu kdo pouziva windows porizoval antivir. Nemuseji prece pouzivat windows… Kdyz si nekdo posviti zapalkou do plne benzinove nadrze, tak proste umre, nerozmnozi se a na svete bude lip. Nemam za nikoho takoveho odpovednost.
    :) Peace

  • avatar
    01. 06. 2010 (14:23)
    Trvalý odkaz

    Treba iPhone je dukazem toho, ze pouha „masovost“ k pozornosti autoru skodliveho kodu nestaci…

  • avatar
    01. 06. 2010 (16:23)
    Trvalý odkaz

    Treba iPhone je dukazem toho, ze pouha „masovost“ k pozornosti autoru skodliveho kodu nestaci…

  • avatar
    01. 06. 2010 (14:36)
    Trvalý odkaz

    @Maarty: No spíš – snad mne neukamenujete – iPhone není moc rozšírený v podnikové svéře, takže případné data by pro útočníka byly „nezajímavé“. To například u WIN zařízení je nasazení v podnikové svéře mnohem větší a data jsou zajímavější.
    A nebo ještě jena věc by mohla sehrát roli – uživatelé Apple produktů neotovřou a nekliknou na vše co jim přijde v mailu :-D 8-)

  • avatar
    01. 06. 2010 (16:36)
    Trvalý odkaz

    @Maarty: No spíš – snad mne neukamenujete – iPhone není moc rozšírený v podnikové svéře, takže případné data by pro útočníka byly „nezajímavé“. To například u WIN zařízení je nasazení v podnikové svéře mnohem větší a data jsou zajímavější.
    A nebo ještě jena věc by mohla sehrát roli – uživatelé Apple produktů neotovřou a nekliknou na vše co jim přijde v mailu :-D 8-)

  • avatar
    01. 06. 2010 (14:56)
    Trvalý odkaz

    @Andilek1: Nevim, nevidel jsem zadne statistiky, ale iPhone na me pusobi jako dostatecne rozsireny komunikator nabity osobnimi daty. Je to taky zarizeni, se kterym lide nejhojneji navstevuji mobilni internet. V podnikove sfere se pohybuji… znam jedineho kolegu, ktery nepouziva iPhone – je to rebel a individual.
    Uzivatele Apple produktu klidne kliknou na co chteji… nejsou zvykli to resit. Treba moje mama, ta klika i na co se kliknout neda a ano.. i ona je uzivatelem Macu…

  • avatar
    01. 06. 2010 (14:56)
    Trvalý odkaz

    @Andilek1: Nevim, nevidel jsem zadne statistiky, ale iPhone na me pusobi jako dostatecne rozsireny komunikator nabity osobnimi daty. Je to taky zarizeni, se kterym lide nejhojneji navstevuji mobilni internet. V podnikove sfere se pohybuji… znam jedineho kolegu, ktery nepouziva iPhone – je to rebel a individual.
    Uzivatele Apple produktu klidne kliknou na co chteji… nejsou zvykli to resit. Treba moje mama, ta klika i na co se kliknout neda a ano.. i ona je uzivatelem Macu…

  • avatar
    01. 06. 2010 (16:56)
    Trvalý odkaz

    @Andilek1: Nevim, nevidel jsem zadne statistiky, ale iPhone na me pusobi jako dostatecne rozsireny komunikator nabity osobnimi daty. Je to taky zarizeni, se kterym lide nejhojneji navstevuji mobilni internet. V podnikove sfere se pohybuji… znam jedineho kolegu, ktery nepouziva iPhone – je to rebel a individual.
    Uzivatele Apple produktu klidne kliknou na co chteji… nejsou zvykli to resit. Treba moje mama, ta klika i na co se kliknout neda a ano.. i ona je uzivatelem Macu…

  • avatar
    01. 06. 2010 (16:56)
    Trvalý odkaz

    @Andilek1: Nevim, nevidel jsem zadne statistiky, ale iPhone na me pusobi jako dostatecne rozsireny komunikator nabity osobnimi daty. Je to taky zarizeni, se kterym lide nejhojneji navstevuji mobilni internet. V podnikove sfere se pohybuji… znam jedineho kolegu, ktery nepouziva iPhone – je to rebel a individual.
    Uzivatele Apple produktu klidne kliknou na co chteji… nejsou zvykli to resit. Treba moje mama, ta klika i na co se kliknout neda a ano.. i ona je uzivatelem Macu…

  • avatar
    01. 06. 2010 (15:08)
    Trvalý odkaz

    @Maarty: Ano máš pravdu že je rozšířený a je v něm spousta dat, ale řekl bych že ta firemní sféra je pro viry zajímavější – proč sbírat data po drobcích, když si můžu s firmy odnést celý bochník. Jinak u nás v firmě je rozšířené BB a Symbian. iPhone si jako služební nejde pořídit.
    A takový dotaz – pořídila by si tvoje máma Mac-ka kdyby jsi ho neměl ty – dostala by se jinak k ní kdyby jsi ho „neprosadil“ (nevím jak jinak to nazvat). Chci říct že většina lidí si koupí comp s WIN právě proto že to samé používají v práci a ty tři barevné kuličky v levé rohu okna by byly problém.
    Zatím to nemusíme řešit, a paevně doufám že ještě dlouho dobu nebudeme muset.

  • avatar
    01. 06. 2010 (17:08)
    Trvalý odkaz

    @Maarty: Ano máš pravdu že je rozšířený a je v něm spousta dat, ale řekl bych že ta firemní sféra je pro viry zajímavější – proč sbírat data po drobcích, když si můžu s firmy odnést celý bochník. Jinak u nás v firmě je rozšířené BB a Symbian. iPhone si jako služební nejde pořídit.
    A takový dotaz – pořídila by si tvoje máma Mac-ka kdyby jsi ho neměl ty – dostala by se jinak k ní kdyby jsi ho „neprosadil“ (nevím jak jinak to nazvat). Chci říct že většina lidí si koupí comp s WIN právě proto že to samé používají v práci a ty tři barevné kuličky v levé rohu okna by byly problém.
    Zatím to nemusíme řešit, a paevně doufám že ještě dlouho dobu nebudeme muset.

  • avatar
    01. 06. 2010 (15:12)
    Trvalý odkaz

    Věřím Apple ,že je připraven na to :)

  • avatar
    01. 06. 2010 (17:12)
    Trvalý odkaz

    Věřím Apple ,že je připraven na to :)

  • avatar
    01. 06. 2010 (15:18)
    Trvalý odkaz

    Občas mám takovou předtuchu že tvůrci viru a antivirů jsou často jedna a tatáž sorta lidí. Dokud není na MACach žádný „pořádný“ antivir, nebude ani pořádného viru. :-)

    Jinak antivir zatím není potřeba. Stačí se chovat podle těchto zásad:
    1. používat legální a osvědčený software
    2. pravidelně updatovat
    3. mít oddělený pracovní a administrátorský účet
    4. Mailem příchozí soubory jenž se dotazují na spuštění jsou programy i když se mohou tvářit jako obrázky. Takovým bych nikdy povolení ke spuštění nedával.
    5. otevírat pouze nutné a ověřené přílohy pošty – žádné powerpointové žertíky co vděčně kolují v každé druhé firmě, neklikat zbytečně na každý odkaz v mailu

    Tyhle zásady ochrání proti 99% všech virů i na Windows. Pokud ovšem systém neobsahuje zásadní chybu jako to bylo začátkem nového tisíciletí ve Windows XP a virem-wormem Blaster, který se šířil skrze chybu interpretace síťových dat. Tady tenkrát nepomohl ani antivirus. :) Musel se aplikovat antiBlaster a updatovat Widle – pokud možno offline jinak se okamžitě znovu nakazil. To byla tenkrát docela pecka.

  • avatar
    01. 06. 2010 (17:18)
    Trvalý odkaz

    Občas mám takovou předtuchu že tvůrci viru a antivirů jsou často jedna a tatáž sorta lidí. Dokud není na MACach žádný „pořádný“ antivir, nebude ani pořádného viru. :-)

    Jinak antivir zatím není potřeba. Stačí se chovat podle těchto zásad:
    1. používat legální a osvědčený software
    2. pravidelně updatovat
    3. mít oddělený pracovní a administrátorský účet
    4. Mailem příchozí soubory jenž se dotazují na spuštění jsou programy i když se mohou tvářit jako obrázky. Takovým bych nikdy povolení ke spuštění nedával.
    5. otevírat pouze nutné a ověřené přílohy pošty – žádné powerpointové žertíky co vděčně kolují v každé druhé firmě, neklikat zbytečně na každý odkaz v mailu

    Tyhle zásady ochrání proti 99% všech virů i na Windows. Pokud ovšem systém neobsahuje zásadní chybu jako to bylo začátkem nového tisíciletí ve Windows XP a virem-wormem Blaster, který se šířil skrze chybu interpretace síťových dat. Tady tenkrát nepomohl ani antivirus. :) Musel se aplikovat antiBlaster a updatovat Widle – pokud možno offline jinak se okamžitě znovu nakazil. To byla tenkrát docela pecka.

  • avatar
    01. 06. 2010 (15:24)
    Trvalý odkaz

    @Andilek1: Presne jak pises… bez meho doporuceni by jej nepouzivala – ale to se nevylucuje s tim co jsem psal. Zpet k tematu. Dekuju Vladovi Janeckovi za dnesni skvelou zpravu o ustupu windows na profesionalni pude. Vnimam to positivne, protoze jak jsem jiz psal vyse, neverim v transformaci viru na apple po rozsireni one platformy. Pokusy jiste probehnou… o tom zadna, ale neverim v plosnou pandemii.

  • avatar
    01. 06. 2010 (17:24)
    Trvalý odkaz

    @Andilek1: Presne jak pises… bez meho doporuceni by jej nepouzivala – ale to se nevylucuje s tim co jsem psal. Zpet k tematu. Dekuju Vladovi Janeckovi za dnesni skvelou zpravu o ustupu windows na profesionalni pude. Vnimam to positivne, protoze jak jsem jiz psal vyse, neverim v transformaci viru na apple po rozsireni one platformy. Pokusy jiste probehnou… o tom zadna, ale neverim v plosnou pandemii.

  • avatar
    01. 06. 2010 (15:45)
    Trvalý odkaz

    @Lweek: Windows neni prolezlej virama kvuli tomu, ze je hodne rozsirenej.. nebo ze jej pouzivaji nekde, kde jsou cenny data. Windows je proste spatne udelanej.. je jako derava lodka… na kterou lepi zaplaty. Ted je ve fazi, kdy ji udelali laminatovej trup… a vono tam tece min.. ale furt :)… A my si plujeme v tlakuodolnych ponorkach od Apple. Johoho

  • avatar
    01. 06. 2010 (17:45)
    Trvalý odkaz

    @Lweek: Windows neni prolezlej virama kvuli tomu, ze je hodne rozsirenej.. nebo ze jej pouzivaji nekde, kde jsou cenny data. Windows je proste spatne udelanej.. je jako derava lodka… na kterou lepi zaplaty. Ted je ve fazi, kdy ji udelali laminatovej trup… a vono tam tece min.. ale furt :)… A my si plujeme v tlakuodolnych ponorkach od Apple. Johoho

  • avatar
    01. 06. 2010 (18:33)
    Trvalý odkaz

    Otázka virů pod Mac OS X se řeší skoro stejně dlouho, jako je tento systém na světě. Lidé o tom čtou a znervózní, protože už v blízké době jejich jistota určitě přestane být bezpečná. Uplynulo spoustu let a stále nic. Zvlášť na fórech nebo v komentářích lidé mluví o věcech jež neexistují a spoustu z nich nikdy existovat nebudou. Proto je podle mě naprosto a úplně zbytečné zabývat se otázkou virů pod Macem, protože nic takového prostě není! POKUD bude, pak to začnu řešit, momentálně není, tak je mě to jedno. Mimochodem ty dnešní antiviry pro Macy se mi stejně z hlediska bezpečnosti nějak nezdají. Zdá se mi, že prostě přinášejí jenom problémy a nestabilitu. Já si taky pro někoho jiného instalovat antivir nebudu. Pokud ten člověk má Windows, tak má určitě antivir. Navíc je to jenom jeho bitva s viry, mě do ní nezatáhne.

  • avatar
    01. 06. 2010 (20:33)
    Trvalý odkaz

    Otázka virů pod Mac OS X se řeší skoro stejně dlouho, jako je tento systém na světě. Lidé o tom čtou a znervózní, protože už v blízké době jejich jistota určitě přestane být bezpečná. Uplynulo spoustu let a stále nic. Zvlášť na fórech nebo v komentářích lidé mluví o věcech jež neexistují a spoustu z nich nikdy existovat nebudou. Proto je podle mě naprosto a úplně zbytečné zabývat se otázkou virů pod Macem, protože nic takového prostě není! POKUD bude, pak to začnu řešit, momentálně není, tak je mě to jedno. Mimochodem ty dnešní antiviry pro Macy se mi stejně z hlediska bezpečnosti nějak nezdají. Zdá se mi, že prostě přinášejí jenom problémy a nestabilitu. Já si taky pro někoho jiného instalovat antivir nebudu. Pokud ten člověk má Windows, tak má určitě antivir. Navíc je to jenom jeho bitva s viry, mě do ní nezatáhne.

  • avatar
    02. 06. 2010 (06:46)
    Trvalý odkaz

    No tvrdit ze neco jako viry pro Mac OSX nikdy existovat nebude mi nepride moc pravdive. Staci si jen vzpomenout na ten vir co se sisril po torrentech s balíkem iWork.

  • avatar
    02. 06. 2010 (08:46)
    Trvalý odkaz

    No tvrdit ze neco jako viry pro Mac OSX nikdy existovat nebude mi nepride moc pravdive. Staci si jen vzpomenout na ten vir co se sisril po torrentech s balíkem iWork.

  • avatar
    02. 06. 2010 (08:25)
    Trvalý odkaz

    no zpet k tematu :o)

    jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó .. konečně se někdo rozhoupal .. jen tak dál.

    díky díky díky díky díkýýýýýýýýýý

    a ješte dvacetkrát díky a i to je málo

  • avatar
    02. 06. 2010 (10:25)
    Trvalý odkaz

    no zpet k tematu :o)

    jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó .. konečně se někdo rozhoupal .. jen tak dál.

    díky díky díky díky díkýýýýýýýýýý

    a ješte dvacetkrát díky a i to je málo

Komentáře nejsou povoleny.