Steve Jobs o MobileMe: tohle není standard Apple

V interním emailu zaslaném včera ráno zaměstnancům Apple, Steve Jobs připouští, že spuštění služby MobileMe bylo unáhlené a nenaplňuje Apple standard.

V emailu Jobs uznává nedostatky služby MobileMe a říká, co bylo možné udělat lépe, aby bylo spuštění služby lepší. Kromě toho, že je potřeba více času a více testování se domnívá, že Apple měl spustit MobileMe pomaleji, a né jako „spuštění kolosální služby„.

  • Bylo chybou spustit MobileMe a ve stejnou dobu uvést iPhone 3G, iPhone 2.0 software a AppStore. Všichni pracovali naplno a MobileMe měl být uveden se zpožděním, zato ale bez chyb. MobileMe nám zkrátka ukazuje, že se máme ještě mnoho co učit o internetových službách,“ píše Jobs. „A učit se budeme. Vize MobileMe je jak vzrušující, tak ambiciózní a budeme se snažit, aby jsme na konci tohoto roku byli na tuto službu všichni hrdi.

Celé znění emailu [EN]

Já sám jsem si službu zaregistroval a bohužel musím uznat, že mě Apple nepřesvědčil, abych za ní i zaplatil. A bylo to právě i kvůli tomu, že né vše fungovalo správně. Popravdě mě naopak mrzelo, že si již nemohu zaregistrovat .Mac. Tak doufejme, že Steve dostojí svému přání a na konci roku budeme moci být na tuto službu hrdí i my.

4 komentáře: „Steve Jobs o MobileMe: tohle není standard Apple

  • avatar
    06. 08. 2008 (23:51)
    Trvalý odkaz

    Já službu MobileMe používám, dříve ještě .Mac a jsem s ní poměrně spokojen. Ale musím přiznat, že ty porodní problémy byly otřesný. Vše pomalé, nedostupné, dost věcí nefungovalo tak jak mělo. A to ani nemluvím o tom, jak dlouho se služba spouštěla a na jakou dobu bylo webové rozhraní odstaveno a synchronizace neustále hlásily nějaké chyby. Teď už to docela běží, tak doufám, že se to bude jen zlepšovat. Ale pro synchronizaci více Apple zařízení je to podle mě výborná věc. Přeci jen si člověk neplatí jen za AJAXové rozhraní, které má dnes kde kdo.

  • avatar
    07. 08. 2008 (01:51)
    Trvalý odkaz

    Já službu MobileMe používám, dříve ještě .Mac a jsem s ní poměrně spokojen. Ale musím přiznat, že ty porodní problémy byly otřesný. Vše pomalé, nedostupné, dost věcí nefungovalo tak jak mělo. A to ani nemluvím o tom, jak dlouho se služba spouštěla a na jakou dobu bylo webové rozhraní odstaveno a synchronizace neustále hlásily nějaké chyby. Teď už to docela běží, tak doufám, že se to bude jen zlepšovat. Ale pro synchronizaci více Apple zařízení je to podle mě výborná věc. Přeci jen si člověk neplatí jen za AJAXové rozhraní, které má dnes kde kdo.

  • avatar
    11. 08. 2008 (19:13)
    Trvalý odkaz

    Ja už fakt nevím, já už měl starej dobrej .Mac a nějak jsem si opravdu nevšimnul, že by to nefungovalo. Asi patřím mezi ty šťastné a iDisk je opravdu výborná věc. :-)

  • avatar
    11. 08. 2008 (21:13)
    Trvalý odkaz

    Ja už fakt nevím, já už měl starej dobrej .Mac a nějak jsem si opravdu nevšimnul, že by to nefungovalo. Asi patřím mezi ty šťastné a iDisk je opravdu výborná věc. :-)

Komentáře nejsou povoleny.