iTunes 9.2 oficiálně k dispozici

Během včerejšího dne se začala v Aktualizacích systému (Software Update) objevovat nová verze multimediálního přehrávače Apple iTunes. Hovoří především o podpoře iOS 4, přináší však některá další vylepšení.

K dispozici jsou verze jak pro operační systém Mac OS X, tak i pro Windows (tu je však nutno stáhnout do počítače samostatně), seznam vylepšení zahrnuje také tyto položky:

  • synchronizace a čtení elektronických knih na iPhonu a iPod touch s nainstalovaným iOS 4 a iBooks ve verzi 1.1,
  • organizace a synchronizace PDF dokumentů jako knih, podpora čtení PDF dokumentů na iPadu, iPhonu nebo iPodu touch s iOS 4 a iBooks 1.1,
  • organizace aplikací na iOS 4 zařízení s podporou složek,
  • rychlejší zálohování při synchronizaci zařízení s iOS4,
  • vylepšení zobrazování přebalů alb.

K dispozici pro tuto verzi je již i neoficiální čeština od Jerryho.

102 komentářů: „iTunes 9.2 oficiálně k dispozici

  • avatar
    21. 06. 2010 (19:25)
    Trvalý odkaz

    @Lukas:
    Nevím co nechodí, u mě to jede (OS 10.6.4 cz+iTunes 9.2cz) a tady je malý důkaz:14Mb mov

  • avatar
    21. 06. 2010 (21:25)
    Trvalý odkaz

    @Lukas:
    Nevím co nechodí, u mě to jede (OS 10.6.4 cz+iTunes 9.2cz) a tady je malý důkaz:14Mb mov

  • avatar
    21. 06. 2010 (19:27)
    Trvalý odkaz

    Celá ta čeština na iTunes je k ničemu! Mně i mému kamáradovi to totálně rozhodilo synchronizaci s iPodem i iPhonem. Musel jsem odinstalovat iTunes, stáhnout si ho znovu v angličtině, kompletně resetovat iPod a pak to zase začlo fungovat. Ty lidi, co tu češtinu dělat, prostě vyráběj totální šmejdy (čeština pro iWork mi nikdy nefungovala), nechápu, jak to může být oficiální lokalizace.

  • avatar
    21. 06. 2010 (21:27)
    Trvalý odkaz

    Celá ta čeština na iTunes je k ničemu! Mně i mému kamáradovi to totálně rozhodilo synchronizaci s iPodem i iPhonem. Musel jsem odinstalovat iTunes, stáhnout si ho znovu v angličtině, kompletně resetovat iPod a pak to zase začlo fungovat. Ty lidi, co tu češtinu dělat, prostě vyráběj totální šmejdy (čeština pro iWork mi nikdy nefungovala), nechápu, jak to může být oficiální lokalizace.

  • avatar
    21. 06. 2010 (20:09)
    Trvalý odkaz

    Odebrat češtinu není problém!
    Vše provést, když je iTunes vypnuté. Cesta: Aplikace – iTunes – pravým tlačítkem kliknout – zobrazit obsah balíku (v Aj si to už nepamatuji jak se to jmenuje)-contens-resources-cs.iproj = SMAZAT. A máte to zase anglicky. Všechno funguje jak má.

    A počeštění iWork je taky snadné, jen si musíš pohlídat, aby jsi měl stejnou verzi češtiny, jako je verze iWork a mít dobře nastavenou lokalizaci. Přepínám si mezi češtinou a angličtinou dle libosti. Nechápu proč potřebujete odinstalovávat češtinu. Prostě si přepnete systém do AJ a máte to vše anglicky.

  • avatar
    21. 06. 2010 (22:09)
    Trvalý odkaz

    Odebrat češtinu není problém!
    Vše provést, když je iTunes vypnuté. Cesta: Aplikace – iTunes – pravým tlačítkem kliknout – zobrazit obsah balíku (v Aj si to už nepamatuji jak se to jmenuje)-contens-resources-cs.iproj = SMAZAT. A máte to zase anglicky. Všechno funguje jak má.

    A počeštění iWork je taky snadné, jen si musíš pohlídat, aby jsi měl stejnou verzi češtiny, jako je verze iWork a mít dobře nastavenou lokalizaci. Přepínám si mezi češtinou a angličtinou dle libosti. Nechápu proč potřebujete odinstalovávat češtinu. Prostě si přepnete systém do AJ a máte to vše anglicky.

  • avatar
    21. 06. 2010 (20:42)
    Trvalý odkaz

    Jan: Při vší úctě – nechtěl jsem češtinu v iTunes odebírat, ale používat ji. Bohužel je nepoužitelná. iWork – nechápu, o čem mluvíš, mám všechno nastavené, jak říkáš, ale po češtině ani památky. Co to je záhadu „mít dobře nastavenou lokalizaci“? Tomu fakt nerozumím.

  • avatar
    21. 06. 2010 (22:42)
    Trvalý odkaz

    Jan: Při vší úctě – nechtěl jsem češtinu v iTunes odebírat, ale používat ji. Bohužel je nepoužitelná. iWork – nechápu, o čem mluvíš, mám všechno nastavené, jak říkáš, ale po češtině ani památky. Co to je záhadu „mít dobře nastavenou lokalizaci“? Tomu fakt nerozumím.

  • avatar
    21. 06. 2010 (20:45)
    Trvalý odkaz

    @Jan:
    jenže to je právě to…já když kliknu na iTunes – package contence – resources, tak tam prostě žádný cs.lproj není! proto se na to ptám…verze iTunes, kterou mám je: 8.2.1 – help please once again… :-)

  • avatar
    21. 06. 2010 (22:45)
    Trvalý odkaz

    @Jan:
    jenže to je právě to…já když kliknu na iTunes – package contence – resources, tak tam prostě žádný cs.lproj není! proto se na to ptám…verze iTunes, kterou mám je: 8.2.1 – help please once again… :-)

  • avatar
    21. 06. 2010 (20:48)
    Trvalý odkaz

    Přesně Lukasi. Tady se evidentně zveřejňují návody, které fungují naprosto záhadně jenom některým lidem. Pokud to někomu nefunguje, nikdo na to nereaguje a nesnaží se to vysvětlit. Vypadá to tak, že používáme nikoliv jeden operační systém a jeden iTunes nebo iWork, ale každý má jiného snow leoparda, jiný iTunes, jiný iWork (nemluvím o verzích). No není to divné. Kde je to jablečné „vše funguje, jak má“? Už mně to štve…

  • avatar
    21. 06. 2010 (22:48)
    Trvalý odkaz

    Přesně Lukasi. Tady se evidentně zveřejňují návody, které fungují naprosto záhadně jenom některým lidem. Pokud to někomu nefunguje, nikdo na to nereaguje a nesnaží se to vysvětlit. Vypadá to tak, že používáme nikoliv jeden operační systém a jeden iTunes nebo iWork, ale každý má jiného snow leoparda, jiný iTunes, jiný iWork (nemluvím o verzích). No není to divné. Kde je to jablečné „vše funguje, jak má“? Už mně to štve…

  • avatar
    21. 06. 2010 (20:53)
    Trvalý odkaz

    @Hans: ale jděte, buďte prosím trochu objektivní: iTunes 8.2.1 je více než rok stará verze, kterou už pěkně dlouho na žadném počítači nemám – tudíž není dle čeho radit. Takže jednoduše: rád poradím s aktuálními verzemi, s prehistorií bohužel hned tak někoho s radou nenajdete..
    @Lukas: pokud je ten itunes lokalizován do češtiny ještě od Apcomu/CDS (což je pravděpodobné), jediným správným řešením je reinstal celého operačního systému, protože češtiny z této doby není kompatibilní se současnými verzemi….

  • avatar
    21. 06. 2010 (22:53)
    Trvalý odkaz

    @Hans: ale jděte, buďte prosím trochu objektivní: iTunes 8.2.1 je více než rok stará verze, kterou už pěkně dlouho na žadném počítači nemám – tudíž není dle čeho radit. Takže jednoduše: rád poradím s aktuálními verzemi, s prehistorií bohužel hned tak někoho s radou nenajdete..
    @Lukas: pokud je ten itunes lokalizován do češtiny ještě od Apcomu/CDS (což je pravděpodobné), jediným správným řešením je reinstal celého operačního systému, protože češtiny z této doby není kompatibilní se současnými verzemi….

  • avatar
    21. 06. 2010 (20:56)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček: No ale já mám aktuální, nejaktuálnější verze všeho, můj kamarád taky, tak proč nám počeštěný nejnovější iTunes přestal fungovat a museli jsme ho komplet celý resetovat včetně iPodu? Vysvětlí mi to někdo? Není to spíše tím, že ta česká lokalizace je šmejd?

  • avatar
    21. 06. 2010 (22:56)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček: No ale já mám aktuální, nejaktuálnější verze všeho, můj kamarád taky, tak proč nám počeštěný nejnovější iTunes přestal fungovat a museli jsme ho komplet celý resetovat včetně iPodu? Vysvětlí mi to někdo? Není to spíše tím, že ta česká lokalizace je šmejd?

  • avatar
    21. 06. 2010 (21:03)
    Trvalý odkaz

    @Hans: protože jste zřejmě nedodrželi přesný postup při instalaci čehokoli lokalizovaného:
    1) stáhnout novou verzi (v tomto případě iTunes)
    2) odstranit lokalizace v předchozí verzi
    3) nainstalovat novou verzi

    A proč to? Protože jste zkrátka nepočkali na lokalizovanou verzi iTunes a přehráli jste verzi českou verzí anglickou – z čehož by se zbláznil kterýkoli systém. Jakmile jednou sáhnete po lokalizaci, musíte poté čekat a instlaovat opět jen lokalizované verze – což je také běžně známá vlastnost prezentovaná jak v článcích o lokalizaci, tak i v popisech při instalaci lokalizace samotné.

    Tento postup jsme zde již několikrát popisovali jak v článcích, tak i ve fóru. Pokud jste jej nedodrželi a nainstalovali novou anglickou verzi přes českou, není se čemu divit, že nastaly problémy. Takhle to zkrátka funguje -a pokud s tím jakkoli máte problém, naříkejte na správného hrobě, což je: 0845 600 1683 nebo contactus.uk@euro.apple.com. My nejsme support centrum Applu, jsme časopis….

  • avatar
    21. 06. 2010 (23:03)
    Trvalý odkaz

    @Hans: protože jste zřejmě nedodrželi přesný postup při instalaci čehokoli lokalizovaného:
    1) stáhnout novou verzi (v tomto případě iTunes)
    2) odstranit lokalizace v předchozí verzi
    3) nainstalovat novou verzi

    A proč to? Protože jste zkrátka nepočkali na lokalizovanou verzi iTunes a přehráli jste verzi českou verzí anglickou – z čehož by se zbláznil kterýkoli systém. Jakmile jednou sáhnete po lokalizaci, musíte poté čekat a instlaovat opět jen lokalizované verze – což je také běžně známá vlastnost prezentovaná jak v článcích o lokalizaci, tak i v popisech při instalaci lokalizace samotné.

    Tento postup jsme zde již několikrát popisovali jak v článcích, tak i ve fóru. Pokud jste jej nedodrželi a nainstalovali novou anglickou verzi přes českou, není se čemu divit, že nastaly problémy. Takhle to zkrátka funguje -a pokud s tím jakkoli máte problém, naříkejte na správného hrobě, což je: 0845 600 1683 nebo contactus.uk@euro.apple.com. My nejsme support centrum Applu, jsme časopis….

  • avatar
    21. 06. 2010 (21:11)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček:
    no a pokud budu reinstalovat celý systém (mám 10.6.4), znamená to, že přijdu i o všechny aplikace a budu muset VŠE instalovat znovu, nebo se aplikace zachovají…případně je možné instalovat pouze iTunes a třeba si zachovat pro restore aplikací na iPhone nějakou zálohu iPhone? nebo mě napadá…nevíte kde by se dala stáhnout verze předešlá a udělat postupný update na třeba verzi 9.1.1 a pak smazat vámi uvedený soubor…?
    děkuji

  • avatar
    21. 06. 2010 (23:11)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček:
    no a pokud budu reinstalovat celý systém (mám 10.6.4), znamená to, že přijdu i o všechny aplikace a budu muset VŠE instalovat znovu, nebo se aplikace zachovají…případně je možné instalovat pouze iTunes a třeba si zachovat pro restore aplikací na iPhone nějakou zálohu iPhone? nebo mě napadá…nevíte kde by se dala stáhnout verze předešlá a udělat postupný update na třeba verzi 9.1.1 a pak smazat vámi uvedený soubor…?
    děkuji

  • avatar
    21. 06. 2010 (22:05)
    Trvalý odkaz

    Tak pro vsechny, kteri meli stejny problem jako ja….nemoznost nainstalovat iTunes 9.2. Díky Jerrymu, ktery tady uvedl uzitecny odkaz: http://monolingual.sourceforge.net/ je mozne pomoci tohoto programku odinstalovat lokalizaci OS a pak vse bezi jako po dratkach.
    Ja osobne jsem se do teto situace dostal nejspis bud nepozornosti, nebo zmatky, ktere vyvolavaji starsi lokalizace. Pri koupi MB Pro jsem pouzil starou zálohu z Time Machine ze sveho MacBooku a tim nejspis i cestinu – starou. Pak jsem zcela nevinne aktualizoval OS na verzi 10.6.4 a iTunes mi prostě nikdy nenabídly update – zamrznul jsem tedy na verzi 8.něco.něco…a problém byl na světě…nyni jsem po odsinstalaci starych iTunes v poho instaloval 9.2. Na stránkách apcom jezatím jen lokalizace pro 10.6.3 a já už asi nikdy lokalizovat nebudu – clovek nikdy nevi a je-li to jen kvuli par hlaskam v cestine – a muze to v budoucnu delat takovehle problemy – nikomu to nedoporucuji (tedy tem co umi anglicky… :-)
    No a pro vsechny co obcas „maji neco historickeho“ – nenechte se odradit… :-) i kdyz je tohle jen casopis.
    Prominte pane Janecku – nic osobniho, ale ja se slusne ptal a odakz na help line applu mi prisel trochu „nastvany poslani nekam“…sila applu je v tom, ze se lide kolem neho chovaji jako komunita – ne jako help od Windows…:-) (nemyslim to nijak zle),
    s pozdravem Lukas

  • avatar
    22. 06. 2010 (00:05)
    Trvalý odkaz

    Tak pro vsechny, kteri meli stejny problem jako ja….nemoznost nainstalovat iTunes 9.2. Díky Jerrymu, ktery tady uvedl uzitecny odkaz: http://monolingual.sourceforge.net/ je mozne pomoci tohoto programku odinstalovat lokalizaci OS a pak vse bezi jako po dratkach.
    Ja osobne jsem se do teto situace dostal nejspis bud nepozornosti, nebo zmatky, ktere vyvolavaji starsi lokalizace. Pri koupi MB Pro jsem pouzil starou zálohu z Time Machine ze sveho MacBooku a tim nejspis i cestinu – starou. Pak jsem zcela nevinne aktualizoval OS na verzi 10.6.4 a iTunes mi prostě nikdy nenabídly update – zamrznul jsem tedy na verzi 8.něco.něco…a problém byl na světě…nyni jsem po odsinstalaci starych iTunes v poho instaloval 9.2. Na stránkách apcom jezatím jen lokalizace pro 10.6.3 a já už asi nikdy lokalizovat nebudu – clovek nikdy nevi a je-li to jen kvuli par hlaskam v cestine – a muze to v budoucnu delat takovehle problemy – nikomu to nedoporucuji (tedy tem co umi anglicky… :-)
    No a pro vsechny co obcas „maji neco historickeho“ – nenechte se odradit… :-) i kdyz je tohle jen casopis.
    Prominte pane Janecku – nic osobniho, ale ja se slusne ptal a odakz na help line applu mi prisel trochu „nastvany poslani nekam“…sila applu je v tom, ze se lide kolem neho chovaji jako komunita – ne jako help od Windows…:-) (nemyslim to nijak zle),
    s pozdravem Lukas

  • avatar
    22. 06. 2010 (04:20)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček:
    Vláďo, to nebyla výčitka na Vás nebo superapple, spíše na Apple… Stejně si myslím, že jsem chybu neudělal, nová verze iTunes se mi stáhla sama prostřednictvím aktualizace systému, myslel jsem, že jakmile jednou iTunes lokalizuji oficiální lokalizací, poběží to už dále samo… Ale jako vždy, asi je nejlepší používat angličtinu a na tu češtinu zapomenout, prostě to stále nefunguje jak má.

  • avatar
    22. 06. 2010 (06:20)
    Trvalý odkaz

    @Vláďa Janeček:
    Vláďo, to nebyla výčitka na Vás nebo superapple, spíše na Apple… Stejně si myslím, že jsem chybu neudělal, nová verze iTunes se mi stáhla sama prostřednictvím aktualizace systému, myslel jsem, že jakmile jednou iTunes lokalizuji oficiální lokalizací, poběží to už dále samo… Ale jako vždy, asi je nejlepší používat angličtinu a na tu češtinu zapomenout, prostě to stále nefunguje jak má.

  • avatar
    22. 06. 2010 (04:28)
    Trvalý odkaz

    @Hans: a právě proto jsem vám předal kontakt přímo na Apple. Ale uznejte, že váš výpad „Tady se evidentně zveřejňují návody, které fungují naprosto záhadně jenom některým lidem.“ si zkrátka vyžadoval reakci a rozhodně mi nepřišel, že jde o výčitku na Apple…
    @Lukas: přečtěte si prosím vlákno znovu a podívejte se, na co a koho reaguji v souvislostech a pak teprve pište o posílání…

  • avatar
    22. 06. 2010 (06:28)
    Trvalý odkaz

    @Hans: a právě proto jsem vám předal kontakt přímo na Apple. Ale uznejte, že váš výpad „Tady se evidentně zveřejňují návody, které fungují naprosto záhadně jenom některým lidem.“ si zkrátka vyžadoval reakci a rozhodně mi nepřišel, že jde o výčitku na Apple…
    @Lukas: přečtěte si prosím vlákno znovu a podívejte se, na co a koho reaguji v souvislostech a pak teprve pište o posílání…

  • avatar
    22. 06. 2010 (11:05)
    Trvalý odkaz

    Ja jsem mel iTunes 9.1. uz pocestene loalizaci – po dnesnim upgradu na iTunes 9.2 a OS 10.6.4 mam iTunes porad cesky bez dalsiho doinstalovavani cestiny.

  • avatar
    22. 06. 2010 (13:05)
    Trvalý odkaz

    Ja jsem mel iTunes 9.1. uz pocestene loalizaci – po dnesnim upgradu na iTunes 9.2 a OS 10.6.4 mam iTunes porad cesky bez dalsiho doinstalovavani cestiny.

  • avatar
    22. 06. 2010 (11:36)
    Trvalý odkaz

    Tak nakonec vse fungovalo pekne az do prvni sychronizace iPhone (jak u cestiny od Jerryho, tak z puvodniho pocesteni. (Nabizelo aktualizaci na iPod 8.8.8, zalozka Aplikace nebyla v iPhonu dostupna atd…) Odstraneni obou cestin pres Monolingual to nakonec vyresilo a preplo jen na Anglictinu.

  • avatar
    22. 06. 2010 (13:36)
    Trvalý odkaz

    Tak nakonec vse fungovalo pekne az do prvni sychronizace iPhone (jak u cestiny od Jerryho, tak z puvodniho pocesteni. (Nabizelo aktualizaci na iPod 8.8.8, zalozka Aplikace nebyla v iPhonu dostupna atd…) Odstraneni obou cestin pres Monolingual to nakonec vyresilo a preplo jen na Anglictinu.

  • avatar
    22. 06. 2010 (12:54)
    Trvalý odkaz

    @Tomas: Je mi líto, že máte hoši problémy, ale bohužel tyto chyby se dají řešit pouze s připojeným daným zařízením( a žádné tyto já nevlastním). Jinak se pak dá poměrně rychle zjistit, který nib za to může.Nahradím polovinu nibů za engliš, když to nebude fungovat, tak vrátím české niby a nahradím druhou polovinu anglickými.Když to bude funkční, znamená to, že to způsobuje jeden z téhle poloviny nibů….Já používám iTunesy pouze jako přehrávač a rip-aplikaci.Všechny lokalizace si dělám( až na pár výjimek) pro sebe, takže je dávám k dispozici ostatním, jen když mi běhají doma. Ale jelikož většinou používám jen zlomky funkcí jednotlivých aplikací, a někdy dokonce nemám požnost ani potřebné zařízení spustit ( třeba jako EYE TV,Toast…) tak nelze zaručit funčnost všeho, co apliksace umožňují..
    Ještě k problémům s iPa..Ph..Pod, nemá to Apple náhodou stále ošetřené, jako to bývalo u aktualizací v českém systému, kdy prostě nešly nainstalovat, a nebyly ani dostupné v okně Systémových aktualizací? Prostě aplikace se identifikuje jako česká( nerozpoznatelný identifikátor, tudíž nelze synchronizovat,aktualizovat ,stahovat a nebo něco jiného)? Prostě v en a ostatních offiko jazycích to pak problém nemá.
    Ps. udělal jsem lokalizaci na widle a tam se mi stávalo, že jsem přidal lokalizaci , spustil Tunsy zástupcem ,co si instalátor vytvořil na ploše, objevila se tabulka, že se konfiguruje aplikace ,bla,bla,bla,bla…Pak se Tunsy spustily ,ale byly zpět ve stavu jako po čerstvé instalaci. o samé se stalo, když jsem odstranil něco ze složky aplikace, vždy se to vrátilo do původního stavu??? Tomu já říkám pořádný TimeMachine..

  • avatar
    22. 06. 2010 (14:54)
    Trvalý odkaz

    @Tomas: Je mi líto, že máte hoši problémy, ale bohužel tyto chyby se dají řešit pouze s připojeným daným zařízením( a žádné tyto já nevlastním). Jinak se pak dá poměrně rychle zjistit, který nib za to může.Nahradím polovinu nibů za engliš, když to nebude fungovat, tak vrátím české niby a nahradím druhou polovinu anglickými.Když to bude funkční, znamená to, že to způsobuje jeden z téhle poloviny nibů….Já používám iTunesy pouze jako přehrávač a rip-aplikaci.Všechny lokalizace si dělám( až na pár výjimek) pro sebe, takže je dávám k dispozici ostatním, jen když mi běhají doma. Ale jelikož většinou používám jen zlomky funkcí jednotlivých aplikací, a někdy dokonce nemám požnost ani potřebné zařízení spustit ( třeba jako EYE TV,Toast…) tak nelze zaručit funčnost všeho, co apliksace umožňují..
    Ještě k problémům s iPa..Ph..Pod, nemá to Apple náhodou stále ošetřené, jako to bývalo u aktualizací v českém systému, kdy prostě nešly nainstalovat, a nebyly ani dostupné v okně Systémových aktualizací? Prostě aplikace se identifikuje jako česká( nerozpoznatelný identifikátor, tudíž nelze synchronizovat,aktualizovat ,stahovat a nebo něco jiného)? Prostě v en a ostatních offiko jazycích to pak problém nemá.
    Ps. udělal jsem lokalizaci na widle a tam se mi stávalo, že jsem přidal lokalizaci , spustil Tunsy zástupcem ,co si instalátor vytvořil na ploše, objevila se tabulka, že se konfiguruje aplikace ,bla,bla,bla,bla…Pak se Tunsy spustily ,ale byly zpět ve stavu jako po čerstvé instalaci. o samé se stalo, když jsem odstranil něco ze složky aplikace, vždy se to vrátilo do původního stavu??? Tomu já říkám pořádný TimeMachine..

  • avatar
    24. 06. 2010 (14:37)
    Trvalý odkaz

    zdravím, mám dotaz – prosbu..
    mám iPod, chtěl jsem si stáhnout iTunes do PC, ale kdyz sem to chtěl spustit tu instalaci, tak mi to napsalo
    „“This iTunes installer is intended for 32-bit version of Windows. Please download and install the 64-bit iTunes installer instead“
    …poradí někdo co s tím? díky

  • avatar
    24. 06. 2010 (16:37)
    Trvalý odkaz

    zdravím, mám dotaz – prosbu..
    mám iPod, chtěl jsem si stáhnout iTunes do PC, ale kdyz sem to chtěl spustit tu instalaci, tak mi to napsalo
    „“This iTunes installer is intended for 32-bit version of Windows. Please download and install the 64-bit iTunes installer instead“
    …poradí někdo co s tím? díky

  • avatar
    24. 06. 2010 (16:56)
    Trvalý odkaz

    @mára:
    Na winech jsou zvlášť verze pro 32 a 64 bitů. Musíš si stáhnout takovou, jaký používáš systém.Na stránkách downloadu u apple najdeš odkaz.Mělo by ti to hodit rovnou tu správnou verzi( pokud tam půjdeš z kompu s 64bit. widlema tak ti nabídne 64bitovou verzi a někde po tím níže je odkaz na 32bitovou verzi.A opačně, 32 widle rovnou a na 64 tunsy odkaz níže…

  • avatar
    24. 06. 2010 (18:56)
    Trvalý odkaz

    @mára:
    Na winech jsou zvlášť verze pro 32 a 64 bitů. Musíš si stáhnout takovou, jaký používáš systém.Na stránkách downloadu u apple najdeš odkaz.Mělo by ti to hodit rovnou tu správnou verzi( pokud tam půjdeš z kompu s 64bit. widlema tak ti nabídne 64bitovou verzi a někde po tím níže je odkaz na 32bitovou verzi.A opačně, 32 widle rovnou a na 64 tunsy odkaz níže…

  • avatar
    25. 06. 2010 (11:15)
    Trvalý odkaz

    @jerry 00: Díky Ti moc.. už to stahuju, tak snad bude vše ok :)

  • avatar
    25. 06. 2010 (13:15)
    Trvalý odkaz

    @jerry 00: Díky Ti moc.. už to stahuju, tak snad bude vše ok :)

  • avatar
    27. 06. 2010 (19:35)
    Trvalý odkaz

    Abych řek pravdu, s instalacema novejch kravin od Appla a lokalizacema jsem prozatim skončil. Jedu na 10.6.2 se „starou“ Appcomáckou lokalizací. Do nedavna jsem jel na iTunes 6 (myslim že i v češtině) a byl jsem spokojenej. Kvůli iPodu a iPhonu jsem iTunes povýšil na 8 (zase větší a hnusnější bastl ale co naplat…) a i ty jsem měl bez problémů v češtině. A teď kvůli OS4 jsem musel stahnout iTunes 9.něco…. Nainstalovat to šlo a spustit jenom když dam na první místo angličtinu (paráda když člověk spouští hafo programů a potřebuje 2x denně spustit iTunes). Je to asi celkem logický když to běhá v angličtině. Systém budu updatovat a s nim další prigramy nejdřív až se to celý stahne a nainstaluje oficielně rovnou v cz. Ten bordel co v aplikacích a OS nastal je neskutečněj.
    Copak nejde v CZ systému spustit anglický programy nebo co ? Takový problémy sem nezažil snad ani na woknech 95 :-(

  • avatar
    27. 06. 2010 (21:35)
    Trvalý odkaz

    Abych řek pravdu, s instalacema novejch kravin od Appla a lokalizacema jsem prozatim skončil. Jedu na 10.6.2 se „starou“ Appcomáckou lokalizací. Do nedavna jsem jel na iTunes 6 (myslim že i v češtině) a byl jsem spokojenej. Kvůli iPodu a iPhonu jsem iTunes povýšil na 8 (zase větší a hnusnější bastl ale co naplat…) a i ty jsem měl bez problémů v češtině. A teď kvůli OS4 jsem musel stahnout iTunes 9.něco…. Nainstalovat to šlo a spustit jenom když dam na první místo angličtinu (paráda když člověk spouští hafo programů a potřebuje 2x denně spustit iTunes). Je to asi celkem logický když to běhá v angličtině. Systém budu updatovat a s nim další prigramy nejdřív až se to celý stahne a nainstaluje oficielně rovnou v cz. Ten bordel co v aplikacích a OS nastal je neskutečněj.
    Copak nejde v CZ systému spustit anglický programy nebo co ? Takový problémy sem nezažil snad ani na woknech 95 :-(

  • avatar
    27. 06. 2010 (20:01)
    Trvalý odkaz

    @Krtek: Pročti si tuto diskuzi a smaž v iTunes tu češtinu.. Pak ti pude v CZ lokalizaci iTunes normálně v angličtině…

  • avatar
    27. 06. 2010 (22:01)
    Trvalý odkaz

    @Krtek: Pročti si tuto diskuzi a smaž v iTunes tu češtinu.. Pak ti pude v CZ lokalizaci iTunes normálně v angličtině…

  • avatar
    27. 06. 2010 (20:07)
    Trvalý odkaz

    Lískoš:
    Dík. Diskuzi jsem pročet ale nějak jsem nepochopil že je to i muj případ. Už to funguje. Chápu že můžu zprznit program češtinou pro jinou verzi ale… Když stahnu celej novej progtram (ciož 120MB soubor iTunes jsou) nainstaluju ho tak může bejt třeba hotentotskej a má se hotentotsky spustit. Jak tak zjištuju, neni ta lokalizovatelnost aplikací pod OS X ani zdaleka tak dokonalá jako kdysi pod Amigou :-(

  • avatar
    27. 06. 2010 (22:07)
    Trvalý odkaz

    Lískoš:
    Dík. Diskuzi jsem pročet ale nějak jsem nepochopil že je to i muj případ. Už to funguje. Chápu že můžu zprznit program češtinou pro jinou verzi ale… Když stahnu celej novej progtram (ciož 120MB soubor iTunes jsou) nainstaluju ho tak může bejt třeba hotentotskej a má se hotentotsky spustit. Jak tak zjištuju, neni ta lokalizovatelnost aplikací pod OS X ani zdaleka tak dokonalá jako kdysi pod Amigou :-(

  • avatar
    11. 03. 2011 (10:17)
    Trvalý odkaz

    Zdravim vsechny. jsem totalni zacatecnik co se tyce i tunes. mam ipod a chci ipad. otazky: jak postupovat kdyz chci cestinu do itunes, jak vlozit do ipadu pres itunes jakekoli fomaty knih.

  • avatar
    11. 03. 2011 (10:17)
    Trvalý odkaz

    Zdravim vsechny. jsem totalni zacatecnik co se tyce i tunes. mam ipod a chci ipad. otazky: jak postupovat kdyz chci cestinu do itunes, jak vlozit do ipadu pres itunes jakekoli fomaty knih.

Komentáře nejsou povoleny.