DiCAPac: Vodotěsná pouzdra nejen pro iPhone
Pokud se bez svého iPhonu nebo iPodu nemůžete hnout ani na krok, natož pak do vody, určitě byste si pro něj měli pořídit vodotěsné ochranné pouzdro DiCAPac.
Na trhu najdete model WP-MS10 určený pro iPod a iPhone, stejně tak i WP-MS20, do nějž můžete vložit svůj iPod Nano. S takto chráněnými přehrávači se pak můžete vrhnout i do rozbouřených vln, kde můžete iPhonem pořídit zajímavé fotografie, nebo během dlouhého šnorchlování poslouchat hudbu. Součástí pouzder jsou totiž i vodotěsná sluchátka, nechybí ani popruh na krk či připevnění na ruku.
Všechna ochranná pouzdra DiCAPac mají dvojnásobně jištěný vodotěsný uzávěr, k jehož otevření nepotřebujete ani šroubovák, natož pak nůž. Přehrávače se tak dají do pouzder vložit přímo na pláži bez zdlouhavé přípravy. Kromě vody ochrání váš přehrávač před sněhem, prachem či jinými nepříznivými vlivy. Pouzdra pro přehrávače iPod jsou vodotěsná do tří metrů, pouzdra pro fotoaparáty pak až do 10 metrů.
Ceny pouzder DiCAPac WP-MS10 a WP-MS20 jsou 799 Kč. Více na www.dicapac.cz.
Pingback: Jablickari.cz
Pingback: 1. zprávy » DiCAPac: Vodotěsná pouzdra nejen pro iPhone
Tak jsem se po přečtení článku rozhodl, že si pořídim model pro iPhone. Šel jsem na stránku http://www.dicapac.cz, registroval se a objednával. Volil jsem osobní odběr, abych zbytečně neplatil poštovné, o to větší však bylo moje překvapení, že po uzavření objednávky se mi náhle započítal manipulační poplatek (zajimavá praktika). Objednávku jsem proto telefonicky zrušil, asertivní pán na druhé straně mi pouze sdělil, že mám nejdříve číst a poté objednávat. Obchodní podmínky společnosti však o manipulačním poplatku také nic neví. Na stránce naleznete i další zajímavosti např. hlavní stránka tvrdí, že při nákupu nad 2000,- je poštové zdarma, obchodní podmínky tvrdí však že je to až nad 5000,-…
Jestli jsou tyto pouzdra stejně kvalitní jako zastupující firma co je prodává, tak děkuji pěkně, nechci!
Tak jsem se po přečtení článku rozhodl, že si pořídim model pro iPhone. Šel jsem na stránku http://www.dicapac.cz, registroval se a objednával. Volil jsem osobní odběr, abych zbytečně neplatil poštovné, o to větší však bylo moje překvapení, že po uzavření objednávky se mi náhle započítal manipulační poplatek (zajimavá praktika). Objednávku jsem proto telefonicky zrušil, asertivní pán na druhé straně mi pouze sdělil, že mám nejdříve číst a poté objednávat. Obchodní podmínky společnosti však o manipulačním poplatku také nic neví. Na stránce naleznete i další zajímavosti např. hlavní stránka tvrdí, že při nákupu nad 2000,- je poštové zdarma, obchodní podmínky tvrdí však že je to až nad 5000,-…
Jestli jsou tyto pouzdra stejně kvalitní jako zastupující firma co je prodává, tak děkuji pěkně, nechci!
@Michal: Dobrý den, jsem majitelem eshopu http://www.dicapac.cz a v tomto ehopu žádné skryté manipulační poplatky nejsou. Najdete je ale na webu http://www.dicapac.info, kde se skutečně manipulační poplatek účtuje (provozovatelem je společnost Penta – velkoobchod, kde je to celkem i pochopitelné). Co se týče obchodních podmínek, tak tam byla skutečně chyba, která je již odstraněna – poštovné se od 2000 Kč neplatí. Navíc na webu http://www.dicapac.cz se u objednácky nemusíte ani registrovat, stačí vyplnit kontaktní údaje. Ještě jsem se díval i do systému a ani v něm žádnou objednávku od uživatele jménem Michal neeviduji. Jste si skutečně jistý, že k objednávce došlo v eshopu http://www.dicapac.cz? Pokud tomu tak skutečně bylo, mohl byste mi objednávku prosím přeposlat? Já ji totiž skutečně neeviduji a ani si nevzpomínám na vzájemný aserttivní rozhovor a následné rušení. Radek Bábíček – Dicapac.cz
@Michal: Dobrý den, jsem majitelem eshopu http://www.dicapac.cz a v tomto ehopu žádné skryté manipulační poplatky nejsou. Najdete je ale na webu http://www.dicapac.info, kde se skutečně manipulační poplatek účtuje (provozovatelem je společnost Penta – velkoobchod, kde je to celkem i pochopitelné). Co se týče obchodních podmínek, tak tam byla skutečně chyba, která je již odstraněna – poštovné se od 2000 Kč neplatí. Navíc na webu http://www.dicapac.cz se u objednácky nemusíte ani registrovat, stačí vyplnit kontaktní údaje. Ještě jsem se díval i do systému a ani v něm žádnou objednávku od uživatele jménem Michal neeviduji. Jste si skutečně jistý, že k objednávce došlo v eshopu http://www.dicapac.cz? Pokud tomu tak skutečně bylo, mohl byste mi objednávku prosím přeposlat? Já ji totiž skutečně neeviduji a ani si nevzpomínám na vzájemný aserttivní rozhovor a následné rušení. Radek Bábíček – Dicapac.cz
Dobrý den, omlouvám se za dezinformaci. Byť jsem se rozhodl pro nákup po přečtení tohoto sponzorovaného článku, nějakým záhadným způsobem jsem se dostal na web http://www.dicapac.info. Oba weby mají podobné adresy i design, proto jsem toto přesměrování nezaznamenal. Tam proběhla registrace a následná objednávka, tzn. jak psal pan Bábíček, objednávka skutečně nebyla učiněna v jeho eshopu, ale v eshopu společnosti Penta.
Proto prosím berte první příspěvek jako stesk nad přístupem společnosti Penta, díky které jsem zíslal takto negativní zákaznickou zkušenost.
Dobrý den, omlouvám se za dezinformaci. Byť jsem se rozhodl pro nákup po přečtení tohoto sponzorovaného článku, nějakým záhadným způsobem jsem se dostal na web http://www.dicapac.info. Oba weby mají podobné adresy i design, proto jsem toto přesměrování nezaznamenal. Tam proběhla registrace a následná objednávka, tzn. jak psal pan Bábíček, objednávka skutečně nebyla učiněna v jeho eshopu, ale v eshopu společnosti Penta.
Proto prosím berte první příspěvek jako stesk nad přístupem společnosti Penta, díky které jsem zíslal takto negativní zákaznickou zkušenost.