Jak na Time Management na iPhone (i se soutěží)

things-time-management-desktopPokud bych si měl z minulého roku vybrat jednu aplikaci na iPhone, která mi nejvíce pomohla v pracovním i osobním životě, tak by to byla právě aplikace Things od firmy Cultured Code. Things je úkolovník, který využívá metodu Getting Things Done (mít vše hotovo). Tuto metodu vymyslel američan David Allen.

Podle Allena totiž člověk není přizpůsobený k tomu, aby si pamatoval a připomínal všechny své úkoly či schůzky a proto by si je měl zaznamenávat do nějakého externího systému.

Jedině takto si člověk vyčistí mysl, může se plně soustředit na provedení úkolu a nemusí během této činnosti přemýšlet, co všechno musí udělat a dostávat se tak zbytečně pod tlak. A pokud chcete, aby Vás některé záležitosti přestaly trápit, tak je zkrátka udělejte.

Dnes se ale zaměřím na jednu z aplikací, která právě využívá princip Getting Things Done pro Vaše plánování a tou je aplikace Things. Aplikace není nijak složitá a to je právě její

největší plus. Působí designově velice čistě. Aplikace Vám nabízí prostředí s co nejmenším počtem různých kolonek a tlačítek, ale přesto dokázala zachovat vynikající použitelnost. Právě to, že zde není tolik možností nastavování a vyplňování, Vás neděsí si úkoly na svém iPhone přidávat, ale naopak rádi si aplikaci pustíte a úkol zapíšete.

Pokud Vás zajímají všechny plusy a mínusy tohoto perfektního úkolovníku, tak neváhejte a přečtěte si zbytek článku „Things – Time Management pro iPhone“ na jablečném blogu Jablickar.cz.  Navíc je pro Vás připravena soutěž, ve které právě aplikaci Things můžete vyhrát.