Ondra Toral: recenze Magic Mouse

Ondra Toral píše: Za tu dobu co používám počítače jsem už vystřídal pár myší, od no-name kuličkové, která se musela pravidelně čistit (a zrušil jsem ji na skvělé hře X-Wing), přes optické drátové i bezdrátové s výdrží pár dní, víc jak půl roku jsem používal Mighty Mouse.

V práci se rozmazluji skvělou Microsoft Natural Wireless Mouse 6000, kterou považuji za vrchol ergonomie a byť má dvě malé mouchy, nedám na ni dopustit; je to první myš, kterou mohu celý den v kuse používat a nebolí mě z ní zápěstí, ani záprstní kůstky.

IMG_3918 IMG_3919

O víkendu jsem rozbalil Magic Mouse a intenzivně jsem ji používal. Vyzkoušel jsem ji s bílým plastovým MacBookem, s MacMini připojeným k televizi i s pracovním notebookem Dell Latitude D430.

Kompletní recenzi myši Magic Mouse z pera Ondry Torala najdete v článku na jeho blogu.

4 komentáře: „Ondra Toral: recenze Magic Mouse

• Pingback: Jablickari.cz

• avatar
    12. 11. 2009 (10:09)
    Trvalý odkaz

tak ji mam doma od vcera (je jich dostatek v istylu v revolucni) a funguje skvele. do nedavna jsem mel nazor ze je skleneny touchpad na macboocich cca o 30% rychlejsi nez prace s klasickou mysi (gesta, a hlavne scrolling dvema prsty v aplikacich). coz nyni zmenila tato mys. takze pri praci na desktopu s wireless klavesnici je tahle mys nutnost. opravdu dokonalost pro lidi co delaji grafiku nebo hudbu. scrolling vertikalne i horizontalne jen prejetim prstu po povrchu nema zadnou konkurenci u jakehokoli jineho zarizeni. troufam si rici ze to znamena smrt klasicke mysi, kterou jsem do ted jiz vubec nebyl schopen pouzivat, diky daleko vyssi produktivite u multitouch touchpadu od applu.

• avatar
    12. 11. 2009 (10:09)
    Trvalý odkaz