MacServis končí s prodejem
Bohužel je to tak. Procházel jsem stránky MacServisu a najednou koukám, že v levém menu zmizela nabídka „Prodej“. V pondělí se na stránkách objevila i informující zpráva z odůvodněním.
-
Prohlášení nezávislosti. Ukončení prodeje
Po asi patnácti letech činnosti jako Apple dealer jsme se rozhodli věnovat se nadále pouze servisu, ve kterém jsme nejlepší. Důvodů je hned několik. Servis je a byla naše priorita. Poptávky po dovozu levnějšího zboží z Rakouska přišly jako lavina a neúměrně zatížily naši administrativu a prakticky neexistující obchodní oddělení. Konkurovat ostatním prodejcům nechceme. Našim cílem je s ostatními prodejci v ČR spolupracovat na partnerské bázi, zajišťovat pro ně a jejich zákazníky záruční a pozáruční servis po vzoru našeho partnerského vídeňského servisního střediska, nezávisle na prodeji. Ostatní dealeři nemusí mít strach ze zneužití kontaktů na jejich zákazníky, které pro Apple musíme shromažďovat. Věříme, že také naším přičiněním došlo k poklesu cen výrobků Apple na českém trhu, ceny jsou nyní srovnatelné se zahraničními. Zákazníci nemají v čím dál větší míře problém řešit nákup individuálním dovozem. Ale i v ČR lze nyní pořídit výrobek Apple dovezený mimo oficiální IMC kanál. Stačí se zeptat svého dodavatele. Importérů je hned několik a servis zajištěn. Dodávky výpočetní techniky budeme dále zajišťovat pouze jako součást komplexního řešení. Pro stávající zákazníky se servisní smlouvou se nic nemění.
MacServis s.r.o.
No co se dá dělat :-) .
Myslím, že rozumný krok. Já od MacServisu mám svého iMaca a už nikdy víc. 3 týdny čekání. Naprosto nekomunikující lidé. E-maily znají jen pro rozeslání faktur. Když řeknou, že zavolají, už se tak nestane. iMac přišel bez přepravní krabice a vypadal jak kdyby projel černým uhlím. To vše jsou důsledky zmíněné absence obchodního oddělení. Je dobře, že se budou věnovat něčemu, co jim jde. Podobně jako ostatní se specializují pouze na prodej.
Myslím, že rozumný krok. Já od MacServisu mám svého iMaca a už nikdy víc. 3 týdny čekání. Naprosto nekomunikující lidé. E-maily znají jen pro rozeslání faktur. Když řeknou, že zavolají, už se tak nestane. iMac přišel bez přepravní krabice a vypadal jak kdyby projel černým uhlím. To vše jsou důsledky zmíněné absence obchodního oddělení. Je dobře, že se budou věnovat něčemu, co jim jde. Podobně jako ostatní se specializují pouze na prodej.
Moje zkušenosti jsou opačné. MBP pochází od nich a jsem s ním spokojen. Pokud jsem měl nějaký problém, tak je pravda, že komunikace byla horší, ale vždy se mi snažili maximálně vyjít vstříc. Všude jsem je doporučoval. :idea:
Moje zkušenosti jsou opačné. MBP pochází od nich a jsem s ním spokojen. Pokud jsem měl nějaký problém, tak je pravda, že komunikace byla horší, ale vždy se mi snažili maximálně vyjít vstříc. Všude jsem je doporučoval. :idea:
Já jsem s iMacem také spokojen, ale s jejich přístupem moc ne. Zkrátka tři týdny bylo na mě moc, když to byl můj první Mac. Nejvíc mě v té době naštvalo to, že dovoz z Rakouska vyšel ještě o dost levněji. Ovšem než mi ho vůbec dovezli, ceny iMaca u nás šly dolů a CZ lokalizace se začaly poskytovat zdarma (já platil ještě poplatek 500 Kč a stejně nevím proč jsem lokalizaci kupoval) a tak jsem ve výsledku neušetřil vůbec nic. Ale tak ze zkušeností se člověk učí … :-)
Já jsem s iMacem také spokojen, ale s jejich přístupem moc ne. Zkrátka tři týdny bylo na mě moc, když to byl můj první Mac. Nejvíc mě v té době naštvalo to, že dovoz z Rakouska vyšel ještě o dost levněji. Ovšem než mi ho vůbec dovezli, ceny iMaca u nás šly dolů a CZ lokalizace se začaly poskytovat zdarma (já platil ještě poplatek 500 Kč a stejně nevím proč jsem lokalizaci kupoval) a tak jsem ve výsledku neušetřil vůbec nic. Ale tak ze zkušeností se člověk učí … :-)